Bakalář výtvarných umění v oboru umění
American College Dublin
Klíčová informace
Umístění kampusu
County Dublin, Irsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 7 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Studenti EU; Studenti mimo EU: 9500 EUR - za celý akademický rok.
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Přehled
Tento titul BFA nabízí široký a holistický přístup k uměleckému umění, který se nejen soustředí na výkonnost z hlediska participace (tj. Na výkon uměleckého díla), ale také připravuje studenta na široký a vzrušující rozsah kariéry v oboru uměleckých děl. Zatímco výkonnost zůstává ústředním aspektem programu, studenti jsou také připraveni na širokou škálu práce, která podporuje a produkuje výkon, jako je režie a inscenace, vytváření písemných materiálů pro výkon, výrobu, řízení, marketing a financování divadelního umění. Program je založen na živých divadelních představeních (s prvky nahrávání používaných pro diagnostické a vývojové účely), ale současně je absolvent připravován na další studium ve všech známých specializacích ve výtvarném umění, stejně jako na přímý vstup do profesionální kariéru. Důvodem je to, že stupeň produkuje široké spektrum přenositelných dovedností, jako je efektivní prezentační technika, zkušenosti s používáním hlasu a těla jako komunikačních nástrojů, interpretační a kompoziční kompetence s písemnými texty, řízením, marketingovými a fundraisingovými schopnostmi a organizačními dovednostmi. Ty jsou použitelné nejen v kontextu mnoha kariérních cest v rámci umění, ale také v širokém spektru sociálních, kulturních a obchodních povolání.
Rozvrh kurzu
Struktura programu kombinuje praktické workshopy a akademické učební moduly. Přibližně dvě třetiny celkových týdenních kontaktních hodin se skládají z modulů věnovaných praktickým aspektům výkonu. Studenti získají pokyny pro zvyšování úrovně živého vystoupení, včetně herectví, hlasového ovládání, tance a pohybu, směru a produkce. Pokrok studentů zahrnuje vývoj a hromadění materiálu pro portfolio, které poskytuje důkaz o dosažení požadovaných vzdělávacích výsledků programu a funguje jako základ pro individuální hodnocení. Zbývající třetina týdenních kontaktních hodin se soustřeďuje na třídní akademickou výuku, která podporuje a kontextualizuje vzestupnou úroveň praktického výcviku a zahrnuje témata jako divadelní historie, teorie výkonů, drama a politika, tvůrčí psaní, řízení a marketing.
Praktické moduly jsou založeny na modelu rotujících rolí, v němž se všichni studenti střídají se specializací na každou ze šesti rolí v průběhu roku: vedoucí výkon, podpora výkonu, směrování, výroba, psaní a podnikání (management, marketing a finance ). Bez ohledu na tyto rozdělení rolí se od studentů vyžaduje, aby prokázaly pochopení integrace a vzájemné závislosti činností a poskytly vzájemnou podporu, povzbuzení a pomoc všem oblastem činnosti a skupině jako celku. Program kladl velký důraz na rozvoj etiky souboru; Vedle vývoje tvůrčích impulzů a schopností jednotlivce se studium snaží zvýšit povědomí o nejvyšším významu odpovědnosti vůči kolektivu v umělecké praxi.
V prvním ročníku programu jsou studenti seznámeni se základními pojmy herectví, včetně akcí, relaxace, spontánnosti, monologů, projekce, přítomnosti, substituce, gesta, pohybu, analýzy charakteru, hlasu a dikce. Tyto technické perspektivy se vyvíjejí studiem Stanislavského systému a techniky Meisner. Taneční a pohybové nadace zahrnují široký úvod do moderních stylů tance a rozvoj kineesthetického, rytmického, prostorového a tělesného povědomí; výukové perspektivy zahrnují metodu Feldenkrais, analýzu pohybů Laban a kontaktní improvizaci. Třídy na režii a produkci poskytují praktickou analýzu přístupů od devatenáctého století, včetně realismu, naturalismu, symbolizmu, epických, brechtianských a postbrechtianských metodologií.
V druhém roce se zaměření stále více zaměřuje na aplikaci a rozvoj dovedností, se kterými se setkáváme v prvním roce, s doprovodnou analýzou klíčových forem a odborníků, včetně navrhování, improvizace, klaunování, mime, charakterizace a čechovské techniky; řídící přístupy Antonína Artauda, Jerzyho Grotowského a Petra Brooka; a průběžný rozvoj tanečních a pohybových kompetencí, včetně choreografie, improvizace, posílení tělesné koordinace a pohybové slovní zásoby, zdokonalení podmínek pro podporu technických kapacit a dalšího zkoumání stylů současného tance. Ve druhém ročníku začínají studenti také zkoumat praxi psaní scénářů, zpočátku úpravami kanonických děl, ale čím dál tím více vytvářejí zcela originální díla pro výkony třídy. Pohyb směrem k praktickému uplatnění výkonnostních dovedností v průběhu druhého roku je v obou semestrech podporován modulem řízení událostí, které používají jako případové studie návrh, plánování a provozování různých uměleckých akcí skupiny.
