Popis programu
Titul BA (Hons) International Tourism Management v Lincolnu je navržen tak, aby poskytl vhled do současného globálního cestovního ruchu včetně jeho dopadu, vzájemných závislostí a významu pro ekonomiku. Cestovní ruch je jedním z nejrychleji rostoucích odvětví na světě, stojí za miliardy do světové ekonomiky a může nabídnout vzrušující kariérní vyhlídky.
Tento kurz poskytuje příležitost zkoumat otázky a techniky, které jsou relevantní pro plánování a řízení mezinárodního cestovního ruchu. Je navržen tak, aby umožnil studentům vybudovat znalostní základnu prostřednictvím modulů specifických pro cestovní ruch a souvisejících s podnikáním, zatímco volitelné moduly umožňují studentům formovat jejich učení k vlastním zájmům a kariérním aspiracím. Důraz je kladen na rozvoj kritického myšlení a organizačních dovedností potřebných pro provozování rozsáhlých turistických operací.Je toto kurz správně pro mě?Tento kurz je určen pro studenty, kteří se zajímají o širší kulturní, ekonomické a environmentální dopady cestovního ruchu.Jak budete studovatBěhem prvního a druhého ročníku mají studenti možnost studovat zkušenosti z oblasti cestovního ruchu a zásady organizace lidí, prostoru a dopravy, jakož i způsoby řízení lidských zdrojů, ochrany životního prostředí a pochopení příslušných právních otázek a právních předpisů. Během posledního ročníku si studenti mohou vybrat ze široké škály volitelných modulů, jako je řízení krizí a katastrof nebo spotřebitelská kultura, a očekává se, že dokončí dizertační práci nebo projekt spolupráce.
Existuje také možnost studovat v zahraničí na partnerské univerzitě. Studenti jsou zodpovědní za ubytování, cestovné a všeobecné životní náklady. Další informace o této skutečnosti naleznete na kartě Funkce.Studium moderního jazykaTento kurz zahrnuje možnost studovat francouzsky, anglicky, německy, španělsky nebo mandarínsky čínský modul bez dodatečných nákladů. Absolventi s jazykovými dovednostmi jsou vhodní pro práci v tomto globálním průmyslu.Kontaktní hodiny a nezávislá studieKontaktní hodiny se mohou lišit pro každý rok určitého stupně. Při angažování v prezenční formě studia by student měl alespoň minimálně 37 hodin studia absolvovat každý týden v průběhu semestru (včetně samostatného studia), kromě potenciálně závazných úkolů mimo dobu určitou. Složení a doručení kurzu se u každého modulu liší a může zahrnovat přednášky, semináře, workshopy, nezávislé studie, praktická cvičení, pracovní stáže, výzkum a individuální učení.
Studium na úrovni univerzity zahrnuje významnou část samostatného studia, zkoumání materiálů zahrnutých v přednáškách a seminářích. Obecně platí, že pro každou hodinu ve třídě by studenti měli strávit dvě tři hodiny v samostatném studiu.
Na každé z našich kurzových stránek najdete informace o typických kontaktech, způsobech doručení a rozpisu metod hodnocení. Pokud je k dispozici, budete mít také přístup k odkazu na stránku Unistats.com, kde najdete nejnovější údaje o spokojenosti studentů a výsledcích zaměstnatelnosti.
Úroveň 1:
Na úrovni jednoho studenta bude mít obvykle přibližně 13 hodin kontaktního času týdně. Typický týden se může skládat z:1 hodina praktických cvičení a workshopů
1 hodina času výuky
4 hodiny na seminářích
7 hodin přednášekÚroveň 2:
Na úrovni dva studenti budou mít obvykle kolem 16 hodin kontaktního času týdně. Typický týden se může skládat z:1 hodina externích návštěv
2 hodiny praktických cvičení a workshopů
2 hodiny projektového dozoru
1 hodina času výuky
3 hodiny na seminářích
7 hodin přednášekÚroveň 3:
Na úrovni tři studenti budou mít obvykle asi 9 hodin kontaktního času týdně. Typický týden se může skládat z:1 hodina dohledu nad projektem
1 hodina času výuky
3 hodiny na seminářích
4 hodiny přednášekCelková pracovní zátěž a nezávislá studieStudium na vysoké škole zahrnuje významnou část nezávislé studie, která zkoumá materiál obsažený v přednáškách a seminářích. Celková pracovní zátěž studentů bude tvořena jejich naplánovaným kontaktem spolu s nezávislým studiem. Očekávaná úroveň nezávislé studie je podrobně popsána níže.
