Bakalář umění (vyznamenání) ve speciální pedagogice
The Education University of Hong Kong
Klíčová informace
Umístění kampusu
Hong Kong, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
HKD 140 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* nemístní studenti ročně; místní studenti: 42 100 HK$ ročně
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cíle programu
Od absolventů programu se očekává, že budou kompetentní odborníci ve školách a komunitních prostředích, kteří mají znalosti, dovednosti a hodnoty potřebné k tomu, aby přispěli k oblasti speciálního vzdělávání. Po úspěšném absolvování programu budou studenti schopni:
- prokázat porozumění zvláštním potřebám a rolím různých zúčastněných stran;
- hodnotit etické otázky a prosazovat rovné příležitosti a práva související se speciálními vzdělávacími potřebami;
- formulovat a implementovat intervenční plány na podporu jedinců se speciálními potřebami ve škole a komunitě;
- prokázat schopnost účinně komunikovat s rodinami, školami a komunitami, aby se usnadnila inkluze a zlepšila kvalita života lidí se speciálními potřebami; a
- analyzovat a řešit problémy související se vzděláváním a rozvojem lidí se speciálními potřebami integrací teorií, empirické literatury, etických úvah a praktických zkušeností.
Výše uvedené informace jsou provizorní a mohou se změnit.
Osnovy
Struktura programu
Celkový požadavek na kreditní body pro titul BA(SE) je 121 a to obvykle vyžaduje čtyři roky denního studia. Struktura programu je shrnuta níže.
Doména | Kreditní body (cps) (pro účastníky 1. ročníku) |
Hlavní, důležitý
| 54 |
Projekt posledního ročníku
| 6 |
Obecné vzdělání
| 22 |
Vylepšení jazyka | 9 |
Volitelné předměty (včetně druhého hlavního a vedlejšího) | 30 |
Celkem (minimální požadované cps pro absolvování): | 121 |
Poznámky:
(1) Výuka se bude konat v kampusu Tai Po a studijním centru Tseung Kwan O / satelitním studijním centru Kowloon Tong / sportovním centru podle rozhodnutí univerzity.
(2) Studenti přijatí do tohoto programu počínaje kohortou 2023/24 jsou povinni navštívit oblast Greater Bay Area (GBA) na krátký výlet (např. 1denní nebo 2denní 1 noční výlet), aby mohli dokončit Cross. - Základní kurz fakulty. I když je cesta GBA silně dotována, studenti jsou stále povinni přispívat 18 % z odhadovaných nákladů na cestu („příspěvek studentů“), zatímco náklady na osobní reprezentaci, stravování, cestovní doklady a osobní pojištění nebudou podporovány. Odhadované náklady na cestu GBA pro studenty přijaté do kohorty 2023/24 zatím nejsou k dispozici, protože podléhají řadě faktorů, jako jsou změny nákladů na cestu GBA v důsledku inflace, délka cesty, cestovní výdaje. , směnný kurz atd. Přesná výše studentského příspěvku tak není k dispozici.
Výše uvedené informace jsou provizorní a mohou se změnit.
Galerie
Kariérní možnosti
Kariérní prospekty/Odborná kvalifikace
Dovednosti a perspektivy, které studenti rozvíjejí prostřednictvím BA (SE), budou mít zvláštní význam v kariéře související se sociálními službami, komunitním rozvojem a podnikáním souvisejícím se vzděláváním ve vládních a nevládních organizacích. Možné pozice mohou zahrnovat:
- koordinátor/facilitátor speciálního vzdělávání v nevládních organizacích, rehabilitačních centrech, chráněných dílnách a školicích jednotkách atd., aby poskytoval služby v oblasti hodnocení a správy případů, podpory rodiny a koordinace domácí péče osobám se zdravotním postižením;
- Projektový pracovník, styčný úředník nebo úředník podpory komunity ve vládních a nevládních agenturách, charitativních organizacích, soukromých podnicích, komunitních skupinách atd., Pro spolupráci s komunitními službami a dalšími odborníky;
- výkonný ředitel nebo úředník pro rovné příležitosti ve vládních, nevládních a soukromých organizacích s cílem usnadnit sebeobhajobu a/nebo vyjednávat jménem osob se zdravotním postižením; a
- Asistent učitele, Učitelé učení, nebo koordinátor projektu v běžných a speciálních vzdělávacích prostředích, jako jsou školy, Nevládní organizace, rehabilitační centra, a jednotky podpory učení.
Absolventi mohou pokračovat ve svém profesním rozvoji prostřednictvím postgraduálního studia a rozšířit svůj kariérní horizont na akademické/pedagogické odborníky, ergoterapeuty, patologové řečové řeči, klinické audiology, sociální pracovníky, specialisty na pracovní stáže nebo konzultanty v oblasti inkluzivního a speciálního vzdělávání.
*Poznámky: Program BA (SE) umožňuje studentům pokračovat v kariéře ve vztahu ke vzdělávání a lidským službám. Dokončení programu nepovede ke statusu kvalifikovaného učitele (QTS) v Hongkongu. Po ukončení studia mohou studenti, kteří mají zájem o odbornou přípravu učitelů, požádat o postgraduální diplom ve vzdělávání (PGDE) nebo programy poskytující QTS.
Výše uvedené informace jsou prozatímní a podléhají změnám.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA ve speciální pedagogice
- Chicago, Spojené státy americké
Bakalář umění v raném dětství a speciální pedagogika
- Greenville, Spojené státy americké
BA v oboru speciální pedagogika - kognitivní poruchy pro certifikaci učitele K-12
- Adrian, Spojené státy americké