Závěrečný rok programu se soustřeďuje na výkon uměleckých děl třídy. Přestože je věnována pozornost historickým a současným přístupům, je nyní primárním důrazem na to, aby se ve vnitřních zdrojích skupiny vytvořily většinou nebo úplně originální prezentace pro veřejný výkon. Zatímco v předchozích dvou letech všichni členové třídy postupně střídali šest rotujících rolí, v závěrečném roce rolí přiděluje programový výcvikový tým na základě individuálních schopností a návyků identifikovaných u každého studenta během předchozích semestrů. Prezentace mistrovských tříd zajišťují ustavení herci, tanečníci a režiséři, což dává třídě příležitost se přímo angažovat s těmi, kteří mají významné zkušenosti v různých aspektech divadelního umění. Tyto prezentace jsou kombinovány s výukovými semináři, které připravují studenta na účast v průmyslu uměleckých děl, přičemž sekce poskytují poradenství zkušenými odborníky v otázkách, jako je životopis a příprava headshotů, příprava rozhovorů a konkurzu a falešné konkurzy.
Během studie se účastníci podílejí na řadě didaktických a ilustrativních výkonových cvičení, které vyvrcholily v představeních na konci každého akademického roku. Učitelé poskytují pokyny a rady při přípravě těchto představení. Současně je tato třída nakonec zodpovědná za všechny aspekty výkonu a hodnocení je založeno jak na individuálním vykonávání přidělených rolí, tak na výkonnosti skupiny jako celku. Proces rozvoje odpovědnosti a připravenosti na kariéru ve výtvarném umění vyvrcholí 1200hodinovou praxí dokončenou ve čtvrtém roce nebo postupně v průběhu tří let v létě a další přestávky. Jako alternativu ke stáži, se souhlasem vedoucího programu mohou studenti absolvovat projekt Produkce a výkon, ve kterém se spolu s dalšími studenty ze skupiny vyvíjí významný výkonnostní projekt, zkouší a dokumentuje v portfoliu v průběhu rok a dodáno v létě.
Program je tvořen následujícími komponentami:
45 kreditů minimálně od hlavních umělců, včetně
- CW201 Úvod do tvůrčího psaní *
- IB200 Úvod do managementu *
- PA203 Vytváření znaku *
- PA204 Tanec a pohyb 1 *
- IB203 Zásady marketingu *
- PA208 Soundings *
- PA209 Tanec a pohyb 2 *
- PA251 Účinek na obrazovku 1 *
- PA303 Anglická a americká postava na jevišti
- PA307 Naturalismus a realismus ve výkonu
- PA321 Divadelní plavidlo 1
- PA322 Divadelní plavidlo 2
- PA405 Projekt umělecké tvorby 1
- PA403 Účast a hlas 3
- PA404 Dance 3
- PA405 Projekt umělecké tvorby 1
- PA409 Projekt realizující umění 2
- PA425 Pracovní stáž (1200 hodin / 30 kreditů - dokončeno ve čtvrtém roce nebo postupně v průběhu tří let v létě a dalších přestávek)
- Nebo
- PA427 Produkční a výkonový projekt (30 kreditů)
* Označuje modul všeobecného vzdělání
30 kreditů minimálně tříd všeobecného vzdělání
- Třídy na 200 úrovních kreativního psaní a liberální umění jsou hodnoceny jako všeobecné vzdělávací kurzy a mohou být počítány s požadavkem všeobecného vzdělání.
45 kreditů volitelných volitelných předmětů
- Zbývající třídy k dosažení požadovaného počtu 120 kreditů mohou student volně volit, s výhradou, že jsou splněny předpoklady.
- Student si může volit jako volitelný volitelný předmět více než minimálně 45 kreditů předních uměleckých tříd.
- Student může volit jako volitelný volitelný předmět více než minimálně 30 kreditů u všeobecných škol.
- Pokud si student přeje vzít nezletilou osobu, musí být u méně nezletilých uděleno minimálně 15 kreditů, z toho nejméně 9 kreditů v horních divizích (300); tyto drobné kredity jsou převzaty z volného požadavku.
