Bakalář vědy v módním marketingu + management
Stephens College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Columbia, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 25 800 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
* 2022-2023 školné; celkové přímé náklady: 36 814 USD; celkové náklady na účast: 42 384 $
Úvod
Úspěch v konkurenčním módním průmyslu vyžaduje kreativitu a pevné základy v podnikání a marketingu.
Stephens College podle The Business of Fashion v Londýně patří mezi „Nejlepší módní školy na světě 2019“. Náš marketingový a manažerský program využívá naši pověst excelence a rozsáhlou síť absolventů k přípravě studentů na úspěch.
Absolventi Stephens patří k nejlépe připraveným v oboru. Naši absolventi pracují jako kupující zboží, zástupci výrobců, vizuální obchodníci, vedoucí prodejen, manažeři pro styk s veřejností, obchodníci, plánovači a vývojáři produktů. Mnozí jsou také podnikatelé.
Funkce programu
- Připravte se na kariéru v oblasti nákupu, merchandisingu nebo správy maloobchodních prodejen.
- Rozvíjejte dovednosti pro zahájení vlastního podnikání.
- Práce na projektech budování portfolia v reálném světě, spolupráce s dalšími módními a kreativními obory.
- Spolupracujte s místními firmami na vizuálních displejích a propagačních akcích.
- Získejte praktické zkušenosti s plánováním sortimentu a zboží.
Sbírky
Produkujte a uvádějte na trh kolekce, naši každoroční módní přehlídku studentských návrhářů, událost dynamické dráhy založená v roce 1944.
Působivé síťové příležitosti
Síť se špičkovými odborníky z oboru, kteří každoročně navštěvují Stephens, včetně prestižních návrhářů zvaných Jeannene Booher Fashion Lecture Series.
Studovat v zahraničí
Studenti Stephens v programu často studují v zahraničí nebo absolvují stáže v mezinárodních hlavních městech pro získání vysokoškolského kreditu. Může být k dispozici stipendium.
Kostýmní muzeum a vědecká knihovna
Inspirujte se naším historickým kostýmním muzeem a výzkumnou knihovnou, kde najdete více než 13 000 kusů, včetně značkových oděvů od módních ikon Bill Blass, Chanel, Oscar de la Renta a Valentino.
Pozoruhodné Alumnae
- Kelsey Benson '11, Buy Planner, Nordstrom, Seattle, Washington
- Ashley Bryant '12, Omni Assistant Buyer, Macy's, New York, New York
- Kalynn Coy '17, koordinátor marketingu obsahu, Menser & Co., Columbia, Missouri
- Erin Ewy '13, obchodní analytička, Fine Jewelry, JC Penney, Plano, Texas
- Shannon Forcade '12, analytik prodeje klíčových účtů, The North Face, Dallas, Texas
- Sharhonda Hunter '09, Vývoj produktů/Sourcing, Carter's/OshKosh B'gosh, Atlanta, Georgia
- Lizann LaGrange '84, ředitel obchodu, Tory Burch, New York, New York
- Angela LeVota '10, ředitelka maloobchodního prodeje, Velvet od Graham & Spencer, Chicago, Illinois
- Amanda Puccio '10, vrchní účetní, Cinq a Sept, Jaya Apparel Group, LLC, New York, New York
- Alexis Roepe '10, plánovač sortimentu, karty Hallmark, Kansas City, Missouri
- Caroline Sheridan '13, manažerka mistrovství a členství v PGA Merchandising, PGA of American, Palm Beach Gardens, Florida
Osnovy
Hlavní požadavky
- Na základě katalogu osnov 2020-2021
- Titul: BS
- Curriculum: Fashion Marketing and Management (FMM)
- Volitelné předměty: 29 kreditů
- Kurzy všeobecného vzdělávání: 31 kreditů
