Bakalář vědy v softwarové technologii
Linnaeus University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Växjö, Švédsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
SEK 465 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
03 Sep 2024
* školné pro studenty mimo EU / EES / Švýcarsko: 390 000,00 SEK
Studentské zasedání
Stěhování do nové země, zahájení studia a nový život je velký krok. Naštěstí pro vás, naši studenti již prošli procesem! Proto by vás rádi pozvali na webinář pro studenty studenty.
Úvod
Chtěli byste pracovat s vývojem her, IT systémy pro auta, nebo možná v rámci telekomunikace? Budoucnost je vzrušující a plná možností!
IT je všude v naší společnosti - v domácnostech, zdravotnictví a průmyslu. Tento program se zaměřuje hlavně na software v IT systémech, který lze nalézt ve všem, od mobilních telefonů a her, přes automobily a průmyslové roboty. Jako počítačový vědec získáte solidní znalosti programování a umění navrhování a vývoje IT systémů.
Počítače jsou řízeny programy. Tyto programy mohou být velmi malé nebo velké systémy s miliony řádků programového kódu. Vývoj větších programů vyžaduje promyšlené přístupy a dobrou organizaci. Jak organizovat, navrhovat a vyvíjet velké počítačové systémy, jsou některé z věcí, které se naučíte v softwarové technologii, která je předmětem počítačové vědy. Získáte také znalosti o dalších oblastech informatiky, jako jsou počítačové sítě, databáze a operační systémy.
Volitelné kurzy v rámci programu vám umožní vytvořit si vlastní vzdělávací profil, například v počítačové grafice / vizualizaci.
Vstupní požadavky
Obecné vstupní požadavky Matematika D. Nebo: Matematika 3c.
Výběr
Stupeň 60% a švédský Scholastic aptitude test 40%
Osnova
Klikněte sem pro sylabus programu.
Kariéra
První zaměstnání bude pravděpodobně znamenat, že pracujete jako programátor v rámci větší organizace. Poté můžete pokračovat jako projektový manažer, konzultant nebo pedagog. Bez ohledu na to, kde pracujete, budete pravděpodobně pracovat v týmu s dalšími osobami. Svět IT je globální, takže práce v zahraničí může být stejně pravděpodobná jako práce ve Švédsku.
Stupeň
Bakalář přírodních věd se specializací na softwarové technologie. Hlavní obor studia: Informatika.
Kariérní možnosti
První práce bude pravděpodobně znamenat, že pracujete jako programátor ve větší organizaci. Poté můžete pokračovat v práci jako projektový manažer, konzultant, nebo pedagog. Bez ohledu na to, kde pracujete, pravděpodobně budete pracovat v týmu s ostatními lidmi. Svět IT je globální, takže práce v zahraničí může být stejně pravděpodobná jako práce ve Švédsku.
Osnovy
Jako informatik získáte solidní znalosti programování a umění navrhovat a vyvíjet IT systémy.
Počítače jsou řízeny programy. Tyto programy mohou být velmi malé nebo obrovské systémy s miliony řádků programového kódu. Vývoj větších programů vyžaduje promyšlené přístupy a dobrou organizaci. Jak organizovat, navrhovat a vyvíjet velké počítačové systémy jsou některé z věcí, které se naučíte v softwarové technologii, což je oblast předmětu počítačové vědy. Získáte také znalosti z dalších oblastí informatiky, jako jsou počítačové sítě, databáze a operační systémy.
Volitelné předměty v rámci programu vám umožní vytvořit si vlastní vzdělávací profil, například v oblasti počítačové grafiky/vizualizace.
Kurzy v rámci programu
Rok 1
- 1MA441, Základní matematika pro informatiku, 7,5 kreditu
- 1DV501, Úvod do programování, 7,5 kreditu
- 1DV510, Technické informace a komunikace, 7,5 kreditu
- 1DV700, Počítačová bezpečnost, 7,5 kreditu
- 1DV503, Databázová technologie, 7,5 kreditu
- 1DV502, Objektově orientované programování, 7,5 kreditu
- 1DV508, Projektový kurz informatiky, 7,5 kreditu
- 1MA462, Diskrétní matematika, 7,5 kreditu
ročník 2
- 1DV607, Objektově orientovaná analýza a návrh pomocí UML, 7,5 kreditu
- 1DT301, Výpočetní technika, 7,5 kreditů
- Volitelný předmět, 7,5 kreditu
- 1DV512, Operační systémy, 7,5 kreditu
- 2DV608, Software Design, 7,5 kreditu
- 1DV701, Počítačové sítě – úvod, 7,5 kreditu
- 2DV609, Projektový kurz softwarového inženýrství, 7,5 kreditu
- 2DV516, Úvod do strojového učení, 7,5 kreditu
ročník 3
- 2DV610, Testování softwaru, 7,5 kreditu
- 1DV516, Algoritmy a pokročilé datové struktury, 7,5 kreditu
- 1ME205, Webové programování, 15 kreditů
- Volitelný předmět, 7,5 kreditu
- 2DV604, Softwarové architektury, 7,5 kreditu
- 2DV50E, Bakalářský projekt, 15 kreditů