Bakalář v oboru Business Administration
University Of Mediterranean Karpasia
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Nicosia, Kypr
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Business vzdělávání poskytuje naše oddělení v angličtině, se vztahuje nejen obchodní vědy a techniky, ale i další oblasti týkající se a jsou nezbytné pro studium Business Administration. Například studenti našeho oddělení, kteří jsou obchodní manažer kandidáti jsou informováni o daňových praktik a otázek, které mají zásadní význam pro průmyslového a obchodního života naší země. Oni také získat ekonomické analýzy a prognózy kvality, jeden z potřeb dnešní společnosti.
Navíc, obchodní administrativa oddělení se studenti učí vedení, řízení, budování týmu, komunikace, řízení prodeje a řízení podniku dovednosti potřebné v podnikání, rychle a efektivně. Prostřednictvím tohoto vzdělání, oni mohou najít vhodné zaměstnání podle svých zájmů a schopností ve službě, průmyslové a obchodní odvětví. Oddělení obchodní administrativy má členy fakulty, kteří jsou ozbrojeni jak s univerzálním teoretických znalostí akademického života a praktických zkušeností současného podnikatelského života v jejich kariéře. Cílem fakulty personálu je vyškolit studenty, kteří se touží naučit, přizpůsobit se změnám, otevřené k inovacím, a které mohou analyzovat události kolem mikro-a makro-pohledu. Dalším cílem fakulty je vzdělávat studenty, kteří mohou pracovat v interdisciplinárním způsobem. Konečně, studenti obchodní administrativa bude mít problém řešit schopnosti, vůdčí schopnosti, manažerské dovednosti a obchodní znalosti.
Obsah předmětu
BBA 101 Mikroekonomie
Témata v kurzu patří; Základní pojmy ekonomie, teorie spotřebitele: rozpočtové omezení, Předvolby, Utility / volby; Poptávka a změny v poptávce, spotřebitele přebytek, Individuální a tržní poptávka, Intertemporal Choice, Nejistota a informace, teorie firmy: Technologie, Problém producenta: Profit Maximization- Cost Minimalizace, Nákladové křivky, Firm Supply, Industry Supply, nedokonalá konkurence: Monopoly , monopolistická konkurence, Oligopol, Factor Stanovení ceny a distribuce
BBA 103 ÚVOD DO BUSINESS
Hlavním cílem kurzu bude prozkoumat dynamické prostředí obchodních organizací. Kromě toho budeme mít některé další cíle, včetně; vysvětluje základní obchodní a manažerské koncepty, aby studentům pomoci porozumět podnikových systémů a funkcí pro správu, diskutovat o současné postupy řízení a řešení pro dnešním složitém a konkurenčním obchodním světě. Chcete-li podpořit studenty, podívat se na problematiku z pohledu živnostníky.
BBA 102 Makroekonomie
Témata v kurzu patří; Národní důchod účetnictví, Stanovení národního důchodu, agregátní poptávky a multiplikátoru, peněz a moderního bankovnictví, centrální bankovnictví a měnového systému, měnové a fiskální politiky v uzavřené ekonomice, nezaměstnanost, inflace, Open ekonomika makroekonomie, mezinárodní měnový systém a mezinárodní finance , Měnová a fiskální politika v otevřené ekonomice, problémy Rozvoj ekonomiky.
BBA 301 Základy marketingu
Definování Marketing a marketingový proces, marketing pro životní prostředí, jednatel marketingové informace, o spotřebitelských trzích a spotřebitele Kupující chování, obchodní trhy a obchodní kupující chování, segmentace, zacílení a Positioning, produktů a služeb v Branding strategie, Ceny a strategie, marketingové kanály a Supply Chain Management, Marketingová komunikační strategie
BBA 305 VÝROBA A OPERACE ŘÍZENÍ
Tento kurz poskytuje úvod do témat a matematických technik pro řešení problémů v designu, plánování a řízení výroby a poskytování služeb provozu a kvalitě. Konkrétně, Kurz rozvíjí znalosti studentů o plánování výrobních zdrojů a poskytuje znalosti na předpovídání, plánování výroby, hlavní plánování, plánování požadavky na materiál, plánování kapacit, světové třídy principy výroby, a neustálé zlepšování.
