Bakalář inženýrství v informačních technologiích (BEng)
Oulu University of Applied Sciences (OAMK)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Oulu, Finsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 10 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
* za akademický rok pro studenty ze zemí mimo EU / EHP. Stipendia k dispozici
Úvod
- Přihlášky: 3.–17. ledna 2024
- Dostupné stipendium
Oulu je velmi známý svými ICT - technologiemi a inovacemi. To lze také vidět v oblasti technologie na Technické škole. Schopnosti vývoje softwaru a obchodní znalosti se rozvíjejí v reálných projektech. Všechny skutečné projekty a praktická školení vám umožní propojit se s pracovním životem již během studia.
O čem je titul BEng?
Potřeba profesionálů v oblasti ICT neustále roste. Jako technik ICT jste schopni navrhovat a realizovat různá softwarová řešení a aplikace. Jste také schopni pracovat jako aktivní člen vaší pracovní společnosti a rozvíjet své vlastní povolání. Studijní program v oblasti informačních technologií zdůrazňuje vývoj webových aplikací. Studie se skládají z vývoje softwaru, technologií webových a mobilních aplikací a technologií IoT.
Studia jsou organizována hlavně jako denní výuka v našem areálu. Studium je určeno jak pro finské, tak pro mezinárodní studenty, kteří mají zájem o kariéru v mezinárodním pracovním prostředí ve Finsku nebo v zahraničí. Studie probíhají výhradně v angličtině a zahrnují přednášky, workshopy, projektové a skupinové úkoly i individuální prezentace. Studie úzce souvisí s pracovním životem a místními společnostmi. Tím je zajištěno, že studenti mohou teorii, kterou se naučili na přednáškách, uplatnit v praxi.
Schopnosti vývoje softwaru a obchodní znalosti se rozvíjejí v reálných projektech. Všechny skutečné projekty a praktická školení vám umožní propojit se s pracovním životem již během studia. S námi se opravdu učíte tím, že děláte.
Studie se počítají
Realistické projekty jsou součástí studií informačních technologií. Existuje několik ročních úkolů pro naše studenty stanovených místními společnostmi. Například naši studenti prováděli projekty vývoje produktů pro místní společnosti. Projekty mohou souviset s designem uživatelského rozhraní, mobilními aplikacemi, vývojem softwaru nebo něčím úplně jiným. Obloha je limit!
Internacionalismus
Studenti se vyzývají k účasti na výměnném období studentů v jedné z partnerských institucí a také k praktickému období školení v zahraničí.
Studenti budou mít také možnost přihlásit se do programu Double Degree na partnerské univerzitě.
V rámci dvojitého studijního programu studenti stráví část svého studia v partnerské instituci a obdrží diplom z obou vysokých škol, jakmile vystudují OAMK .
Vstupní zkouška zahrnující výběrovou spolupráci ve Finsku
Více informací přijde později.
Osnovy
Obsah programu – Sada nástrojů pro vaši budoucí kariéru
Studenti studují matematiku a fyziku, aby si vytvořili dobrý základ pro inženýrská studia. Studenti se také učí dokumentovat svou práci a zvládat různé komunikativní a interaktivní situace. Kromě toho se studenti učí aplikovat mezinárodní znalosti a kompetence ve svém vlastním oboru. Zahraniční studenti se učí základy finského jazyka. Všichni studenti mají dobré dovednosti v programování webu, mobilních aplikací a databází. Po absolvování jsou studenti schopni navrhovat a programovat internetové služby a aplikace pro mobilní prostředí.
Absolventi budou mít také základní dovednosti pro vývoj webových aplikací související se současnými internetovými technologiemi a protokoly, webovou grafikou a multimédii, tvorbou a designem webu a programováním webu. Je možné studovat pokročilé programování a prohloubit si znalosti v oblasti programování serverů, funkcí mobilních aplikací, vývoje, prostředí a mobilních technologií, stejně jako vývoje her, designu a nástrojů. Studie také zahrnují uživatelské zkušenosti a obchodní studie.
Poplatek za studium programu
Galerie
Kariérní možnosti
Život po maturitě
Studijní program vám dává všestranné kariérní možnosti. Po absolvování mají studenti různé znalosti a dovednosti pro práci v oblasti softwarového designu, vývoje produktů a jako expert v oblasti informačního průmyslu. Název pracovní pozice může být jeden z následujících:
- Webový vývojář nebo programátor
- Webový designér
- Vývojář webových aplikací
- Návrhář uživatelského rozhraní
- Projektový manažer
- Senior softwarový inženýr
- Podnikatel