Bakalář výtvarných umění (BFA) v módním stylingu
Academy of Art University
Klíčová informace
Umístění kampusu
San Francisco, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
8 semestry
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 1 156 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jun 2024
* 26 399 USD / odhadované výdaje na vysokoškolské studium pro studenta na plný úvazek pro akademický rok
Úvod
Škola módy nabízí deset studijních programů BFA, z nichž každý je připraven na práci v módním průmyslu. Jsou to: Design, Pletené zboží, Textilní design, Kostýmní design, Obuv a doplňky, Módní styling, Vývoj módních produktů, Módní vizuální merchandising, Módní merchandising a Módní marketing. Studenti v těchto programech BFA si mohou vybrat důraz v módním designu nebo ve 3D Design Pattern Making. Kurz kombinuje dokonalost v designu, umělecké produkci a inovativní technologii, aby studentům poskytl dovednosti potřebné k plné realizaci jejich tvůrčích vizí.
Kurzy
Semestr 1
- FSH 105: Úvod do módního byznysu
- FSH 120: Color Science and Fabric Technology
- FSH 184: Styling
- FSH 188: Redakční líčení a vlasový styling
Semestr 2
- FSH 168: Digitální nástroje pro módní média
- FSH 252: Vizuální merchandising 1
- LA 108: Složení pro umělce
- LA 120: Dějiny umění v 15. století
- LA 244: Dějiny módy
- PH 103: Digitální fotografie pro umělce
Semestr 3
- FSH 108: Základy módní žurnalistiky
- FSH 145: Módní marketing 1
- FSH 280: Osobní styling
- LA 291: Navrhování kariéry
Semestr 4
- FSH 274: Aplikovaný textil 1
- FSH 297: Visual Merchandising: Tools & Materials
- FSH 391: Styling módních produktů
- LA 121: Dějiny umění v 19. století
- LA 202: Anglické složení: Creative Persuasion & Argument
- PH 145: Shot on Mobile
Semestr 5
- FSH 284: Výroba focení pro stylisty
- FSH 352: Visual Merchandising: Space Planning and Directives
- LA 110: Psaní povídky
- LA 147: Dějiny fotografie
Semestr 6
- FSH 109: Úvod do módního designu výrobků
- FSH 308: Módní filmová produkce
- FSH 377: Visual Merchandising 2
- FSH 384: Pánský styling
- LA 233: Populární témata ve zdravotnictví, výživě a fyziologii
- LA 245: Dějiny šperků a kovových umění z celého světa
Semestr 7
- FSH 472: Visual Merchandising 3
- FSH 478: Redakční styling
- LA 292: Programování a kultura
- LA 410: Elektronický obchod
Semestr 8
- FSH 109: Úvod do módního designu výrobků
- FSH 484: Stylingové portfolio a propagační strategie
- LA 218: Blogování: Tvorba a propagace obsahu
- LA 359: Urban Sociology
- LA 382: Film History 3: Contemporary Cinema
Požadavky na jednotku
Hlavní kurzy | Jednotky |
Hlavní, důležitý | 30 |
Svobodná umění | 45 |
Volitelný | 9 |
Jádro | 36 |
Celkový | 120 |
Požadavky na titul
Požadavky na BFA Fashion Styling
- Minimální známka C- ve všech základních kurzech, hlavních kurzech a LA 107 Psaní pro vícejazyčného umělce nebo 108 Skladba pro umělce
- Minimálně 2,0 GPA a následující obecné požadavky na vzdělávání:
- 1 Písemná komunikace: Složení
- 1 Písemná komunikace: Kritické myšlení
- 1 Písemná komunikace: Kontext a styl
- 2 Umělecké historické povědomí: západní umění
- 2 Umělecké historické povědomí: Průzkumy
- 1 Historické povědomí
- 1 Kvantitativní gramotnost
- 1 Kulturní nápady a vlivy
- 1 Komunikace a praxe v oblasti zaměstnanosti
Po splnění výše uvedených obecných požadavků na vzdělávání vezměte volitelné předměty Liberal Arts podle potřeby, abyste splnili požadavek jednotky Liberal Arts.