Úroveň 1:Celkový počet hodin výuky a učení: 274,5
Procento plánovaných hodin výuky a učení: 23%
Očekává se procento nezávislé studie: 77%Úroveň 2:Celkový počet hodin výuky a učení: 309
Procento plánovaných hodin výuky a učení: 26%
Očekává se procento nezávislé studie: 74%Úroveň 3:Celkový počet hodin výuky a učení: 193
Procento plánovaných hodin výuky a učení: 16%
Očekává se procento nezávislé studie: 84%Jak jste vyhodnoceniRůzné použité metody hodnocení jsou navrženy tak, aby studenti měli různé možnosti prokázat své schopnosti. Úkoly mohou studentům umožnit zvládnout svůj vlastní čas, rozvíjet své výzkumné a analytické dovednosti a poskytnout příležitost prozkoumat předměty ve větší hloubce. Využívají řadu forem, včetně esejů, zpráv a ústních prezentací připravených individuálně a ve skupinách.
Některé moduly jsou hodnoceny tak, že vyžadují, aby se studenti zapojili do simulovaných vyjednávacích a meditačních cvičení. Ostatní moduly mohou vyžadovat, aby se studenti zapojili do on-line konference spolu se studenty, kteří studují také mezinárodní cestovní ruch na jiných univerzitách. Očekává se, že studenti, kteří si zvolí náš zákon, zastupují a argumentují ve prospěch svých klientů.
Předpokládá se, že studenti, kteří se rozhodnou využít volitelného modulu Event Management v druhém roce, budou zapojeni do vyhodnocení události.Rozpis hodnoceníÚroveň 1:Kurz: 24,3%
Praktické zkoušky: 5,2%
Písemné zkoušky: 70,5%Úroveň 2:Kurz: 45,3%
Praktické zkoušky: 42,5%
Písemné zkoušky: 12,2%Úroveň 3:Kurz: 64,23%
Praktické zkoušky: 28,85%
Písemné zkoušky: 6,92%Hodnocení zpětné vazbyPolitika společnosti University of Lincoln o zpětné vazbě z hodnocení má za cíl zajistit, aby akademici okamžitě vrátili studentům hodnocení v kurzu - obvykle do 15 pracovních dnů od data podání (pokud není uvedeno jinak).Metody hodnoceníZpůsob, jakým budou studenti hodnoceni na tomto kurzu, se bude lišit pro každý modul. Mohl by zahrnovat kurzy, například dizertační práci nebo esej, písemné a praktické zkoušky, rozvoj portfolia, skupinové práce nebo prezentace, abychom jmenovali některé příklady.
Chcete-li rozdělit metody hodnocení použité v tomto kurzu a spokojenost studentů, navštivte webovou stránku Unistats pomocí odkazu v dolní části této stránky.
Během tohoto studijního programu mohou studenti obdržet výuku od profesorů, přednášejících, přednášejících, výzkumných pracovníků, odborníků, návštěvních odborníků nebo techniků a mohou být podporováni v jejich učení jinými studenty.Vstupní požadavky 2018-19Pokročilé úrovně GCE: BCC
Mezinárodní maturita: celkem 28 bodů
Rozšířený diplom BTEC: Distinction, Merit, Merit
Přístup k vysokoškolskému diplomu: Minimálně 45 kreditů úrovně 3, z toho 30 zásluh nebo více.
