Bakalář (primární)
Edith Cowan University
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Joondalup, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
8 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* orientační poplatek za semestr
Úvod
Tento celostátně akreditovaný kurz je zaměřen na přípravu budoucích učitelů připravených ke vstupu do učitelské profese.
Klíčovým rysem tohoto kurzu je rozsah a množství zkušeností z odborné praxe nabízených studentům předškolního vzdělávání učitelů, které zajistí, že budou moci vytvořit základní spojení mezi teorií a praxí a zároveň si vybudovat profesní i obecné dovednosti zaměstnatelnosti v reálných učebních prostředích.
Partnerství mezi ECU a více než 1 000 školami a středisky raného vzdělávání umožňují předškolním učitelům získat zkušenosti v různých prostředích, včetně veřejných, soukromých, metropolitních, regionálních, venkovských nebo vzdálených škol, práce s dětmi z různých ekonomických, sociálních, etnických a vzdělávacích škol okolnosti.
Učitelé v předškolním věku mají také příležitost dokončit formální specializaci ve své kvalifikaci v primárním vzdělávání. To vám umožní získat hlubší a širší úroveň znalostí a porozumění v konkrétní oblasti učení na úrovni absolventů. Jednotky jsou k dispozici také v míře, která umožňuje studentům splnit akreditační požadavky pro výuku na katolických školách.
Vstup do kurzu
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 3)
Následující požadavky na přijetí specifické pro daný kurz jsou povinné a musí být splněny všemi uchazeči. Tyto požadavky doplňují nebo nahrazují minimální požadavky uvedené v níže uvedeném pásmu požadavků na akademické přijetí.
Všichni uchazeči musí kromě splnění akademických kritérií pro vstup splňovat i nekademická kritéria. Akademické schopnosti uchazečů budou posouzeny na základě vyplnění online dotazníku pro neakademické požadavky na vstup učitelů (NARTE).
Všichni uchazeči musí splňovat požadavky na přijetí do tohoto kurzu. Orientační nebo zaručená ATAR je zveřejněna (je-li to použitelné) nebo požadavky na přijetí na akademickou půdu mohou být splněny splněním jednoho z následujících:
- AQF Cert IV;
- Úspěšně dokončeno 0,25 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu);
- Speciální terciární přijímací test; *
- Přípravný kurz univerzity; *
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý studentský vstupní test; nebo*
- Schéma vstupu na základě zkušeností. *
* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
U zahraničních studentů zahrnují požadavky vaše výsledky středních škol.
Požadavky na anglický jazyk (pásmo 5)
Zahraniční studenti musí dosáhnout akademie IELTS s průměrnou úrovní 7,5 nebo více ve všech čtyřech složkách poslechu, mluvení, čtení a psaní; žádné skóre pod úrovní 7,0 v žádné z těchto složek; a skóre 8,0 nebo více ve složkách mluvení a poslechu. K splnění tohoto požadavku mohou být rovněž požádáni mezinárodně vzdělaní žadatelé.
Minimální anglické standardní požadavky pro tento kurz mohou být splněny také s jedním z následujících:
- 12. rok Angličtina ATAR / anglická literatura ATAR třídy C nebo lepší nebo ekvivalentní;
- Speciální terciární přijímací test; *
- Úspěšně dokončeno 1,0 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni ve Velké Británii, Irsku, USA, NZ nebo Kanadě;
- Přípravný kurz univerzity;
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý vstupní test studentů; *
- Diplom AQF, pokročilý diplom nebo přidružený titul; nebo
- Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu).
Poznámka:
Pokud bylo středoškolské a vysokoškolské studium ukončeno do dvou let před podáním žádosti o registraci v Austrálii, Kanadě, Irsku, na Novém Zélandu, ve Spojeném království nebo v USA, nemusí žadatelé prokázat anglickou způsobilost.
Uchazeči, kteří ukončili středoškolské vzdělání v Jižní Africe v angličtině a mají vysokoškolské vzdělání vyučované v angličtině na Jihoafrické univerzitě, se považují za splněné anglické jazykové požadavky.
Žadatelé ze Seychel:
Úspěšné absolvování mezinárodního všeobecného osvědčení o středoškolském vzdělání (IGCSE) stupně C nebo vyššího, PLUS ukončeného čtyřletého národního diplomu.
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- 1. semestr: Studium na plný úvazek na Joondalupu, Mount Lawley, South West
Struktura kurzu
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
LIT1200 | Osobní gramotnost | |
NUM1200 | Osobní počet |
Studenti musí absolvovat výše uvedené dvě jednotky LIT1200 (osobní gramotnost) a NUM1200 (osobní početnost), aby splnili požadavky testu gramotnosti a numerické zkoušky pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE). Všichni studenti, kteří se od 1. ledna 2017 zapíší do akreditovaného předškolního vzdělávání učitelů (vysokoškoláků a absolventů), budou muset úspěšně absolvovat testy na úrovni osobní gramotnosti a numerické gramotnosti. Studenti, kteří se zapisují do bakalářského studia (základní), budou muset úspěšně dokončit obě složky osobního testu gramotnosti a numerické zkoušky pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE), aby mohli v rámci kurzu zapsat více než 240 kreditů.