BBA 304 FINANČNÍ ŘÍZENÍ
Stanovení Corporate Cost-Kapitálu, Capital Rozpočtování techniky / odhadu projektu Cash Flow, kapitálového rozpočtu a rizika, kapitálová struktura a vliv, dividendová politika, derivátů a řízení rizik, prioritní akcie, Leasing, rozkazu a kabrioletů, fúze a nadnárodní finanční řízení
BBA 402 PODNIKÁNÍ
Strategické řízení, podnikání, tvořivosti, Personalistika a komunikace, podnikání, finanční řízení, Strategický marketing, podnikání v Turecku, Příběhy úspěšných
BBA 406 ZÁKAZNÍKŮM VZTAHY MANAGEMENT
Definování CRM, CRM v marketingu, CRM a zákaznický servis, Sales Force Automation, CRM v E-Business, analytické CRM, Plánování CRM programu, Volba CRM nástroje, Správa CRM Project, CRM budoucnost
BBA 260 CELKEM kvality řízení
Cílem Total Quality Management, přispívá k našemu úspěchu, naše successwaiting těžit všichni, sami sebe, naše rodiny, naše společnost, naše zákazníky, naše akcionáře a pro naši zemi obecně je, aby byl šťastný, a proto by měly být posuzovány společně se sociálními partnery v jejich úsilí o neustálé zlepšování. V rámci organizace je konzistentní, upřímný, openrelationship na základě údajů od zavedení Total Quality Management, v závislosti na provozním režimu na základě participativní a spolupráce, by měla být prioritou pro všechny zaměstnance ke zlepšení těchto vztahů.
BBA 353 Manažerské informační systémy
Nová Role informačních systémů a nových příležitostí, strategickou roli informačních systémů, účinky informačních systémů na kvalitu, technickou Základy informačních systémů, telekomunikací a sítí, internet: elektronického obchodu a elektronický obchod, vytváření informačních systémů, přístupy k System budov, řízení a organizace Support Systems, Management Systems Data Base, Data Warehouse - Data Mining
BBA 355 Podnikatelská etika
Cílem tohoto kurzu je, aby se ujistil, že studenti zvážit úlohu etiky v oboru obchodní administrativa ve složitém, dynamické, globálním prostředí. Specifické cíle kurzu patří: Chcete-li rozpoznat etické problémy v obchodních situacích, Chcete-li použít několik důležitých rámců pro morální uvažování složitých obchodních problémů, Chcete-li ocenit roli etiky jako ústřední v obchodní rozhodování, Chcete-li vytvořit perspektivu obecné řízení, který zahrnuje schopnost formulovat, analyzovat, a obhajovat rozhodnutí v etického hlediska, Analyzovat etické otázky, které se objevují v jiných kurzech Darden, umožnit studentům kriticky zkoumat své vlastní etiku a testovat je v rozhovoru s vrstevníky.
CSC181 Psaní
Tento kurz představuje praktickou psaní jako kritické komponenty pro úspěch na pracovišti. V této třídě, studentům rozvíjet základ pro navrhování účinných zpráv, a to jak písemné a ústní části, od konceptu až po dodání. Studenti se naučí analyzovat diváky, zvolte informace, a vytvořit nejefektivnější uspořádání a kanál pro tuto zprávu. Zvláště, Kurz klade důraz prvky přesvědčivé komunikace: jak navrhnout zpráv pro různé a možná odolných publika a jak navrhnout životopis, dopisy a e-maily.
CSC035 HISTORIE CIVILIZACÍ
Tento kurz se zabývá různými aspekty v historii civilizací, zvýraznění podstatné rysy tématu počínaje od prvních dnů. Kurz se bude zabývat různými tématy, které pomáhají podporovat lepší pochopení toho, jak různých historických sil, jako je kulturní, sociální, politické a tvarované kurzy civilizační vývoj a globální propojení v tomto konkrétním časovém období.
CSC185 kvantitativní metody
Tento kurz poskytuje základní úvod do matematických a statistických metod a modelů, stejně jako jejich softwarové aplikace pro řešení obchodních problémů a / nebo při rozhodování. Zahrnuje taková témata jako pravděpodobnosti a rozdělení pravděpodobnosti, nabídky a poptávky rozhodovací analýzy, prognózy a lineární regrese a další.
CSC028 počítačové aplikace
Tento kurz dává historii počítače a systém počítače. Studenti se naučí analyzovat a obchodovat data do systému, programování, použití některých počítačových programů s praxí.
CSC501 Prezentační dovednosti
V tomto kurzu se studenti zaměří na rozvoj své prezentační dovednosti praxí. To dává úvod do prezentace, významu prezentace, nástroje pro rozvoj prezentace a umožňuje studentům připravit a prezentovat jejich prezentaci v PowerPointu.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Obchodní administrativa
- Santiago de Querétaro, Mexiko
- Jonesboro, Spojené státy americké
Bakalář přírodních věd v oboru Business Data Analytics
- Russellville, Spojené státy americké
Bachelor of Science v obchodní administrativě
- Cospicua, Malta