Bakalář v moderních cizích jazycích a civilizacích
University of Parma
Klíčová informace
Umístění kampusu
Parma, Itálie
Jazyky
Italština, Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
* https://en.unipr.it/studying/tuition-fees-and-scholarships-2020-2021
Úvod
Program
Kurz také dává studentům možnost přizpůsobit si akademickou kariéru volitelnými předměty ve druhém a třetím ročníku studia. Velký důraz je kladen na studium zkušeností a stáží v zahraničí, a to díky značnému počtu dohod a výměnných programů.
Kurz umožňuje budoucím absolventům budovat kariéru v oblasti žurnalistiky, překladatelské pomoci, institucionálních a kulturních služeb, obchodu, diplomatického a konzulárního zastoupení, cestovního ruchu a evropské kulturní mediace. Absolventi mají dále právo pokračovat ve studiu v magisterském studijním programu druhého cyklu, který připravuje půdu pro akademickou a školní výuku.
Za účelem přípravy studentů na budoucí profese rozvíjí kurz hluboké znalosti dvou evropských cizích jazyků a kulturního dědictví jejich relativních civilizací, aniž by byly vyloučeny teoretické základy lingvistiky a italského jazyka. Studenti mají také možnost naučit se třetí jazyk, přinejmenším získat spravedlivé psaní a mluvení.
Studijní obory zahrnují základní povinné předměty, charakteristiky povinných předmětů třídy a doplňkové povinné předměty. Tříletý kurz má následující strukturu:
- V prvním ročníku si studenti pouze vyberou první a druhý studijní jazyk.
- Ve druhém ročníku si studenti zvolí pro závěrečnou zkoušku třetí jazyk a filologii (mezi germánskou, románskou a slovanskou filologii) spojenou, ale nikoli povinně, s vybraným jazykem a literaturou.
- Ve třetím ročníku kurzu se studenti vyzývají, aby absolvovali stáž nebo studijní program v zahraničí. Ve druhém i třetím ročníku si studenti mohou v souladu s akademickými předpisy zvolit počet kreditů za volitelné předměty z libovolného studijního oboru nabízeného univerzitou, aby si mohli přizpůsobit svůj učební plán.
Co očekávat po promoci
Kurz je zaměřen na získání absolventů schopných porozumět sociokulturnímu významu historických, geografických a kulturních kontextů spojených s jazyky, které studovali, spolu s interkulturní perspektivou. Od absolventů se rovněž očekává, že při organizování a plánování svých aktivit prokáží nezávislost úsudku a individuální iniciativu.
Získání těchto dovedností je zajištěno zvláštními vzdělávacími aktivitami zaměřenými na zvyšování povědomí o socio-lingvistických a kulturních změnách, jakož i o roli jazyků v moderních společnostech.
Aktivity na stáži poskytují studentům zkušenosti z konkrétních praktických kontextů, které jim pomohou získat nezávislý úsudek.
Získání nezávislého úsudku se hodnotí na základě hodnocení individuálního studijního programu studenta, jakož i na základě stupně jeho samostatnosti a schopnosti vykonávat během stáže, včetně skupinové práce.
Získaný nezávislý úsudek je nakonec hodnocen při psaní a obhajobě závěrečné disertační práce, u níž jsou studenti povinni shromažďovat, hodnotit, interpretovat a diskutovat o údajích týkajících se jejich studijního oboru. V případě jazykových a literárních studií se od studentů očekává, že se zaměří zejména na kulturní, sociální a etické otázky.
Požadavky na přijetí
Pokyny pro studenty italských občanů a občanů EU .
Postupy pro státní příslušníky třetích zemí .
Osnovy
Program
Předmět také dává studentům možnost personalizovat si akademickou kariéru volitelnými předměty ve 2. a 3. ročníku studia. Velký důraz je kladen na zahraniční studijní zkušenosti a stáže díky značnému množství dohod a výměnných programů.
Kurz umožňuje budoucím absolventům vybudovat si kariéru v oblasti žurnalistiky, překladatelské pomoci, institucionálních a kulturních služeb, obchodu, diplomatického a konzulárního zastoupení, cestovního ruchu a evropské kulturní mediace. Kromě toho mají absolventi právo pokračovat ve studiu ve druhém cyklu studia ( magisterský studijní program), který připravuje cestu pro akademické a školní vyučování.
S cílem připravit studenty na budoucí povolání rozvíjí kurz hluboké znalosti dvou evropských cizích jazyků a jejich relativního kulturního dědictví civilizací, nevyjímaje teoretický základ lingvistiky a italštiny. Studenti mají také příležitost naučit se třetí jazyk, alespoň tak, že získají slušné dovednosti psaní a mluvení.
Oblasti studia zahrnují základní povinné předměty, charakteristiku povinných předmětů třídy a doplňkové povinné předměty. Tříletý kurz je strukturován takto:
- V prvním ročníku kurzu si studenti pouze zvolí první a druhý jazyk studia.
- Ve 2. ročníku si studenti k závěrečné zkoušce volí třetí jazyk a filologii (mezi germánskou, románskou a slovanskou) navazující, nikoli však povinně, k vybranému jazyku a literatuře.
- Ve 3. ročníku je studentům doporučeno absolvovat stáž nebo studijní program v zahraničí. Studenti si ve 2. i 3. ročníku mohou v souladu s akademickými předpisy zvolit počet kreditů ve volitelných předmětech z libovolného studijního oboru nabízeného univerzitou za účelem personalizace studijního plánu.
Přijímací řízení
Výsledek programu
Co čekat po maturitě
Cílem kurzu je vychovat absolventy schopné chápat sociokulturní význam historických, geografických a kulturních souvislostí souvisejících s jazyky, které studovali, spolu s interkulturní perspektivou. Od absolventů se také očekává, že prokážou nezávislost úsudku a individuální iniciativu při organizování a plánování svých aktivit.
Osvojení těchto dovedností je zajištěno specifickými vzdělávacími aktivitami zaměřenými na zvyšování povědomí o socio-lingvistických a kulturních změnách a také o úloze jazyků v moderních společnostech.
Aktivity na stáži poskytují studentům bezprostřední zkušenost s konkrétními praktickými souvislostmi, které jim pomohou získat nezávislý úsudek.
Získání samostatného úsudku se posuzuje jednak hodnocením individuálního studijního programu studenta, jednak stupněm jeho samostatnosti a schopnosti vystupovat, včetně skupinové práce, během praxe.
Získaný nezávislý úsudek je v konečném důsledku posuzován při psaní a obhajobě závěrečné práce, pro kterou jsou studenti povinni shromáždit, vyhodnotit, interpretovat a prodiskutovat data týkající se jejich oboru. V případě jazykových a literárních studií se od studentů očekává, že se zaměří zejména na kulturní, sociální a etické otázky.