Bakalář umění v oboru komunikačních a mediálních studií (CMS)
Clayton State University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Morrow, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 33 100 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Školné ve státě: 169,33 za hodinu kreditu. Výuka mimo stát: 616,07 za hodinu kreditu. (2019-2020 akademický rok)
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Bakalář umění v oboru komunikačních a mediálních studií (CMS)
Bakalář umění v komunikačních a mediálních studiích (CMS) klade důraz na vzdělávání v oblasti svobodných umění: literatury, divadla, umění, filozofie a jazyků. Schopnost psát a mluvit dobře, kriticky přemýšlet o různých médiích a způsobech komunikace a rozpoznávat psané, vizuální a multimediální texty - tyto typy široce založených, flexibilních dovedností obohacují život absolventů. Tyto stejné dovednosti navíc nabízejí absolventům nástroje, které potřebují k tomu, aby se jim daří v profesích revolucionizovat rychle se vyvíjejícími a digitálními mediálními technologiemi.
- Byla vaše angličtina, umění nebo divadlo vaší oblíbenou třídou na střední škole?
- Zapojili jste se do školních novin, ročenek nebo diskusních klubů?
- Líbí se vám fotografování nebo natáčení videa? Jste nadšeni z designu webových stránek?
- Jste vášnivý psaní, čtení nebo filmy?
Pokud ano, jste typem člověka, který může v našem programu prospívat!
Industry Outlook
Kde jsou dnes CMS absolventi Clayton State University ? Můžete je najít v příbězích pro New York Times a Sports Illustrated, kteří pracují pro Cox Media Group a začínají svou vlastní společnost zabývající se produkcí videa. nebo navštěvovat postgraduální školu.
Jako profesionál v oblasti komunikace a médií můžete skončit v televizním nebo rozhlasovém vysílání, v produkci hudby, v reklamě nebo v public relations; psaní pro noviny nebo časopis; Navrhování marketingových kampaní pro sociální média; vedoucí školení; nebo oddělení prodeje nebo lidských zdrojů.
Výsledky učení
Absolventi bakalářského studijního programu Komunikační a mediální studia budou mít následující charakteristiky: \ t
- Efektivně komunikovat pomocí více komunikačních kanálů;
- Provádět primární a sekundární výzkum mediálních produktů a komunikačních praktik;
- Kriticky analyzovat estetické dimenze a vrstvené významy minulých i současných komunikačních a mediálních produktů;
- Pochopit teoretické pohledy na komunikaci, média a globální kulturu;
- Aplikovat estetiku médií na výrobu komunikačních vozidel s využitím vhodných technologií; a,
- Prokázat porozumění etickým teoriím, profesním standardům a právním omezením v komunikačním a mediálním prostředí.
Kariérní možnosti
Hlavní komunikační a mediální studia připravuje studenty na kariéru v některých z nejrychleji rostoucích sektorů místní a národní ekonomiky.
Atlanta: Místo pro komunikaci a mediální profesionály
- Domov pro hlavní zaměstnavatele, jako je Turner Broadcasting, Cumulus Media, Studia Tyler Perry, Coca-Cola, Home Depot, UPS a Delta
- Jedno z pěti největších měst v USA pro mediální pracovní místa (Balance)
- Desítky firem public relations v oblasti metra (Clutch)
- 80 rozhlasových stanic v dosahu poslechu města (Radio-Locator)
- Více než 3200 pracovních míst na plný úvazek v top 50 reklamních a marketingových firmách v Atlantě (AJC)
- Více než 150 nahrávacích studií a 20 000 pracovních míst v hudebním průmyslu (GDEcD)
- Více než 2000 filmových a televizních společností (GDEcD)
Koncentrace
Mediální design a výroba
Komunikační profesionálové potřebují různorodé zkušenosti, včetně tisku, fotografií, zvuku a videa. Mohou navrhnout sociální mediální marketingovou kampaň, vytvořit video nebo podcast, napsat blog, redesign webových stránek, nebo vytvořit propagační letáky nebo brožury.
Organizační a firemní komunikace
Organizace velké i malé, veřejné i soukromé, potřebují manažery, školitele a odborníky na lidské zdroje, aby zajistili účinnou komunikaci a hladký provoz v rámci organizace, jakož i inzerenty, obchodníky a odborníky na styk s veřejností, aby komunikovali s externími zainteresovanými stranami.
Advokacie a sociální spravedlnost
Komunikační profesionálové jsou často voláni do veřejné služby. Najdete je v kostelech, advokačných skupinách, neziskových organizacích a vládních agenturách, kde analyzují veřejný diskurz o sporných tématech, navrhují přesvědčivé kampaně a slouží jako efektivní zástupci veřejnosti.
Informace o stáži
Všichni velitelé komunikačních a mediálních studií musí absolvovat jednu stáž a mít možnost absolvovat až tři stáže (se souhlasem koordinátora fakulty). Studenti na svých stážích absolvují minimálně 150 hodin práce pro společnost nebo organizaci při získávání zkušeností, školení a mentorství od kvalifikovaného supervizora.
Způsobilost studenta
- musí být hlavním komunikačním a mediálním studiem
- musí být v dobrém akademickém postavení
- musí získat alespoň 30 kreditních hodin
- musí mít splněny předpoklady předmětu
- COMM 3100 s minimálním stupněm COR
- COMM 3300 s minimálním stupněm CAND
- CMS 3101 s minimálním stupněm C
- musí mít souhlas koordinátora fakulty, profesora Susan McFarlane-Alvarez
Schválení bude uděleno pouze studentům, kteří byli přijati na stáž s registrovaným obchodním, neziskovým nebo vládním úřadem. Stáž se musí přímo týkat studijního oboru studenta a budoucích profesních cílů. Musí předložit soubor vzdělávacích cílů odsouhlasených studentem a jejich vedoucím pracoviště.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mezinárodní komunikace a podnikání (BA)
- Munich, Německo
BA (Hons) v mezinárodním obchodu a komunikaci (dobíjení)
- Lancaster, Spojené království
Bakalář umění v komunikaci a public relations
- Geneva, Švýcarsko