Výukové programy programu
Studenti bakalářského studia budou splňovat následující kritéria výkonu studentů:
Výzkum a vývoj koncepcí
- Na základě analýzy designu a průzkumu trhu vyberte koncepty vhodné pro trh a zákazníka.
- Vytvářejte nápady, které souvisejí s vybraným konceptem i navzájem.
Vizuální prezentační dovednosti
- Vytvářejte profesionální a organizované prezentace, které odrážejí individuální / osobní styl.
Technické dovednosti
- Ukažte pokročilé dovednosti v oblasti připínání, napařování, skládání a podpory módních výrobků
- Prokázat základní dovednosti ve fotografii, kompozici, osvětlení, make-upu a kadeřnictví
Verbální a písemné prezentační dovednosti
- Jasně vyjádřete své nápady pomocí slovníku módního průmyslu.
- Kompetentně prezentujte své nápady
Historické znalosti
- Inteligentně diskutujte o hlavních módních hnutích a díle klíčových stylistů, návrhářů, fotografů a časopisů
Umělecký směr
Navrhněte vizuální estetiku obrázků pro módní focení, včetně oblečení, doplňků, kulis, rekvizit, fotografických stylů, umístění, vlasů, líčení a modelů
Výroba
- Spravujte produkci pro komerční nebo módní redakční fotografie: posádka, smlouvy, povolení, doprava, stravování, vybavení
- Shromažďujte a koordinujte kreativní týmy pro focení a provádějte casting modelů
Dovednosti pro spolupráci
- Pracujte efektivně v týmu
- Sestavte síť prodejců a předváděcích míst, abyste získali oblečení, doplňky a rekvizity
Profesionální připravenost
- Vytvořte relevantní a originální portfolio a materiály k zajištění, které lze použít k prodeji na trhu
Academy of Art University výsledků Academy of Art University
Absolventi Academy of Art University prokáží schopnost:
- Vytvořte soubor práce vhodný pro hledání profesních příležitostí ve zvoleném oboru umění a designu.
- Řeší kreativní problémy v oblasti jejich umění a designu, včetně výzkumu a syntézy technických, estetických a koncepčních znalostí.
- Komunikujte své nápady profesionálně a spojte se s jejich zamýšleným publikem pomocí vizuálních, ústních a písemných prezentačních dovedností relevantních pro jejich obor.
- Provádějte technická, estetická a koncepční rozhodnutí na základě porozumění principům umění a designu.
- Vyhodnocovat práci ve svém oboru, včetně vlastní práce, za použití odborné terminologie.
- Rozpoznat vliv hlavních kulturních a estetických trendů, historických i současných, na produkty umění a designu.
- Naučte se profesionální dovednosti a chování nezbytné k tomu, abyste mohli soutěžit na globálním trhu umění a designu.
Výsledek programu
Vysokoškoláci splní následující kritéria výkonu studentů:
výzkum, a, pojem, vývoj
- Vyberte koncepty vhodné pro trh a zákazníka, stavět na analýze designu a průzkumu trhu.
- Vytvářejte myšlenky, které souvisle souvisejí se zvoleným konceptem i navzájem.
Vizuální prezentační dovednosti
- Vytvářejte profesionální a organizované prezentace, které odrážejí individuální/osobní styl.
Technické dovednosti
- Prokázat pokročilé dovednosti v připínání, napařování, skládání a opření módních výrobků
- Prokázat základní dovednosti ve fotografii, kompozici, osvětlení, make-up a kadeřnictví
Verbální a písemné prezentační dovednosti
- Jasně vyjadřují své nápady pomocí slovní zásoby módního průmyslu.