Uchazeči budou rovněž povinni mít alespoň tři zkoušky GCSE ve třídě C nebo vyšší (nebo ekvivalent), včetně angličtiny a matematiky.Přípravné kurzy pro zahraniční studenty:University of Lincoln nabízí zahraničním studentům (mimo EU / UK), kteří nesplňují požadavky na přímý vstup do bakalářského studijního programu s možností absolvování studijního programu na univerzitě v mezinárodním studijním centru univerzity. Více se dozvíte na www.lincoln.ac.uk/isc
Pokud byste chtěli získat další informace o požadavcích na vstup nebo byste chtěli prodiskutovat, zda jsou kvalifikace, které v současné době studujete, přijatelné, kontaktujte přijímací tým na čísle 01522 886097 nebo e-mailem admissions@lincoln.ac.uk.
ModulyÚroveň 1Úvod do reklamy (volitelné) †
Čím více chápeme, jak lidé komunikují, tím lepší pozici budeme mít v řízení zpráv naší organizace. Pokud jsou kvalita a cena v rámci odvětví rovnoměrně sladěny, může být reklamní kampaň právě tím, co odlišuje produkt nebo značku od konkurence. Tento modul povzbuzuje studenty k pochopení řady základních komunikačních modelů a teorií, aby mohli analyzovat pravděpodobný dopad mediálních zpráv na cílové publikum.
Úvod do podnikových financí (Core)
Tento modul je navržen tak, aby poskytoval úvod do základního podnikového financování pro nešpecializované studenty. Modul zkoumá základní prvky podnikového financování, které jsou nezbytné pro kariéru v podnikání, v jakékoli disciplíně.
Zkoumání ekonomiky ekonomiky (jádra)
Tento modul si klade za cíl seznámit studenty s nástroji analýzy potřebnými pro výzkum nabídky a poptávky po událostech v daném geografickém kontextu. Poskytuje studentům možnost prozkoumat způsoby, jak shromažďovat, spravovat, analyzovat a interpretovat data s cílem sledovat výzkumný proces od začátku do konce. Studenti mohou rozvíjet a využívat dovednosti informačních technologií k mapování, grafování a dotazování sekundárních dat z publikovaných zdrojů a primárních dat.
Organizační chování (volitelné) †
Tento modul je určen pro studenty, kteří mají zájem pochopit, jak lidé pracují, jako jednotlivci a jako členové skupin ve firmách. Modul zkoumá základní témata jasným, stručným a informativním způsobem s cílem seznámit studenty s interpersonálními percepčními procesy v pracovním prostředí; klíčové faktory chování určující účinné a neúčinné skupiny; užitečnost teorií o stylech vedení / řízení; a obtíže při provádění změn v organizacích.
Principy marketingu (Core)
Tento modul je navržen tak, aby poskytoval úvod do teorie a praxe marketingu. Studenti budou mít možnost prozkoumat klíčové pojmy a problémy marketingu.
Principy řízení cestovního ruchu (Core) \ t
Tento modul slouží jako úvod do cestovního ruchu. Studenti mají možnost seznámit se s povahou současného cestovního ruchu, jak je koncipován a jak se vyvinul do globálního průmyslu. Důraz je kladen na poptávku po cestovním ruchu a zásobování produktem cestovního ruchu, zkoumání vzájemných vztahů mezi veřejným, soukromým a dobrovolnickým sektorem v domácím i mezinárodním cestovním ruchu.
Modul má také za cíl představit mnohostrannou povahu cestovního ruchu, a to jak v průmyslu, tak v oblasti zrání. Důraz bude kladen na důležitost využití současných současných zdrojů, aby bylo možné porozumět průmyslu a tématu a držet krok s vývojem. Cílem modulu je prozkoumat klíčovou úlohu cestovního ruchu jako agenta rozvoje a regenerace v lokalitách z celého světa. Studenti mají možnost rozvinout porozumění struktuře a organizaci odvětví cestovního ruchu ve Spojeném království a jinde.
Prostor, mobilita a ekonomika zkušeností (jádro)
S mobilitou, globalizací a technologickým pokrokem, který formuje krajinu událostí a cestovního ruchu, se tento modul zaměřuje na vztah mezi místy bydliště a místy spotřeby (skutečnými a virtuálními) a dopravními prostředky mezi nimi.
