Specializace Grafický design (240 ECTS), itinerář v grafickém designu , připravuje vizuální designéry, kteří jsou schopni navrhovat, programovat a vytvářet vizuální komunikaci, online i offline, aby stimulovali uživatele.
Kultura projektu je hybnou silou didaktiky založené na zkušenostním učení prostřednictvím úkolů od skutečných společností.
IED Barcelona nabízí specializace v designu 4 roky (240 ECTS). Cílem je přeměnit vášeň, talent a kreativitu na znalosti a schopnosti, které umožní budoucím profesionálním návrhářům rozvíjet jejich kariéru.
Foto: Elena AubàCíleKurz nabízí výuku tvůrčích procesů zkoumání, interpretace, pojetí a produkce s cílem komunikovat , zdobit a hledat inovativní řešení pro produkt, značku nebo prostor prostřednictvím grafického jazyka.
První ročník tohoto studia je zaměřen na osvojení základních pojmů designu, kultury a projektových metod . Studenti se učí odvážit se vytvářet a komunikovat.
Od druhého roku se zkoumají nezbytné technologické a projektové nástroje pro řízení jednoduchých a efektivních vizuálních sdělení prostřednictvím rozvoje jejich vlastní kreativity a interdisciplinárních metodických procesů. Studenti se soustřeďují na osvojení znalostí o Adobe Photoshopu, Adobe Illustratoru, Adobe After Effect, Apple Final Cut, atd. Také jsou zdůrazněny některé prvky, jako je typografie v redakčním kontextu, narativní jazyk v audiovizuálních dílech a pohybová grafika.
Ve třetím ročníku studenti začínají kontaktovat společnosti a také rozvíjet technické a složitější projekty , včetně prototypů a skutečných nákladů, kromě návrhů firemní identity, balení, značení, plakátů atd.
Během čtvrtého ročníku absolvují studenti povinnou stáž ve společnosti a každý si vybere profesní profil. Kreativní management získává velký význam prostřednictvím projektového řízení a schopnosti implementovat znalosti získané v předchozích letech. Nakonec je diplomový projekt vytvořen ve spolupráci se skutečnými společnostmi, kde se vyrábějí prototypy. V úspěšných případech se tyto prototypy budou vyvíjet a vyrábět tak, aby byly uvedeny na trh.MetodologieMetodika je založena na „učení se praxí“ a podporuje interdisciplinaritu mezi oblastmi designu, módy a managementu pro kreativní průmysly prostřednictvím workshopů a společných projektů. a ročních projektů, jakož i příležitost interdisciplinárně pracovat na projektu disertační práce. Program poskytuje strukturované základní učební osnovy, poskytující studentům cíle postupného učení v průběhu čtyř let, což vede k závěrečné diplomové nebo diplomové práci pro skutečné společnosti.Pracovní příležitostiGrafický designér, vizuální komunikátor, umělecký ředitel, typograf, specialista brandingu, firemní image, redakce, balení, značení, plakáty, počítačová grafika, webové stránky, pohybová grafika, atd.
Absolventi vizuální komunikace IED pracují na:
Vasava, Bassat Ogilvy, Shackleton Barcelona, H Magazine, Hangar Design Group, Metropolitan Magazine, Martin-Tissera-Lambert, Outline Studio, Zuluz.tv, Peragon, Common Sense, relajaelcoco, Hoet & Hoet, Umbria Jazz, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Podívejte, Sarai Jacobs, Inoxcrom, Phranck, Malý Buddha atd.SpolečnostiKurz propaguje kulturu projektu se společnostmi, aby vyřešil vzdálenost mezi vzděláváním a světem práce . Studenti nejen uznávají metodologie a nástroje pro svou disciplínu, ale také se učí pracovat a dostat se do kontaktu se skutečnými klienty a briefingy.
Společnosti, které spolupracovaly v této oblasti: PSP Sony, Sónar, Ajuntament de Barcelona, Screen Festival y Feria Loop, Festival Grec, La Mercè, Institut Kultur de Barcelona, Fefè Visual Magazine, IMAGO La Diáspora, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata , Benetton, Brands & Roses, FINA BCN 2013, Ling, Ericsson Response, Benetton atd.KoordinátorRicardo Feriche
Kariéra Ricarda je věnována umění, designu a fotografování. Pracuje jako konzultant pro různé skupiny, agentury a výrobní společnosti včetně National Geographic, El País, RBA, La Caixa, Planeta, Grupo Godo, Grupo Z, BBVA, Le Cool, Fundación Miró, Loewe, Bocento, Matador, RACC, Foment del Treball, Vueling, Hearst, Ara a Edipress.
Jeho práce mu vynesla ocenění Společnost vydavatelů publikací, Společnosti pro design novin a tři roky po sobě, klubu Type Directors. Je spoluautorem všech tří edic Barcelona Design Guide pro Gustava Gil.
Ricardo je přednášejícím na bakalářském studiu grafického designu, kde vyučuje studenty o publikačních projektech.