Bakalář mezinárodního obchodu
Universidad UADE
Klíčová informace
Umístění kampusu
Buenos Aires, Argentina
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
ARS 1 903 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Měsíční náklady na subjekt
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Mezinárodní obchod UADE nabízí pevné zázemí v oblasti mezinárodního managementu a podnikání, které vám umožní vyvíjet a implementovat strategie pro společnosti, které vyrábějí nebo prodávají zboží a služby jak lokálně, tak globálně, a to prostřednictvím aplikace specifických nástrojů. marketingu, logistiky, správy, financí, operací a strategie.
Také v UADE:
- Budete budovat svou kariéru z osnov, které se týkají nejen tradičních aspektů mezinárodního obchodu, jako jsou cla, bankovnictví, logistika a mezinárodní marketing, ale také se dozvíte o internacionalizaci služeb, e-commerce a e-logistice, jakož i bude také poskytovat nástroje pro globální realizaci.
- Od prvního okamžiku budete studovat v multikulturním prostředí.
- Analýza a řešení skutečných případů a obchodních problémů prostřednictvím praktických praktických činností, pomocí obchodních simulátorů, hraní rolí a obchodních případů.
- Můžete hrát nejen v oblasti firem, ale také začít svůj vlastní podnik jak v tuzemsku, tak v zahraničí.
- Naši studenti a absolventi pracují ve vyvážejících společnostech, dovozcích, bankách, pojišťovnách, logistických společnostech, obchodech, mezinárodních poradcích, celních studiích a mnohostranných organizacích.
- Naši absolventi mají profil, který se přizpůsobuje potřebám trhu práce: podnikatelský, podnikatelský a inovativní profil. Obsazení vedoucích pozic ve společnostech a organizacích v Argentině a ve světě.
- Absolventi mezinárodního obchodu pracují ve více než 50 zemích světa.
Proč studovat mezinárodní obchod v UADE?
- Má 50 let zkušeností na trhu (UADE byl první univerzitou v Latinské Americe, která diktovala kariéru).
- Více než 3200 absolventů UADE bakalářského mezinárodního obchodu
- UADE má učební plán s největším počtem technických předmětů v prvním ročníku (International Trade I a International Logistics I).
- Moderní, komplexní, flexibilní vzdělávací program s nejmodernějším obsahem na národní i mezinárodní úrovni.
- Budete budovat svou kariéru z osnov, které se týkají nejen tradičních aspektů mezinárodního obchodu, jako jsou cla, bankovnictví, logistika a mezinárodní marketing, ale také se dozvíte o internacionalizaci služeb, e-commerce a e-logistice, jakož i bude také poskytovat nástroje pro globální realizaci.
- Multikulturní trénink od prvního okamžiku.
- Pracuje s případy, simulacemi, hrami, které vás vedou k pocitu mezinárodního obchodu, zatímco se naučíte jejich nástroje.
- Školíme profesionály s komplexní vizí podniků schopných rozvíjet a implementovat strategie internacionalizace podnikání, připravovat marketingový plán, řídit operace z provozního, logistického a finančního hlediska, stejně jako provádět globální aktivity.
- Studenti analyzují a řeší reálné případy, obchodní problémy provádějí praktické praktické aktivity v Business Training Center, využívají obchodní simulátory (řízení značky, Marklog, profesionální služby a další strategické dynamiky). Podnikatelé, podnikatelé a manažeři navštěvují třídy
- Používáme skutečné počítačové nástroje (Vzdělávací systém Maria On Line)
- Pokud se zajímáte o to, že se jedná o celního makléře, máte přístup ke zkoušce, která vám umožní získat zápis prostřednictvím zrychleného kurzu 4 měsíce.
- 72% studentů vyšších ročníků pracuje ve společnostech spojených s mezinárodními podniky, ať už se jedná o malé a střední podniky a špičkové organizace: Techint, Unilever, Procter a Gamble, Acindar, Maersk, BASF, Santander, Galicia atd.
- Můžete hrát nejen v oblasti firem, ale také začít svůj vlastní podnik jak v tuzemsku, tak v zahraničí.
- Naši absolventi vystupují ve vyvážejících společnostech, dovozcích, bankách, pojišťovnách, logistických společnostech, obchodech, mezinárodních poradcích, celních studiích a mnohostranných organizacích.
- Společnosti jako Technit, Procter, Maersk, Uniliver, Alpargatas, Citibank, Bank of Galicia, Banco Santander, Banco Macro, Hewlett Packard Bank, Lab Roemmers, Renault, Ford, BGH, LG, Telecom, Philip Morris, Kimberley Clark, Monsanto, Cargill, mezi mnoho jiní, počítá mezi jeho manažery UADE absolventy.