V tomto modulu se budeme zabývat řadou teorií, jako je ekonomika zkušeností a společnost v síti, a pouţijeme případové studie k ilustraci, jak tyto teoretické koncepty fungují v praxi. Prozkoumáme úlohu místa v ekonomice zážitků; proces přeměny míst na místa určení a místa konání; pohyb osob a důvody těchto hnutí; propojení cestovního ruchu s událostmi; a činností prováděných v destinacích a místech konání. Budou identifikovány klíčové trendy globální geografie cestovního ruchu a událostí, jak současných, tak i prognózovaných do budoucna.Úroveň 2Rozpočet pro podniky (volitelné) †
Modul je navržen tak, aby vybavil studenty pochopením a dovednostmi, které jim pomohou vypořádat se s finančními problémy, kterým budou čelit v jakékoli obchodní disciplíně, kterou nakonec praktikují. Problémy zahrnují využití rozpočtování jako motivačního nástroje a potenciální přínosy účasti v procesu plánování.
Pomocí analýzy rozptylu budeme zvažovat, jak lze identifikovat a vysvětlit odchylky od plánu a jak to může být následně využito k posílení budoucího plánování a výkonnosti.
Chování kupujícího (možnost) †
Tento modul je navržen tak, aby vybavil studenty znalostmi a dovednostmi, aby pochopili, co je chování kupujících, proč je důležité pro obchodníky a organizace; a jak zahájit výzkumné činnosti zákazníků s cílem prozkoumat rostoucí složitost chování zákazníků. Hlavní důraz bude kladen na chování spotřebitelů, ale kromě toho bude věnována důležitá pozornost chování obchodních a organizačních kupujících.
Corporate Reputation a Public Relations (Option) †
Cílem tohoto modulu je poskytnout kritické porozumění reputaci a public relations (PR) s důrazem na měření a řízení reputace v dnešním stále více propojeném světě. Naším cílem je poskytnout studentům nejmodernější teorie firemní pověsti po praktickém přístupu, kdy se od studentů očekává, že budou uplatňovat své chápání firemní reputace a PR na případových studiích v reálném světě.
Interkulturní management (možnost) †
Tento modul je určen studentům, kteří uvažují o kariéře na mezinárodní scéně. Bude to užitečné pro každého, kdo má zájem pracovat v nadnárodních společnostech nebo o zájemce o pochopení, jak se podnikání řídí napříč různými kulturami
Management kulturních památek (Core)
Cílem tohoto modulu je začít kritickým posouzením současných teorií a procesů kulturní změny a jejich dopadů na postoje k volnému času a turistice. Poté poskytuje studentům možnost prozkoumat způsoby, jakými byla kultura a dědictví interpretovány v kontextu cestovního ruchu, přičemž zvláštní pozornost je věnována pojmům komodifikace, pravosti a interpretace.
Studenti mají možnost uplatnit je na celou řadu kulturních a kulturních památek s cílem získat přehled o tom, jak se řídí návštěvnický zážitek. Modul má silnou mezinárodní a multikulturní perspektivu a vychází z řady případových studií z různých kulturních a venkovských prostředí.
Správa událostí (volitelné) †
Tento modul poskytuje přehled o strategickém řízení událostí všech velikostí a typů. Modul poskytuje rámec pro proces plánování událostí s využitím krátkodobých a dlouhodobých strategií a přehled operačních strategií. Od studentů se očekává, že si v tomto modulu a všem, co z toho vyplývají, organizují vlastní akce. Akce je hodnocena od koncepce až po provoz a hodnocení.
Řízení lidských zdrojů pro cestovní ruch a události (volitelné) †
Tento modul bude zkoumat lidskou stránku managementu a jak to ovlivní organizace cestovního ruchu a událostí: jejich zaměstnance, zákazníky a další zainteresované strany. Tento modul se zaměřuje především na lidi.
