Bakalář vědy v komunikačních a mediálních vědách - soustředění se na integrované strategické komunikace
Zayed University
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Mohammed Bin Zayed City, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Přehled
Učební osnovy, po nichž následují studenti, kteří absolvovali kurzy
Všechny konference zahrnují úvodní kurzy mediální historie, mediální a kulturní kritiky, příběhy médií, mediální etika, aplikovaná digitální komunikace a veřejné mluvení a přesvědčení, stejně jako pokročilé kurzy komunikace a výzkumu a analýzy médií, mediálního práva a praxe. Spíše než se soustředit na jednu formu nebo médium komunikace, studují studenti řadu médií a technologií, včetně zvuku, videa, webu, multimédií a tisku. Tento přístup poskytuje výraznou integraci výuky a praktických aplikací.
Akademický program sleduje model programů akreditovaných Mezinárodní asociací reklamy, Akreditační rady pro vzdělávání v žurnalistiky a masové komunikaci a Public Relations Society of America. Tím je zajištěno široké učení o liberálním umění a hloubka v pochopení a uplatňování profesních zásad, dovedností a kompetencí. Tento model činí program Zayed University komunikaci a vědu o médiích jedinečný pro Spojené arabské emiráty a Blízký východ.
V prvních třech semestrech studenti absolvují kurzy všeobecného vzdělávání plus COM 200 Communication, Media a Society. Jakmile jsou studenti přijati do programu, soustředí se na kurzy komunikačních a mediálních věd a zaměřují se na jednu ze tří oblastí:
- Produkce médií a vyprávění příběhů
- Integrovaná strategická komunikace
- Cestovní ruch a kulturní komunikace
Koncentrace v integrovaných strategických komunikacích
(Tato koncentrace je akreditována Mezinárodní reklamní asociací)
Integrovaná strategická komunikace popisuje integraci dobře zavedených oblastí Public Relations, Advertising, Promotion a Marketing. Integrovaná strategická komunikace zahrnuje plánování a realizaci komunikačních programů, kampaní a zpráv s cílem vytvořit koordinované a konzistentní komunikační strategie a taktiky pro veřejné a soukromé korporace, které řeší složité potřeby klientů v 21. století. Absolventi integrované strategické komunikace jsou vhodní pro profesionální pozice v oblasti reklamy, vztahů s veřejností, vztahů s veřejností, zákaznického servisu, plánování událostí a propagací, servisu klientů a mediálního plánování, jakož i pro kariéru v oblasti vládní a firemní komunikace. Po absolvování studia se studenti mohou kvalifikovat na diplom Mezinárodní reklamní asociace (IAA) v oblasti marketingových komunikací, pokud splňují určité požadavky na kurz.
Výukové programy programu
Po úspěšném dokončení tohoto programu budou studenti schopni:
- Porozumět a aplikovat principy a právo svobody projevu a tisku pro zemi, v níž se nachází instituce, která pozve ACEJMC, a rozumět rozsahu systémů svobody projevu po celém světě.
- Prokázat porozumění historii a úloze odborníků a institucí při formování komunikace.
- Prokázat porozumění formám rozmanitosti v globálních kulturách av domácí společnosti ve vztahu k masové komunikaci.
- Demonstrovat pochopení rozmanitosti národů a kultur a významu a dopadu hromadné komunikace v globální společnosti.
- Pochopte koncepty a aplikujte teorie v používání a prezentaci obrázků a informací.
- Prokázat porozumění profesním etickým zásadám a pracovat eticky při prosazování pravdy, přesnosti, poctivosti a rozmanitosti.
- Myslete kriticky, kreativně a nezávisle.
- Provádět výzkum a vyhodnocovat informace metodami vhodnými pro komunikační profese, v nichž pracují.
- Napište správně a jasně do tvarů a stylů vhodných pro komunikační profese, publikum a účely, které slouží.
- Kriticky zhodnoťte vlastní práci a práci ostatních pro přesnost a spravedlnost, jasnost, vhodný styl a gramatickou korektnost.
- Aplikujte základní numerické a statistické pojmy.
- Použijte současné nástroje a technologie vhodné pro komunikační profese, ve kterých pracují, a pochopte digitální svět.
- Pracovat efektivně ve skupinových a interpersonálních kontextech; prokázat schopnost dosáhnout cílů; profesionál na pracovišti.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bachelor of Science in Communication
- Lugano, Švýcarsko
Bakalář vědy v informačních a komunikačních technologiích
- Middelburg, Nizozemsko
- Velp, Nizozemsko
Bakalář v oboru Řízení digitální transformace
- Haarlem, Nizozemsko