Bakalář v marketingu
Poltava University Of Economics And Trade
Klíčová informace
Umístění kampusu
Poltava, Ukrajina
Jazyky
Angličtina, Ruština,
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Marketingový specialista je odborník v analýze marketingového prostředí, shromažďování a zpracování informací na dnešním trhu zboží a služeb. Marketingoví specialisté studují chování a konkurenty spotřebitelů; rozvíjení marketingových plánů, strategie a taktiky chování v různých cílových trzích; tvořící prodejného podnikovou politiku a hrají důležitou roli ve vývoji cenových strategií na podniky a velkými společnostmi. Zvláštní pozornost marketingový specialista je zaměřena na moderní marketingové komunikace problémy, společnost je image a rozvoj značky, zlepšení jeho vnímání a zvyšující loajalitu. Kromě toho obchodník marketingový specialista zahrnuje kontakty na zřízení a vedení společnosti se zákazníky a vývoj doporučení ohledně své činnosti v konkrétním konkurenčním prostředí.
Absolventi marketingový program míry získávají odborné dovednosti v různých sektorech ekonomiky. Podle většiny z předních personálních agentur, poptávka po těchto odborníků roste, a to jak na domácích i zahraničních trzích. To je způsobeno tím, že marketingoví specialisté vědí, jak prozkoumat trh, jaké výrobky budou v poptávce a proč, jak si vybrat nejlepší způsob, jak propagovat výrobky, jak efektivně organizovat reklamní kampaň, vytvořit značku a řídit jej podmínkou silné konkurenci na všech segmentech trhu.
SYLABUS
- marketing
- LOGISTICS
- Komoditní tržní infrastrukturu
- Marketingové služby
- průmyslový marketing
- Marketing Ceny
- Marketingový výzkum
- Marketing Komoditní Police
- Marketingová komunikace
- Chování spotřebitelů
- marketingová analýza
- Marketingový audit
- Public Relations v podnikání
- Reklamní činnosti
- Řízení prodeje
- Informační systémy a technologie v marketingu
- Internet marketing
Kariérní a pracovních příležitostí
Marketingové Absolventi mohou být obsazena na domácích i zahraničních podniků v oblasti marketingu analytiky, marketingový výzkum, řízení prodeje, marketingové komunikace a reklamy. Zabírají takových pozic:
- obchodník
- obchodník, analytik
- brand manažer
- manažer prodeje
- reklamní manažer
- PR-manager
- Ředitel marketingu
- vedoucí marketingového oddělení
- marketingový výzkum specialista
- specialista na logistiku a prodejní politiky
- specialistou na analýzy a plánování marketingových aktivit
- ředitel výzkumu trhu a PR výzkumu
- art director
- textař
Vstupní požadavky
Nejsou žádné přijímací zkoušky nebo přijímací zkoušky, pokud žádají o bakalářském studijním programu.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BCom / BCom Hons v marketingovém managementu
- Johannesburg, Jihoafrická republika
Evropský marketingový bakalář
- France Online, Francie
Evropský bakalář mezinárodního marketingu
- France Online, Francie