Popis programu
IED Barcelona je jediným střediskem ve Španělsku, které uděluje titul bakaláře umění (Hons) v oblasti módního marketingu a komunikace ověřeného University of Westminster. Od roku 2010 nabízí možnost kombinovat studium této prestižní univerzity, vyučované výhradně v angličtině, se zkušeností IED v Barceloně.
Cílem BA Honors Fashion Marketing and Communication na IED Barcelona je zajistit, aby účastníci měli znalosti a porozumění, jakož i marketingové a komunikační dovednosti, aby mohli pracovat profesionálně. Interdisciplinární přístup IED posílený silným vztahem s módním a designovým průmyslem zjišťuje vizi, kde přizpůsobivost a efektivita vykazují relevantní pozici.
Foto: Luiza LacavaCíleStrategie dovedností BA Honors Fashion Marketing and Communication je navržena tak, aby povzbuzovala nové vnímání a zlepšovala porozumění a zapojení studenta na mnoha úrovních, nejen proto, aby mu byly poskytovány pokročilé technické znalosti a techniky, ale také další dovednosti nezbytné k dosažení na vysoké úrovni profesionality a být schopen konkurovat v oboru módního marketingu a komunikace po ukončení studia.
První ročník kurzu je zaměřen na rozvoj rigorózního přístupu k získání široké vědomostní základny ; zaměstnávat řadu specializovaných dovedností; vyhodnocovat informace, používat je k plánování a vývoji vyšetřovacích strategií a k nalezení řešení řady nepředvídatelných problémů; a pracují v různých a specifických kontextech, přičemž přebírají odpovědnost za povahu a kvalitu výstupů.
Během druhého roku studenti vytvářejí nápady prostřednictvím analýzy konceptů na abstraktní úrovni s vedením specializovaných dovedností a formulací odpovědí na dobře definované a abstraktní problémy ; analyzovat a vyhodnotit informace; vykonávat významný úsudek v celé řadě funkcí; a přijmout odpovědnost za určování a dosahování osobních a / nebo skupinových výsledků.
Třetí rok klade důraz na kritické přezkoumání, konsolidaci a rozšíření systematického a koherentního souboru znalostí využívajících specializované dovednosti napříč studijním oborem; kriticky hodnotit koncepty a důkazy z řady zdrojů; přenášet a používat diagnostické a kreativní dovednosti a vykonávat významný úsudek v celé řadě situací; a přijímat odpovědnost za určování a dosahování osobních a / nebo skupinových výsledků.MetodologieTento kurz nabízí vzdělávací cestu, která učí studenty, jak rozvíjet dovednosti psaní a artikulace , spolu se schopnostmi komunikace a prezentace, vyjednávání a prodeje, sebevědomí a dopadu, stejně jako schopnost spolupráce. Klíčovými pracovními nástroji jsou výzkum, vývoj koncepcí, vizualizace a prototypování nápadů a prezentace projektů.Pracovní příležitostiMódní editor, vizuální obchodník, vedoucí tiskových kanceláří, správa vztahů s veřejností, předpovědi, merchandiser produktů, kupující, komunitní manažer, konzulátor módy, manažer designu, produktový manažer, organizátor módních událostí, módní žurnalistika, podnikatel atd.
Absolventi IED Management pracují na:
Diesel Iberia, Mango, časopis H, Chirurgie, chléb a máslo, Carion Wester, Harrods, Inditex, Net-a-porter, Reebok, XXL, Equipo Singular, Levi's Strauss Iberia, Stopstealingmylook.com, Hebe Media London, Modelmanagement.com, Carin Wester Stockholm, Superga Turín, chirurgie PR Londýn, Springstudios.com Londýn, McGregor Fashion Group Amsterdam, Desigual Barcelona atd.KoordinátorCristina Lastra