Vzorek rozvrhu kurzu
Rok 1
- Úvod do divadelního umění
- Dějiny drama
- Úvod do řízení umění
- Účinkující a hlas 1 (9 hodin týdně)
- Tanec 1 (3 hodiny týdně)
- Principy marketingu
- Drama a politika
- Směr a výroba 1 (3 hodiny týdně)
- Účinkování a hlas 1 (6 hodin týdně)
- Tanec 1 (3 hodiny týdně)
- Dvě představení na konci roku
Rok 2
- Dramatické psaní 1
- Teoretické pohledy na výkon nebo reprezentace sexuality
- Správa událostí pro divadelní umění
- Účinkování a hlas 2 (9 hodin týdně)
- Tanec 2 (3 hodiny týdně)
- E-commerce a internetový marketing pro divadelní umění
- Směr a výroba 2 (3 hodiny týdně)
- Účinkování a hlas 2 (6 hodin týdně)
- Tanec 2 (3 hodiny týdně)
- Design události a zkušenosti pro divadelní umění
- Dvě výkony třídy na konci roku
Rok 3
- Dramatické psaní 2
- Výkon na obrazovce
- Prezentace mistrovských tříd
- Účinkující a hlas 3 (9 hodin týdně)
- Tanec 3 (3 hodiny týdně)
- Předmět umění
- Směr a výroba 3 (3 hodiny týdně)
- Účel a hlas 3 (6 hodin týdně)
- Tanec 3 (3 hodiny týdně)
- Projekt realizace umění
- Čtyři vrcholové představení na konci roku
PA425 Pracovní stáž (1200 hodin, dokončeno ve čtvrtém roce nebo postupně v průběhu tří let v létě a dalších přestávek).
Požadavky na kurz
Vstupní požadavky
- Program má jeden příjem za rok: září.
- Žadatelé by měli předložit doklady o absolvování střední školy (středoškolské), přičemž předměty v posledním ročníku by měly zahrnovat dokončení angličtiny.
- Potenciální student by měl podat žádost o kurz přímo na přijímací kanceláři v American College Dublin .
- Žadatelé, jejichž první jazyk není angličtina, by měli mít skóre IELTS 6,5 (nebo ekvivalent).
- Pro vstup do kurzu BFA v hudebním divadle je nutný rozhovor a konkurz. Pro konkurz byste měli připravit dva mluvené monologové, jednu klasiku, jednu moderní; dvě kontrastní hudební divadelní písně, jedna pro rok 1965; a podílet se na tanečním hodnocení. Studenti by se měli obrátit na Úřad pro přijímání na American College Dublin sdružení v American College Dublin .
Studenti dalšího vzdělávání
Vysoká škola přijímá studenty z dalších vysokých škol do všech svých kurzů. Studenti musí získat tři rozdíly v příbuzné oblasti programu, které si přejí studovat. Studenti musí mít ocenění na úrovni 5 nebo 6 a toto ocenění mohlo být uděleno několik let. Studenti s kvalifikací FETAC mohou získat přístup jak k American College Dublin tak k American College Delaware.
Aplikace pro dospělé studenty
Zralí žadatelé se mohou přihlásit přímo do přijímacího úřadu. Pro vstup do kurzu BFA v hudebním divadle je nutný rozhovor a konkurz. Pro konkurz musíte připravit jeden mluvený monolog, jeden spevák capella a jeden taneční kus (pokud si přejete mít taneční dráhu, přineste si prosím CD). Každý kus by neměl trvat déle než dvě minuty. Zralí žadatelé by se měli obrátit na Úřad pro přijímání na American College Dublin sdružení v American College Dublin .
Jiné aplikace EU
Každý student, který absolvoval zkoušky v členském státě EU, by měl absolvovat angličtinu ve svém posledním roce. Jedinou výjimkou jsou studenti, kteří dokončili úroveň A. Tito studenti musí mít matematiku a angličtinu pro své O-úrovně.
Pro zahraniční studenty je možné uspořádat konkurzy na Skype. Další informace jsou k dispozici v nabídce Přijmutí nebo kontaktováním Admissions Office.
Kariérní dovednosti
Spolu s vědeckými znalostmi, které studenti získají po celou dobu trvání zvoleného předmětu, studenti získají a rozvíjejí přenosné kariérové dovednosti ze své disciplíny. Tyto dovednosti spolu s potenciálními kariérními cestami jsou uvedeny níže, aby vám poskytly přehledný pohled na to, co kurz nabízí.
Mezi tyto dovednosti patří:
- Sdělení
- Psací dovednosti
- Tvořivost
- Efektivní prezentační techniky
- Management, marketing a fundraisingové schopnosti
- Interpretační a kompoziční kompetence s písemnými texty
- Organizační schopnosti
- Výzkumné dovednosti
- Organizace času
BFA in Performing Arts je navržen tak, aby připravil studenty na řadu budoucích kariér v následujících oblastech:
- Divadlo
- Správa umění a událostí
- Místní a komunitní vysílání
- Výuka
- Výzkum
- Kulturní a obchodní povolání
Program také slouží jako příprava pro studenty k účasti v řadě postgraduálních programů, jako je MFA v Creative Writing a MB v mezinárodním podnikání.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Degree Program in Classical Music Performance (Woodwind Instruments (Flute, Oboe, Clarinet,Bassoon, or Saxophone))
- Helsinki, Finsko
Degree Program in Classical Music Performance (Brass Instruments [French Horn, Trumpet, Trombone, Baritone Horn, or Tuba])
- Helsinki, Finsko
Degree Program in Classical Music Performance (Piano)
- Helsinki, Finsko