Bakalář v oblasti výzkumu trendů a vytváření konceptů v oblasti životního stylu
Fontys University of Applied Sciences
Klíčová informace
Umístění kampusu
Tilburg, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 314 *
Uzávěrka přihlášek
15 Jun 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Studenti EHP: 2 060 EUR Studenti mimo EHP: 7 500 EUR
Úvod
Tento mezinárodní čtyřletý bakalářský program se skládá z komplexní dvouleté a půlroční zakládající fáze, během níž se studenti seznamují se všemi odvětvími životního stylu (zdraví, potraviny, lidské hnutí, volný čas, vzhled, práce a život). Každá součást zahrnuje praktické zadání týkající se oblasti jeho činnosti; buď trendovou zprávu nebo koncept společnosti, která působí v této konkrétní oblasti.
Od prvního dne jsou studentům přiděleny úkoly pro firmy v rámci životního stylu. Oni jsou vyučováni a vyškoleni odbornými lektory, kteří většinu času pracují v průmyslu sami. Studenti prvního ročníku mají sídlo v Tilburgu.
Od druhého roku také žádáme studenti, aby studovali v našich partnerských městech (a univerzitách) v New Yorku, Soulu, Londýně a Kapském Městě, aby mohli pokračovat ve studiu. Dále se seznámí se čtyřmi hlavními činnostmi: výzkum trendů, vývoj konceptu, realizace konceptů a poradenství o tom, jak implementovat pojmy.
Poslední ročník a půl roku se věnuje specializaci v nejméně dvou odvětvích životního stylu.
Hlavní činnost těchto tvůrčích podnikatelů zahrnuje analýzu trendů, vývoj konceptů životního stylu, realizaci produktů a služeb a poradenství ohledně toho, jak je realizovat.
Naši studenti se účastní následujících kurzů: trendový výzkum, analýza trendů, obecný výzkum, znalosti cílové skupiny, tvorba konceptů, tvůrčí myšlení, myšlení v oblasti designu služeb, marketing a komunikace, podnikání, projektové řízení, obchodní modelování, vizuální jazyk, angličtina a Adobe Photoshop / InDesign / Illustrator.
Požadavky na přijetí
Jako potenciální bakalářský student musíte mít diplom vyššího sekundárního vzdělávání odpovídající holandským standardům. Aby byli studenti přijati na Fontys University of Applied Sciences musí mít nárok na vysokoškolské vzdělání prostřednictvím diplomu středního vzdělání / vysokoškolského diplomu s dobrými výsledky. To znamená:
- Pro holandské studenty: vwo-, havo- nebo mbo-diplom
- Pro německé studenty: Fachabitur nebo Abitur (Fachhochschulreife nebo Allgemeine Hochschulreife)
- Pro studenty s jinou národností: vysokoškolský diplom / GCE nebo ekvivalent, např. Britské GCE A-levely nebo GCSE stupně A, B nebo C, mezinárodní Baccalaureate, francouzská Baccalaureat nebo americká střední škola (top stream nebo plus 1 rok vysoká škola)
Vedle svého diplomu poskytněte další akademické kvalifikace, pokud jsou k dispozici (zejména v oblasti matematiky a ekonomie). Např. Další kurzy, workshopy, projekty nebo účast na soutěžích.
Jazykové požadavky
U anglických vyučovacích programů je minimální požadovaná znalost anglického jazyka vysvětlena v následující tabulce:
- IELTS 6.0
- TOEFL papír 550
- Počítač TOEFL 213
- TOEFL internet 79/80
- TOEIC * 670
- Cambridge ESOL CAE-C
* pouze v případě, že jednotky "Mluvení a psaní" a "Poslech a čtení" byly úspěšně úspěšné.
Úroveň znalostí angličtiny musí vždy splňovat vstupní požadavky pro zvolený program Fontys. Fontys si vždy vyhrazuje právo vyžadovat test jazykové způsobilosti pro všechny kategorie žadatelů.
Kariérní vyhlídky
Vývojáři konceptů v oblasti životního stylu analyzují trendy a rozvíjejí prodejní koncepty životního stylu, které zlepšují kvalitu života. Skončí u oddělení, jako je marketing, inovace, výzkum a vývoj nebo nové snahy v rámci společností a organizací.
Společnosti, které zaměstnávají tyto studenty, jsou v mezinárodně provozovaných odvětvích životního stylu, například IKEA, Unilever, Rituals, HEMA, Philips nebo Weleda. Existuje také rostoucí počet agentur, které využívají znalosti o trendech a potřebách spotřebitelů s cílem vyvíjet koncepce pro své zákazníky. Vývojáři konceptu životního stylu se mohou také rozhodnout pro samostatnou výdělečnou činnost jako tvůrčí podnikatel.