Správa prostředí pro cestovní ruch a události (jádro)
Tento modul zkoumá některé environmentální problémy spojené s cestovním ruchem a událostmi a metody a strategie ochrany životního prostředí a řízení, které jsou relevantní pro průmyslová odvětví. Důraz bude kladen na řízení podniků a operací.
Cílem tohoto modulu je poskytnout studentům přehled některých praktických metod, které jsou k dispozici v odvětví cestovního ruchu a akcí, s cílem snížit negativní dopady na životní prostředí, zvýšit šance na dosažení udržitelnosti a zvýšit povědomí o otázkách životního prostředí specificky spojených s průmyslem. .
Media Planning for Advertising (Option) †
Cílem tohoto modulu je poskytnout náhled do strategického mediálního plánování s důrazem na kritické myšlení a aplikované analytické dovednosti týkající se strategické komunikace. Modul bude zahrnovat mediální výzkum, hodnocení, výběr a plánování, jakož i rozhodování v kontextu mediálního plánování. Modul si klade za cíl rozvíjet dovednosti potřebné pro studenty, kteří mají zájem o kariéru, která vyžaduje mediální interakci.
Metody výzkumu cestovního ruchu a sportu (opce) †
Cílem tohoto modulu je poskytnout studentům celou řadu výzkumných dovedností, jak kvantitativních, tak kvalitativních. Tímto způsobem se snaží připravit studenty na jejich závěrečný rok disertační práce tím, že jim dovednosti, nápady a důvěru, aby se hlavní kus primárního výzkumu. Modul také vybízí studenty k hodnocení výzkumu pomocí klíčových konceptů spolehlivosti a platnosti.
Období studia v zahraničí (opce) † \ t
Výměnný program je volitelným prvkem pro udělení BA (Hons) International Business Management. Stáže se konají v semestru B úrovně 2. Během semestru v zahraničí studenti sdílejí třídy s místními studenty. Stáž může studentům umožnit využít možnosti zkoumání povahy podnikání ve svých zemích a „socializovat“ se v jiné kultuře.
Studenti, kteří si zvolí možnost studia v zahraničí, odpovídají za ubytování, cestovní výdaje a celkové životní náklady.
Tour Operations Management (jádro)
Cílem tohoto modulu je představit strukturu a provozní prostředí sektoru komerčního cestovního ruchu. To zahrnuje obchodní, pobídkové a volnočasové cestování, distribuci, správu destinací a spojení s odvětvími dopravy a pohostinství. Hlavní důraz je kladen na aplikaci obchodních technik / omezení při řízení zájezdů.
Studenti jako takový mají možnost rozvíjet chápání komerčních operací, které jim umožňují zkoumat vztahy mezi různými složkami odvětví průmyslu, dopravy, ubytování a služeb, a to jak ve výrobních, tak v přijímacích oblastech.
Důraz je také kladen na možnost rozvíjet chápání distribučních systémů v komerčních cestovních a turistických činnostech tak, aby bylo možné ilustrovat vazby mezi klíčovými poskytovateli, zprostředkovateli a spotřebiteli. Od studentů se také očekává, že budou vycházet z regulačních rámců, v nichž mezinárodní cestovní ruch a cestovní ruch působí, a aby rozvíjeli chápání povědomí o poskytovateli a spotřebitelů.
Podnikový projekt cestovního ruchu (Option) †
Základem tohoto modulu je, že studenti pracují ve skupinách po čtyřech, aby realizovali „živý“ projekt s konkrétním kritickým zaměřením pro zaměstnavatele cestovního ruchu jako klienta. Studenti jsou povzbuzováni k tomu, aby sami sebe považovali za absolventy, kteří pod vedením svého učitele jako projektového ředitele provádějí výzkum, hodnotí a syntetizují získané informace a předkládají je svým klientům s doporučeními.
Porozumění zkušenostem návštěvníků (možnost) †
Tento modul zkoumá povahu spotřebitelské zkušenosti s přítomností na akci nebo účast na dovolené, která je v podstatě totožná: je to zážitková radost. Modul nabízí úvod do současného chápání toho, jak lidé požívají a dávají smysl pro tyto potěšení.