Rok 1 - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDL1240 | Úvod do výuky | 15 |
EDL1250 | Učení a žáci | 15 |
MAE1250 | Základy primární matematiky | 15 |
AED1260 | Umění ve vzdělávání 1 | 15 |
Rok 1 - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDL1260 | Růst, vývoj a učení dětí | 15 |
LAN1260 | Mluvený jazyk na základní škole | 15 |
SCE1260 | Vědecké vzdělávání na základních školách 1 | 15 |
PPA1260 | Odborná praxe 1 | 15 |
2. ročník - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
HPE2240 | Zdraví a tělesná výchova na základních školách | 15 |
LAN2240 | Angličtina v raných letech základní školy | 15 |
MAE2250 | Výuka a učení v primární matematice 1 | 15 |
HSS2240 | Humanitní a společenské vědy na základních školách 1 | 15 |
2. rok - 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
HSS2260 | Humanitní a společenské vědy na základních školách 2 | 15 |
EDU2260 | Pozitivní vzdělávací prostředí | 15 |
AED2240 | Umění ve vzdělávání 2 | 15 |
PPA2360 | Odborná praxe 2 | 15 |
3. rok - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
SCE3240 | Vědecké vzdělávání na základních školách 2 | 15 |
EDF3101 | Práce s domorodými australskými dětmi, mládeží a jejich rodinami | 15 |
EDS3240 | Včetně dětí se speciálními vzdělávacími potřebami | 15 |
LAN3280 | Angličtina na střední a vyšší základní škole | 15 |
3. rok - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDU3265 | Hodnocení a hodnocení učení | 15 |
MAE3270 | Výuka a učení v primární matematice 2 | 15 |
LAN3240 | Angličtina pro mluvčí jiných jazyků nebo dialektů | 15 |
PPA3260 | Odborná praxe 3 | 15 |
4. rok - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
TPA4100 | Hodnocení výkonu výuky | 15 |
ATP4440 | Odborná praxe 4 - Asistentský učitelský program | 30 |
Oddělení specializace | x 1 | 15 |
4. rok - semestr 2
Studenti musí vybrat jednu z následujících možností:
Možnost 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
DTM4260 | Materiálové provedení a technologie | 15 |
Oddělení specializace | x 3 | 45 |
Možnost 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDU4226 ^ | Školní projekt | 60 |
Možnost 3
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDU4227 ^ | Stáž | 60 |
^ Základní možnost
Výsledky výuky kurzu
- Aplikujte široké disciplinární znalosti na řadu teoretických a praktických situací v primárním vzdělávání.
- Komunikovat disciplinární (základní vzdělání) znalosti a hodnoty v profesionálním a veřejném kontextu.
- Demonstrovat široký a soudržný soubor znalostí v základních filozofiích, teoriích, principech a procesech učení, včetně toho, jak se vztahují k praxi a roli učitelů, z globálního hlediska.
- Demonstrovat globální výhled s ohledem na kulturní rozmanitost, včetně domorodé kulturní kompetence.
- Prokázat samostatnost, odpovědnost a úsudek za vlastní učení a odbornou praxi.
- Prokázat široký a soudržný soubor znalostí s hloubkou základních principů a konceptů v primárním vzdělávání.
- Prokázat znalosti sociokulturního pozadí, včetně původního obyvatelstva a jejich dopadu na vzdělávací potřeby studentů (1,12).
- Kreativně přemýšlejte, abyste předvídali výzvy a vytvářeli řešení / odpovědi specifické pro základní vzdělávání.
- Kriticky uvažujte o analýze, interpretaci a konceptualizaci komplexních problémů primárního vzdělávání.
- Používejte digitální technologie a gramotnosti pro přístup, hodnocení a syntézu relevantních informací z více zdrojů.
- Spolupracujte a předvádějte iniciativu k implementaci sociálních, udržitelných a etických hodnot.
Profesionální rozpoznávání
Akreditováno: Registrační rada učitelů západní Austrálie (TRBWA)
Kariérní možnosti
Úspěšné absolvování kurzu přináší absolventům odborné znalosti potřebné k výkonu zaměstnání jako vynikající učitelé, kteří jsou vybaveni znalostmi a dovednostmi, které mohou pozitivně ovlivnit životy mladých lidí a vyučovat v jejich vlastní třídě.
Možné budoucí pracovní pozice
Učitel základní školy.