- Kompetentně prezentovat své nápady
Historické znalosti
- Inteligentně diskutujte o hlavních módních pohybech a práci klíčových stylistů, návrhářů, fotografů a časopisů
Umělecký směr
- Navrhněte vizuální estetiku obrázků pro módní focení, včetně oblečení, doplňků, kulisy, rekvizity, fotografické styly, umístění, vlasy, make-up, a modely
Výroba
- Správa výroby pro komerční nebo módní redakční focení: posádka, smlouvy, povolení, doprava, stravování, vybavení
- Sestavovat a koordinovat tvůrčí týmy pro focení, a provádět casting modelů
Spolupracující dovednosti
- Pracujte efektivně v týmu
- Sestavte síť prodejců a showroomů, abyste mohli získat oblečení, doplňky a rekvizity
Profesionální připravenost
- Vytvoření relevantního a originálního portfolia a kolaterálních materiálů, které lze použít k uvedení na trh v tomto odvětví
Academy of Art University Výstupy učení
Absolventi Academy of Art University prokáží schopnost:
- Vytvořte tělo práce vhodné pro hledání profesionálních příležitostí ve zvoleném oboru umění a designu.
- Řešení tvůrčích problémů v oblasti umění a designu, včetně výzkumu a syntézy technických, estetických a konceptuálních znalostí.
- Komunikujte své nápady profesionálně a spojte se s jejich zamýšleným publikem pomocí vizuálního, ústní, a písemné prezentační dovednosti relevantní pro jejich obor.
- Provádět technická, estetická a koncepční rozhodnutí založená na porozumění principům umění a designu.
- Hodnotit práci ve svém oboru, včetně vlastní práce, s využitím odborné terminologie.
- Rozpoznat vliv hlavních kulturních a estetických trendů, historických i současných, na umělecké a designové výrobky.
- Naučte se profesionální dovednosti a chování nezbytné pro soutěž na globálním trhu umění a designu.
Osnovy
Semestr 1
- FSH 105: Úvod do módního podnikání
- FSH 120: Barevná věda a technologie tkanin
- FSH 184: Styling
- FSH 188: Redakční make-up& Hair Styling
Semestr 2
- FSH 168: Digitální nástroje pro módní média
- FSH 252: Vizuální merchandising 1
- LA 108: Kompozice pro umělce
- LA 120: Dějiny umění v 15. století
- LA 244: Dějiny módy
- PH 103: Digitální fotografie pro umělce
Semestr 3
- FSH 108: Základy módní žurnalistiky
- FSH 145: Módní Marketing 1
- FSH 280: Osobní styling
- LA 291: Projektování kariéry
Semestr 4
- FSH 274: Aplikované textilie 1
- FSH 297: Visual Merchandising: Nástroje& Materiály
- FSH 391: Styling módních výrobků
- LA 121: Dějiny umění v 19. století
- LA 202: Anglické složení:& Argument kreativního přesvědčování
- PH 145: Výstřel na mobil
Semestr 5
- FSH 284: Produkce focení pro stylisty
- FSH 352: Vizuální merchandising: vesmírné plánování a směrnice
- LA 110: Psaní povídky
- LA 147: Dějiny fotografie
Semestr 6
- FSH 109: Úvod do designu módních výrobků
- FSH 308: Módní filmová produkce
- FSH 377: Vizuální merchandising 2
- FSH 384: Pánské oblečení Styling
- LA 233: Populární témata ve zdraví, výživa,& fyziologie
- LA 245: Dějiny šperků a kovového umění z celého světa
Semestr 7
- FSH 472: Vizuální merchandising 3
- FSH 478: Redakční styl
- LA 292: Programovací& kultura
- LA 410: Elektronický obchod
Semestr 8
- FSH 109: Úvod do designu módních výrobků
- FSH 484:& Propagační strategie stylingového portfolia
- LA 218: Blogování:& Podpora tvorby obsahu
- LA 359: Městská sociologie
- LA 382: Historie filmu 3: Současné kino
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.