Zkušenost s konzumací události nebo dovolené je ve srovnání s jinými předměty spotřeby privilegovanou zkušeností. Událost nebo svátek se očekává několik týdnů a možná i let; zkušenost spotřeby je fotografována a zaznamenána a zapamatována post-hoc.
Z tohoto důvodu je důležité, aby studentům před jejich posledním rokem bylo nabídnuto porozumění těmto zvláštním způsobům konzumace.Úroveň 3Poradenství Projekt (Business) (Option) †
Modul Consultancy Project poskytuje studentům možnost pracovat jako konzultanti marketingu / PR / reklamy na „živém“ firemním projektu. Prvořadým cílem je, aby studenti poprvé zažili skutečné podnikové problémy a práci v malých skupinách, aby se pokusili najít informace a nápady, které klientské společnosti nabízejí smysluplná řešení.
Studenti budou mít možnost uplatnit znalosti získané v rámci studijního programu v reálném prostředí.
Spotřebitelská kultura a cestovní ruch (opce) †
Tento modul poskytuje studentům příležitost prozkoumat úlohu kulturní změny v utváření vzorů současného cestovního ruchu. Studenti mohou provést analýzu současné kultury, jejímž prostřednictvím lze pochopit a vysvětlit vznik současných vzorců cestovního ruchu.
Řízení krizí a katastrof (opce) †
Tento modul poskytuje studentům příležitost prozkoumat pojem rizika a jak to ovlivňuje chování spotřebitele a současnou manažerskou praxi. Prostřednictvím zkoumání řady případových studií, od organizací po místa, poskytuje studentům šanci rozvinout kritické chápání rizik, krizí a katastrof, které mohou ovlivnit události, cestovní ruch a sportovní odvětví.
Studenti mají možnost rozvíjet chápání pohotovostního plánování a praxe v krizovém řízení v odvětvích zkušeností. Využití simulací a spolupráce s praktickými pracovníky má za cíl zvýšit praktické znalosti studentů o procesech a postupech spojených s krizovým řízením.
Studenti, kteří využijí tento volitelný modul, si mohou zvolit cestu na Srí Lanku v rámci volitelné studijní návštěvy. Náklady na tuto cestu jsou přibližně 900 liber a studenti mohou platit ve splátkách. Účast na této cestě není hodnocena.
Správa cílů (jádro)
Tento modul se zaměřuje na koncepty, přístupy a struktury týkající se řízení destinace cestovního ruchu. Začíná zkoumáním těchto pojmů, které jsou nezbytné k tomu, aby bylo možné ocenit povahu současného rozvoje cestovního ruchu, a to jak veřejné, tak soukromé. Silné a explicitní vazby mezi těmito „velkými“ koncepty a praxí tvorby politik a plánování obecně probíhají v první řadě a pak konkrétně v destinacích cestovního ruchu, zejména na úrovni resortů a regionů. Modul zaujímá mezinárodní perspektivu s využitím příkladů turistických destinací z řady zemí rozvinutých a rozvíjejících se světů.
Digitální ekonomika a digitální kultury (volitelné) †
Tento modul zkoumá dynamický vztah mezi technologickými změnami a výrobou a spotřebou zážitků z cestování a událostí. Konkrétně se zaměřuje na trendy a debaty o digitálních technologiích a na to, co Ritzer (2010) označuje jako „prosumption“; čerpání z praxe a akademického diskurzu. Výchozím bodem je diskuse o koncepčních a teoretických diskusích spojených s klíčovými autory, následovaná kritickým zkoumáním aplikace digitálních technologií v oblasti cestovního ruchu a událostí.
Disertace v oblasti cestovního ruchu a managementu sportu (opce) †
Tento dvojitý modul zaujímá ústřední roli v posledním ročníku stupňů managementu cestovního ruchu a sportu. Poskytuje hlavní nástroj, pomocí kterého mohou studenti jasně ilustrovat svou schopnost syntetizovat různé disciplinární přístupy a teoretické perspektivy, které studovali během tří let. Jeho cílem je poskytnout studentům možnost prokázat své kompetence jako nezávislí, reflexní výzkumní pracovníci.