- Centrum pro profesní a profesní rozvoj (CCPD): 8 nekreditových tříd
- Hlavní kurzy: 60 kreditů
Požadováno: 54 kreditů
- BUS 225 Zásady řízení, 3 kredity
- BUS 230 Účetnictví I, 3 kredity
- BUS 250 marketingových principů, 3 kredity
- BUS 321 Prodej a vyjednávání, 3 kredity
- COMD 331 Integrovaná marketingová komunikace, 3 kredity
- FAS 170 módní perspektivy, 3 kredity
- Kreativní proces FAS 201, 3 kredity
- Textil FAS 203, 3 kredity
- Technologie FAS 232 pro prezentaci módy, 3 kredity
- FAS 270 Merchandising Math, 3 kredity
- FAS 285 Fashion Retail Management, 3 kredity
- Vývoj produktu FAS 303, 3 kredity
- Výroba a koordinace módní přehlídky FAS 310, 3 kredity
- FAS 314 Řešení problémů pro módní marketing/management, 3 kredity
- FAS 315 Historie a kultura oblékání a módy, 3 kredity
- FAS 483 Analýza módního trhu, 2 kredity
- FAS 487 Aplikovaný módní marketingový/manažerský projekt, 3 kredity
- Stáž módního průmyslu FAS 492, 1 kredit
- FAS 493 Aktuální problémy globálního módního průmyslu, 3 kredity
- Seminář po stáži FAS 496, 1 kredit
Klastr 1: 3 kredity
- Prognózy trendů FAS 301, 3 kredity
- FAS 305 Visual Merchandising and Display, 3 kredity
Vyberte kredity 1: 3
- BUS 345 internetový marketing, 3 kredity
- BUS 354 Chování spotřebitele, 3 kredity
- BUS 362 Professional Communications, 3 kredity
- BUS 386 globálních trhů, 3 kredity
- COMD 105 Strategic Communication Technology, 3 kredity
- FAS 111 Základy konstrukce oděvů, 3 kredity
- Oblečení a móda FAS 375: 1900 do současnosti, 3 kredity
Osnovy
Učební osnovy
Hlavní požadavky
- Na základě katalogu osnov 2020-2021
- Stupeň: BS
- Osnovy: Módní marketing a management (FMM)
- Volitelné předměty: 29 kreditů
- Kurzy všeobecného vzdělávání: 31 kreditů
- Centrum pro kariérní a profesní rozvoj (CCPD): 8 neúvěrových tříd
- Hlavní kurzy: 60 kreditů
Požadováno: 54 kreditů
- BUS 225 Principy managementu, 3 kredity
- BUS 230 Účetnictví I, 3 kredity
- BUS 250 Principy marketingu, 3 kredity
- BUS 321 Prodej a vyjednávání, 3 kredity
- COMD 331 Integrovaná marketingová komunikace, 3 kredity
- FAS 170 Módní Perspektivy, 3 kredity
- FAS 201 Tvůrčí proces, 3 kredity
- FAS 203 Textil, 3 kredity
- FAS 232 Technologie pro módní prezentaci, 3 kredity
- FAS 270 Merchandising Matematika, 3 kredity
- FAS 285 Fashion Retail Management, 3 kredity
- FAS 303 Vývoj produktu, 3 kredity
- FAS 310 Výroba a koordinace módní přehlídky, 3 kredity
- FAS 314 Řešení problémů pro módní marketing/management, 3 kredity
- FAS 315 Dějiny a kultura oblékání a módy, 3 kredity
- FAS 483 Analýza módního trhu, 2 kredity
- FAS 487 Applied Fashion Marketing/Management Project, 3 kredity
- FAS 492 Stáž v módním průmyslu, 1 kredit
- FAS 493 Aktuální problémy v globálním módním průmyslu, 3 kredity
- FAS 496 Postintership Seminář, 1 zápočet
Klastr 1:3 kredity
- FAS 301 Prognóza trendů, 3 kredity
- FAS 305 Vizuální merchandising a displej, 3 kredity
Zvolte 1:3 kredity
- AUTOBUS 345 Internetový Marketing, 3 kredity
- BUS 354 Spotřebitelské chování, 3 kredity
- BUS 362 Profesionální komunikace, 3 kredity
- BUS 386 Globální trhy, 3 kredity
- COMD 105 Strategická komunikační technologie, 3 kredity
- FAS 111 Základy konstrukce oděvů, 3 kredity
- FAS 375 Šaty a móda: 1900 do současnosti, 3 kredity
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.