Bakalář v mezinárodním obchodě
NHL Stenden University of Applied Sciences
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Leeuwarden, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 530 / per year *
Uzávěrka přihlášek
15 Aug 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* studenti EU | studenti ze zemí mimo EU: 9 730 EUR
Úvod
Proč si vybrat program International Business, který nabízí NHL Stenden University of Applied Sciences?
- Pracujte na výzvách stanovených průmyslem a poskytněte řešení aktuálních problémů
- Zaměřte se na obchodní a mezikulturní dovednosti
- Specializujte se ve svém oboru ve třetím ročníku a vyberte si z více než 100 nezletilých, které máme v nabídce
- Získejte mezinárodní zkušenosti v mezinárodním prostředí s mezinárodními lektory
- Navrhněte si svou studijní cestu a spolupracujte se svým studijním koučem na svém osobním rozvoji
- Absolvujte stáž ve třetím ročníku a zvedněte své kariérní vyhlídky: mnoho stážistů začíná svou kariéru ve stejné společnosti
Jedinečná nabídka pro Nizozemsko:
NHL Stenden nabízí studentům prvního ročníku garanci ubytování prostřednictvím svých ubytovacích partnerů. Přihlaste se včas a snadno najdete to správné místo pro vás. Podívejte se na naše stránku bydlení , kde najdete další informace a podmínky naší záruky na bydlení.
Study at <span translate="no">NHL Stenden</span> webinar
Připojte se k nám 11. dubna od 15:00 do 16:00 (SEČ) na online webinář, kde vám naši studenti hostitelé pomohou na vaší cestě za dobrodružstvím ve světě mezinárodních studií. Získejte pokyny, ptejte se a zjistěte, co je tou správnou volbou.
Kariérní možnosti
Tvá budoucnost
Se sadou dovedností a mezikulturními poznatky, které získáte, budete schopni změnit mezinárodní obchod.
Kariérní možnosti
- Mezinárodní marketingový manažer využívající vaše poznatky o mezinárodním trhu na strategické úrovni
- Account manager zastupující vaši organizaci globálně a rozvíjející kontakt s klienty
- Exportní manažer působící jako zprostředkovatel a kontakt mezi kupujícími a prodávajícími
- Manažer korporátní komunikace přenáší příběh společnosti na mezinárodní trh
- Vedoucí pobočky provozující národní nebo mezinárodní pobočku velké organizace
- Produktový manažer odpovědný za mezinárodní úspěch produktu nebo služby nabízené vaší společností
Osnovy
Praktický způsob, jak se učit
Během studia plníte praktické úkoly od skutečných společností, pracujete ve skupinách a trénujete lektory a profesionály s odpovídajícími odbornými zkušenostmi. Je to způsob učení, vzdělávací koncept, kterému říkáme DesignBased Education. Naučíte se čerpat ze zpětné vazby, abyste přizpůsobili své nápady a stali se flexibilnějšími a zároveň rozvíjeli své týmové a vůdčí schopnosti.
Je tu svět k prozkoumání
Naše mezinárodní společenství sdružuje v našich areálech více než 80 národností. Je to otevřené prostředí, které vám pomůže rozšířit si obzory v mnoha ohledech. A nabízíme více možností, jak vás připravit na interkulturní pracovní prostředí. Můžete například absolvovat jeden z programů nabízených RUNEU nebo v závislosti na vašem vzdělání absolvovat zahraniční stáž nebo sledovat vedlejší předmět v jiné zemi prostřednictvím našich programů Grand Tour nebo Exchange. Můžete si sestavit tu správnou kombinaci kurzů a stáží pro vás a rozvíjet své profesní i osobní dovednosti.
Struktura kurzu
- Rok 1 – Naučte se základy podnikového řízení a kulturního povědomí a podívejte se, jak organizace a zaměstnanci spolupracují a jak lze produkty a služby uvést na mezinárodní trh. Získáte také přehled o tom, jak sledovat a řídit firemní procesy a finance.
- 2. rok – Prohloubte své znalosti a dovednosti řešením složitých problémů v národním podnikání prozkoumáním témat, jako je etická a společenská odpovědnost, organizace a lidé, finance a účetnictví a výzkum. Budete také rozvíjet své dovednosti v různých jazycích.
- 3. ročník – Zaměření na konkrétní předmět absolvováním vedlejšího předmětu a následnou stáží v mezinárodně orientované společnosti.
- 4. rok – Pracujte jako skupina poskytující společnostem poradenství ohledně mezinárodní strategie a rozvíjejte své obchodní postřehy předtím, než samostatně provedete svůj absolventský projekt.