Sociální a politické perspektivy cestovního ruchu (jádro)
Tento modul je navržen tak, aby prozkoumal, jak politické a sociální faktory formují turistické postoje a chování. Modul poskytuje studentům šanci prozkoumat proces, kterým se z mládí stáváme turisty. Studenti budou povzbuzováni, aby čerpali z rodinných příběhů, aby pochopili, jak probíhá socializace cestovního ruchu.
Cílem modulu je také zkoumat, jak je přístup k cestovnímu ruchu formován globalizací, „znalostní ekonomikou“ a globální nejistotou, jakož i nesčetnými sociálními a politickými vztahy, které jsou součástí prožitých zkušeností každého člověka. Očekává se, že do konce modulu budou mít studenti možnost rozvíjet hlubší kritické zhodnocení toho, jak problémy, jako jsou nerovnosti v rase, třídě, pohlaví a přístupu k technologiím, formují modely dovolené.
† Dostupnost doplňkových modulů se může každý rok lišit a bude podléhat minimálnímu počtu studentů. To znamená, že dostupnost konkrétních volitelných modulů nemůže být zaručena. Výběr volitelného modulu může být také ovlivněn dostupností pracovníků.FunkceSpeciální funkceStudovat v zahraničí
V rámci našeho výměnného programu mají studenti možnost strávit kolem čtyř měsíců přípravou na zahraniční univerzitě. Studijní stáž se koná ve druhém semestru druhého roku. Příležitosti ke studiu v zahraničí jsou v současné době k dispozici v Mexiku, Číně, Malajsii, USA, Francii, Španělsku, Německu, Švýcarsku, Maltě, Švédsku a Finsku. Schéma studijního pobytu v zahraničí vyžaduje, aby studenti v zahraničí platili veškeré cestovní výdaje, ubytování a životní náklady.
Volitelné studijní cesty
Studenti mohou být také schopni zúčastnit se volitelných studijních pobytů v průběhu celého kurzu na akce, jako jsou výstavy. Studenti mohou očekávat, že za každou návštěvu zaplatí 20 až 40 liber št. Studenti, kteří se rozhodnou pro volitelný modul třetího ročníku Krizový a disaster management, se mohou rozhodnout cestovat na Srí Lanku jako součást studijní návštěvy. Náklady na tuto cestu jsou přibližně 900 liber a studenti mohou platit ve splátkách. Studenti budou muset hradit náklady na jídlo na této cestě. Účast není hodnocena.UmístěníRok umístění pracovního místa
Studenti mají možnost absolvovat celoroční pracovní stáž po druhém ročníku. Pracovní stáž umožňuje studentům získat cenné zkušenosti a uplatnit své učení v praxi. Některým z našich předchozích studentů byla nabídnuta práce u zaměstnavatele v oboru, než nastoupí. Vezměte prosím na vědomí, že studenti, kteří se rozhodnou pro pracovní stáž, neplatí školné za tento rok, ale musí hradit své cestovní náklady, náklady na ubytování a celkové náklady na bydlení.
Tam jsou také příležitosti pro relevantní pracovní zkušenosti a kariérní rozvoj jako součást kurzu sám, stejně jako prostřednictvím různých dalších Lincoln Business School a univerzitních programů. Další informace naleznete na adrese:
http://www.lincoln.ac.uk/home/lbs/workplacements/
Rok umístění
Pokud jsou studenti ve volitelném umístění ve Velké Británii nebo v zahraničí nebo studují v zahraničí, budou muset uhradit vlastní dopravu a náklady na ubytování a stravu. Umístění se může pohybovat v rozmezí od několika týdnů až po celý rok, pokud se studenti rozhodnou provést volitelný sendvičový rok v průmyslu.