- Naši absolventi kariéry mají profil, který se přizpůsobuje všem potřebám trhu: podnikatelskému, podnikatelskému a inovativnímu profilu. Zabývají se vedoucími pozicemi ve společnostech a organizacích v Argentině a ve světě a jsou vůdci veřejného mínění.
Profil a rozsah
Profil
Současný svět vyžaduje, aby jakákoli obchodní, obchodní a / nebo ekonomická činnost, která má být přenesena do budoucna, byla skutečně složitým procesem, zejména z podstatného zvýšení proměnných, které musí být zohledněny.
Tímto způsobem se dnešní svět stává bakalářem mezinárodního obchodu, musí být schopen vykonávat více činností od vedoucích organizací orientovaných na zahraniční obchod, rozvíjet strategické myšlení, formulovat a realizovat mezinárodní strategie v oblastech výroby, financí, řízení lidských zdrojů, marketingu a marketingu.
V tomto smyslu má odborník na mezinárodní obchod silnou orientaci na tvorbu mezinárodního obchodu a řízení logistických procesů; prostřednictvím využití technicko-operativních nástrojů pro export a import výrobků a služeb. Musí mít také strategickou vizi ve vývoji podnikového rozhodování, které bude mít zásadní charakter; stejně jako solidní integrační formace v technologických nástrojích a technických zdrojích a hluboké pochopení vzájemného vztahu mezi množstvím existujících proměnných v ekonomické a obchodní oblasti.
Několik kapacit, které musí bakalář v mezinárodním obchodu úspěšně rozvíjet v extrémně komplexním mezinárodním scénáři, je odborníkem na mezinárodní obchod uznávaným na trhu práce jako profesionál XXI. Století.
Dosáhne
- Identifikujte obchodní příležitosti v zahraničí nebo v zahraničí
- Navrhnout strategie pro vkládání na mezinárodní trhy
- Provádíme diagnostiku související s chováním mezinárodního obchodu.
- Provádět studie struktury nákladů a cen na mezinárodní úrovni.
- Provádíme návrh, realizaci, hodnocení a monitorování projektů zaměřených na podporu exportu a importu výrobků a služeb.
- Provádět akce spojené s vyjednáváním o mezinárodním nákupu a prodeji.
- Provádět studia a radit o různých aspektech, které zasahují do fungování mezinárodního obchodu.
- Poradit a poskytovat technickou pomoc při určování mezinárodních marketingových cílů, politik a strategií.
- Podílet se na realizaci tržních studií a projekcí nabídky a poptávky na mezinárodní úrovni.
- Podílet se na ekonomickém a finančním hodnocení investičních projektů pro export a import výrobků a služeb.
- Provádět technické ověřování a řízení řízení mezinárodních obchodních operací.
- Provádět odborné zprávy týkající se vyjednávání a fungování mezinárodního obchodu.
- Řídit správu, operace a logisitca mezinárodního obchodu
osnovy
první rok
- Obchodní statistiky I
- Obchodní administrativa I
- Úvod do mezinárodního obchodu
- Úvod do práva
- Marketing
- Účetnictví I
- Mezinárodní obchod I
- Obchodní matematika I
- Jazyk, logika a argumentace
- Světová ekonomická geografie a Argentina
druhý ročník
- Obchodní statistiky I
- Mezinárodní logistika I
- Mikroekonomie
- Povinnosti a smlouvy
- Angličtina I
- Obchodní zpravodajství v mezinárodním obchodě
- Mezinárodní obchod II
- Makroekonomie
- Vedení účetnictví
- Mezinárodní logistika II
Třetí rok
- Celní operace
- Mezinárodní obchodní operace I
- Klasifikace celních sazeb
- Finanční kalkulace
- Volitelné (1 předmět)
Mezitřída: Analytik mezinárodního obchodu
- Ekonomika a finance na globalizovaných trzích
- Systém nákladů
- Mezinárodní marketing
- Mezinárodní právo
- Volitelné (1 předmět)
Čtvrtý rok
- Integrace a hospodářská spolupráce, geopolitika a globální změny
- Mezinárodní strategické řízení
- Strategie internacionalizace služeb
- Mezinárodní finanční management
- Podnikání a mezinárodní poradenství
- Globální digitální marketing a podnikání
- Analýza a rozhodování v mezinárodním obchodě
- Jednání a multikulturní aspekty mezinárodního obchodu
- Závěrečná integrace práce v mezinárodním obchodu
- Volitelné (1 předmět)
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář v oboru Management mezinárodního obchodu - Mezinárodní obchod a obchod
- Mechelen, Belgie
Bakalář v mezinárodním obchodě
- Rotterdam, Nizozemsko
Bakalář mezinárodního obchodu
- Strasbourg, Francie