Přijímací řízení
Osnovy
Rok 1
Týdenní hodiny v prvním ročníku Trend Research & Concept Creation in Lifestyle budou rozděleny takto:
- 35% teorie
- 25% samostudium
- 40% praxe
Každé studijní čtvrtletí se zapojíte do projektu a výsledkem bude profesionální produkt. K vytvoření tohoto produktu budete sbírat znalosti pod vedením trenérů. Poté v hodnocení prokážete, že jste kompetentní na požadované úrovni. To vás okamžitě seznámí se dvěma hlavními profesemi, které budete vyškoleni na výzkumníka trendů a vývojáře konceptů.
Rok 2
Druhý ročník studijního programu je rovněž sestaven ze čtyř čtvrtletí. V prvních dvou čtvrtletích (1. semestr) budete pracovat na samostatném projektu. Poslední dvě čtvrtletí (2. semestr) budou věnována skupinovému projektu. Kromě toho budete v každém čtvrtletí také pracovat na různých základních úkolech v různých sektorech. Každý semestr končí hodnocením, ve kterém prokážete své schopnosti na požadované úrovni. Druhý rok je celý o prohloubení vašich znalostí o sektorech a také o profesních rolích vývojářů konceptů a výzkumníků trendů.
Mezinárodní zkušenosti
Mezinárodní zkušenosti získáte prací na mezinárodních zakázkách a studijní cestou. Budete pracovat na skutečném zadání pro společnost v konkrétním odvětví.
Továrna na nápady
Během posledního čtvrtletí druhého roku „založíte“ Lifestyle Company spolu se spolužáky. Budete analyzovat trendy a navrhnout koncept: budete jej tvarovat, testovat a uvádět na trh. Všechny Lifestyle společnosti prezentují své koncepty během Idea Factory. Na tuto akci budou zváni i budoucí zaměstnavatelé.
Rok 3
Ve třetím ročníku budete následovat nezletilého a dělat svou praxi. Praxe je důležitou součástí vašeho studia, protože vám umožní uplatnit v praxi to, co jste se naučili v prvních dvou letech. Získáte praktické zkušenosti jako vývojář konceptů.
Můžete si vybrat, kterou nezletilou budete sledovat. Vyberte si ze zajímavých nabídek Fontys University of Applied Sciences nebo absolvujte kurzy na jiné univerzitě. Vždy jste chtěli studovat v zahraničí? Vedlejší studium je skvělou příležitostí strávit 6 měsíců studia v zahraničí na jedné z našich 45 mezinárodních partnerských univerzit.
Stáž nebo vedlejší stáž v zahraničí má přidanou hodnotu, je náročná a nabízí zábavnou mezinárodní zkušenost.
Rok 4
Během posledního roku tohoto kurzu si vyberete specializaci. Můžete si vybrat dva sektory (tj. vzhled, bydlení, jídlo, lidský pohyb, zdraví, volný čas a práce), ve kterých chcete své dovednosti dále rozvíjet. Navíc si můžete vybrat ze široké škály specializačních modulů a dále se specializovat v rámci hlavních úkolů výzkumu trendů a tvorby konceptů.
Bakalářská práce
Začnete také pracovat na své bakalářské práci. Zde uplatníte znalosti, které jste získali ve specializačních modulech navržením konceptu. Firmu, pro kterou budete na zadání své bakalářské práce pracovat, si můžete libovolně vybrat. Svou závěrečnou bakalářskou práci představíte budoucím zaměstnavatelům na promoční výstavě.
Výsledek programu
Co se naučíte
Staňte se vývojářem konceptů a výzkumníkem, který dokáže využít kreativní, podnikatelské a sociální dovednosti k rozvoji a realizaci smysluplných konceptů životního stylu. Naučte se, jak analyzovat a interpretovat trendy a převést své poznatky do inovativních a perspektivních konceptů. To zahrnuje učení se, jak vizualizovat analytické poznatky, vytvářet návrhy konceptů a testovat je na vašich cílových skupinách.
- Program nabízí kombinaci reálných úkolů z praxe, fascinujících workshopů a osobních projektů.
- Získejte následující dovednosti: výzkum trendů, tvorba a realizace konceptů, poradenství a reflexe.
- Vaše obory: vývoj konceptů, kreativní myšlení, kreativní techniky, výzkum trendů, budoucí myšlení, výzkum životního stylu, design, marketing, branding, profesionální komunikace, jazykové znalosti, image, prezentační techniky, konzultační techniky, spolupráce a projektový management, antropologie, a etika.
- Prozkoumejte odvětví, která přispívají ke kvalitě života, jako je zdraví, volný čas, vzhled, jídlo, lidský pohyb, život a práce.
Stipendia a financování
Některé studijní programy Fontys nabízejí svým studentům holandské stipendium. Můžete mít také nárok na další stipendia, která neposkytuje Fontys.
Galerie
Kariérní možnosti
Absolventi Trend Research & Concept Creation in Lifestyle budou schopni profesionálně pracovat v oblasti analýzy trendů a vývoje a marketingu konceptů životního stylu. Po dokončení studia můžete pracovat jako:
- Koncept vývojář
- Trend výzkumník
- Manažer výzkumu a vývoje
- Designový myslitel
- Návrhář