Studenti jsou vybízeni k tomu, aby si samostatně umístili stáže v průmyslu. Učitelé mohou poskytovat podporu a poradenství studentům, kteří to během tohoto procesu vyžadují.Student jako producentStudent jako producent je model výuky a učení, který povzbuzuje akademiky a vysokoškoláky, aby spolupracovali na výzkumných činnostech. Jedná se o program, který se zavázal k tomu, aby se učil.
Studie jako producentská iniciativa byla oceněna QAA v naší revizi z roku 2012 a je jedním z učení a učení, díky čemuž je Lincoln jedinečný.VybaveníLincoln International Business School sídlí v budově David Chiddick. Budova poskytuje studentům prostor pro výuku a učení, včetně přednáškových divadel, dílen, IT / jazykové laboratoře a komnaty, spolu s místy, kde se můžete setkat a jíst s přáteli a zaměstnanci. Software Sage 50 a SPSS je k dispozici v rámci Business School pro studenty.
V Lincolnu neustále investujeme do našeho kampusu, neboť se snažíme poskytnout našim vysokoškolským studentům nejlepší vzdělávací prostředí. Bez ohledu na oblast studia se univerzita snaží zajistit, aby měli studenti přístup ke specializovanému vybavení a zdrojům, aby mohli rozvíjet dovednosti, které budou potřebovat v budoucí kariéře.KariéraKariérní možnostiAbsolventi Lincolnu byli zaměstnáni v oblasti správy kultur a dědictví, rozvoje místního cestovního ruchu a leteckými společnostmi, nezávislými touroperátory a kosmickým cestovním ruchem. Někteří studenti pokračovali ve studiu na postgraduální úrovni.Kariérový servisTým univerzitních kariér a zaměstnanosti nabízí kvalifikovaní poradci, kteří mohou pracovat se studenty, aby během své doby na univerzitě poskytovali poradenství na míru, individuální podporu a profesní poradenství. Jako člen našich absolventů nabízíme také jeden-k-jeden podporu v prvním roce po ukončení kurzu, včetně přístupu k událostem, informace o volných místech a zdroji webových stránek; s přístupem k volným pracovním místům a virtuálním zdrojům na následující dva roky.
Tato služba může zahrnovat individuální koučování, poradenství v oblasti životopisu a přípravu na pohovor, která vám pomůže maximalizovat budoucí příležitosti našich absolventů.
Tato služba úzce spolupracuje s místními, národními a mezinárodními zaměstnavateli a působí jako brána do podnikatelského světa.Poplatky
Vysokoškolský školní poplatek se může meziročně zvýšit v souladu s vládní politikou. To nám umožní nadále poskytovat nejlepší možné vzdělávací zařízení a zkušenosti studentů.
V letech 2018/19 se poplatky mohou zvyšovat v souladu s vládními zásadami. Tyto informace budeme aktualizovat, jakmile budou poplatky za rok 2018/19 dokončeny.
† Vezměte prosím na vědomí, že ne všechny kurzy jsou k dispozici jako volba na částečný úvazek.Další výdajeU každého kurzu mohou studenti zjistit, že existují další náklady. Mohou to být s ohledem na konkrétní oblečení, materiály nebo vybavení, které jsou požadovány, v závislosti na jejich předmětu. Některé kurzy poskytují studentům možnost provádět terénní nebo terénní výlety. Pokud jsou tyto poplatky povinné, náklady na cestu, ubytování a stravu mohou pokrýt univerzita a jsou zahrnuty do poplatku. Pokud se jedná o volitelné předměty, studenti budou (pokud není uvedeno jinak) povinni platit vlastní náklady na dopravu, ubytování a stravu.
Pokud jde o učebnice, univerzita poskytuje studentům, kteří se zapisují do komplexního seznamu čtení, a naše rozsáhlá knihovna obsahuje buď materiální, nebo virtuální verze základních textů, které jsou studenti povinni číst. Studenti však mohou některé z nich raději koupit pro sebe, a proto za tyto náklady nesou odpovědnost.
Informace obsažené na této stránce jsou správné od 24. října 2017. Nejaktuálnější informace o kurzu naleznete na adrese https://www.lincoln.ac.uk/home/course/inttouub/