Bakalář v oboru Branding a Marketing Management
VIA University College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Herning, Dánsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Poplatek za studium platí pro občany zemí mimo EU
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Stručný úvod
Bakalářský program v oblasti Brandingu a marketingového managementu v oboru Móda a nábytek je 3½-letý prezenční program v angličtině, který je strukturován jako diplom AP a BA doplněk.
Dozvíte se o měnícím se charakteru trhu a o tom, jak dát značce obchodní dimenzi a zajistit, aby se cílová skupina nemohla vyhnout tomu, že o ní bude slyšet. Naučíte se používat různé marketingové kanály - od domovských stránek po venkovní reklamy - a jak jednotlivé kanály pomáhají značce dosáhnout správné pozice na trhu.
Výuka zahrnuje kombinaci případů a problémů, které se týkají módy a životního stylu.
Získáte také kompetence, abyste mohli nezávisle kontrolovat a rozvíjet značky. Vypracování navržených řešení a jejich realizace v praxi, vizuálně i komunikativně, bude také jednou z vašich hlavních kvalifikací. Budete schopni vytvořit značnou pozici značky a dbát na to, aby nové koncepty byly v souladu s hodnotami značky.
Společné projekty kurzu rozšiřují vaše kompetence v oblasti interdisciplinární spolupráce a povinné stáří vám poskytuje šanci rozšířit vaši síť a životopis.
Program probíhá na kampusu Herning.
Obsah a struktura
Program je organizován tak, abyste se nejprve účastnili společných projektů pro všechny studenty bakalářských studií a pak se důkladně zaměřili na vybranou specializaci. Cílem společných projektů je poskytnout vám úplný přehled o dalších oblastech průmyslu designu a pomoci vám rozvíjet svou schopnost spolupracovat.
Volitelné a všeobecné předměty specializace by měly posílit vaše kvalifikace v oblasti Brandingu a marketingového řízení. Cílem je pomoci vám rozvíjet svůj osobní obraz. Prostřednictvím volitelných předmětů nabízíme povinné studijní cesty a možnost zlepšit své dovednosti ve vybraném oboru.
Doba umísťování na 3. a 6. semestr je povinnou součástí programu, kde získáte šanci otestovat své dovednosti ve skutečné praxi.
Každý semestr je ukončen ústní nebo písemnou zkouškou a ukončíte bakalářský úkol.
Kariérní možnosti
Se společností BA, která se zabývá brandingem a marketingovým řízením, máte dovednosti pracovat se značkou a marketingem v odvětví módy a životního stylu.
Víte, jak vyřešit řešení a realizovat je v praxi jak vizuálně, tak komunikativně.
Vaším úkolem je najít správnou pozici na trhu značky a dbát na to, aby nové koncepty byly v souladu s hodnotami značky. Je vaší povinností zajistit, aby značka měla obchodní dimenzi. Vaším úkolem je také zaměstnávat různé marketingové kanály - od domovských stránek po venkovní reklamy - a jak jednotlivé kanály pomáhají značce dosáhnout správné pozice na trhu.
Teoretické znalosti, které získáte během studia, budou výhodné, pokud jde o řízení projektů v marketingovém a marketingovém oddělení.
Požadavky na přijetí
VIA University College přijímá žádosti zahraničních studentů, kteří mají:
- Obecné vyšší sekundární vzdělávání;
- Mezinárodní nebo evropská maturita;
- Vysokoškolský diplom v USA / Kanadě alespoň jeden rok na univerzitě / vysoké škole;
- Minimálně dva roky relevantních studií univerzit v Africe, Indii, Pákistánu a zemích s podobným vzdělávacím systémem;
- Studenti, kteří dokončili první ročník bakalářského studia, mohou také požádat, ale budou muset individuálně posoudit v závislosti na zemi původu.
Všichni studenti musí získat matematiku / ekonomiku odpovídající dánské úrovni C - a angličtinu odpovídající dánské úrovni B.
Kromě toho budete muset provést přijímací řízení. Přijímací řízení pro zahraniční studenty je možné stáhnout z našeho webu od 1. února.
Uzávěrka a další podrobnosti naleznete v zadání.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Business and Management (Marketing) BA (Hons)
- Bath, Spojené království
Bakalářský management značky
- Berlin, Německo
Bakalář v oboru Branding a správa reklamy
- Vilnius, Litva