Přijímací řízení
Osnovy
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Studujte na plný úvazek na Joondalup, Mount Lawley, South West
Struktura kurzu
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
1200 LIT | Osobní gramotnost | |
NUM1200 | Osobní počítání |
Studenti musí absolvovat výše uvedené dvě jednotky LIT1200 (osobní gramotnost) a NUM1200 (osobní numerická gramotnost), aby splnili požadavky testu gramotnosti a numerické gramotnosti pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE). Všichni studenti, kteří se od 1. ledna 2017 zapíší do akreditovaného kurzu přípravného vzdělávání učitelů (pregraduálního i postgraduálního), budou muset k absolvování úspěšně absolvovat testy o osobní úrovni čtenářské a matematické gramotnosti. Studenti, kteří se zapíší do bakalářského studia (primární), budou muset úspěšně absolvovat obě složky osobního testu gramotnosti a numerické gramotnosti pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE), aby mohli v rámci svého kurzu získat více než 240 kreditních bodů.
1. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDL1240 | Úvod do vyučování | 15 |
EDL1250 | Učení a studenti | 15 |
MAE1250 | Základy primární matematiky | 15 |
1260 AED | Umění ve vzdělávání 1 | 15 |
1. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDL1260 | Růst, vývoj a učení dětí | 15 |
LAN1260 | Mluvený jazyk na základní škole | 15 |
SCE1260 | Přírodovědné vzdělávání na základních školách 1 | 15 |
PPA1260 | Profesionální zkušenost 1 | 15 |
2. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
HPE2240 | Zdraví a tělesná výchova na základních školách | 15 |
LAN2240 | Angličtina v prvních letech základní školy | 15 |
MAE2250 | Výuka a učení v primární matematice 1 | 15 |
HSS2240 | Humanitní a společenské vědy na základních školách 1 | 15 |
2. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
HSS2260 | Humanitní a společenské vědy na základních školách 2 | 15 |
EDU2260 | Pozitivní učební prostředí | 15 |
2240 AED | Umění ve vzdělávání 2 | 15 |
PPA2360 | Profesionální zkušenost 2 | 15 |
3. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
SCE3240 | Přírodovědné vzdělávání na základních školách 2 | 15 |
EDF3101 | Práce s domorodými australskými dětmi, mládeží a jejich rodinami | 15 |
EDS3240 | Včetně dětí se speciálními vzdělávacími potřebami | 15 |
LAN3280 | Angličtina na střední a vyšší základní škole | 15 |
3. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDU3265 | Hodnocení a hodnocení učení | 15 |
MAE3270 | Výuka a učení v primární matematice 2 | 15 |
LAN3240 | Angličtina pro mluvčí jiných jazyků nebo dialektů | 15 |
PPA3260 | Profesionální zkušenost 3 | 15 |
4. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
TPA4100 | Hodnocení výkonu výuky | 15 |
ATP4440 | Odborná praxe 4 – Program asistenta učitele | 30 |
Jednotka ze specializace | x 1 | 15 |
4. ročník – 2. semestr
Studenti si musí vybrat jednu z následujících možností:
Možnost 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
DTM4260 | Materiálový design a technologie | 15 |
Jednotka ze specializace | x 3 | 45 |
Možnost 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDU4226 ^ | Školní projekt | 60 |
Možnost 3
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDU4227 ^ | Stáž | 60 |
^ Základní možnost
Galerie
Výsledek programu
Výsledky učení kurzu
- Aplikujte široké znalosti disciplíny na řadu teoretických a praktických situací primárního vzdělávání.
- Komunikovat disciplinární (primární vzdělávání) znalosti a hodnoty v profesionálním a veřejném kontextu.
- Prokázat široký a ucelený soubor znalostí o základních filozofiích, teoriích, principech a procesech učení, včetně jejich vztahu k praxi a roli učitelů, z globální perspektivy.
- Ukažte globální pohled s respektem ke kulturní rozmanitosti, včetně domorodé kulturní kompetence.
- Prokázat autonomii, odpovědnost a úsudek pro vlastní učení a profesionální praxi.
- Prokázat široký a ucelený soubor znalostí s hloubkou v základních principech a konceptech v primárním vzdělávání.
- Prokázat znalost sociokulturního prostředí, včetně domorodého a jeho dopadu na vzdělávací potřeby studentů (1,12).
- Přemýšlejte kreativně, abyste předvídali výzvy a generovali řešení/odpovědi specifická pro základní vzdělávání.
- Myslete kriticky, abyste analyzovali, interpretovali a konceptualizovali složité problémy primárního vzdělávání.
- Využijte digitální technologie a gramotnost k přístupu, vyhodnocování a syntéze relevantních informací z více zdrojů.
- Spolupracujte a prokazujte iniciativu při implementaci sociálních, udržitelných a etických hodnot.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Úspěšné absolvování kurzu dává absolventům odborné znalosti potřebné k tomu, aby se mohli uplatnit jako vynikající učitelé, kteří jsou vybaveni znalostmi a dovednostmi, aby mohli pozitivně změnit životy mladých lidí a učit ve vlastní třídě.
Možné budoucí pracovní pozice
Učitel základní školy.