Bakalář řízení technologií (high-tech marketing) s vyznamenáním
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM
Klíčová informace
Umístění kampusu
Durian Tunggal, Malajsie
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jan 2024
* za první rok. 11,770.00 RM pro následující roky.
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Integrované plánování, design, optimalizace, provoz a řízení technologických produktů, postupů a služeb, lepší definice by být řízení využití technologie pro lidskou výhodu.
Bakalář v oboru technologie Management Program je unikátní v tom, že kombinuje rozvoj základních obchodních zásad a dovedností s důrazem na zásadní roli, kterou technologie hraje v řízení podnikání. Na rozdíl od tradičních obchodních programů, Bakalář v oboru technologie Management Program vtáhne posluchače do případových studií zaměřených na integraci nových technologií, výhody technologické infrastruktury a řešení problémů prostřednictvím technologie. Toto specializované znalosti technologie jako nástroj k řešení problémů a změnit ovladač umožňuje Management Technology absolventů vyvinout do efektivnějších manažery a vedoucí, a přizpůsobit snadněji změnám na trhu.
Předmět znalosti Absolventi kurzu se očekává, že budou schopni:
- Přispět v rámci oboru technických projektů jako jednotlivci nebo jako členové týmu; * Přispívá k analýza, syntéza, praxe, obchodních a manažerských úkolů v oblasti vědy a inženýrství na bázi podniku; - Pochopit strukturu, provoz a odpovědnosti, a obchodní kulturu společnosti nebo organizace; - Ocení odpovědnosti, role, postoje, hodnoty, priority, úsudek a metody práce z profesionálních vědců, technologů nebo inženýry; - Přispět k inovaci a podnikání v rámci organizace; pochopit procesy kvality zajištění; - Efektivně komunikovat v řadě technických a obchodních situacích; a pochopit vnitřní i vnější podnikatelské prostředí vědy a inženýrství, založené na podniky
Penetrace špičkových technologií ve všech oblastech technopreurship činnosti se radikálně změnil svět sociálních a ekonomických důsledků, rostoucí globalizace ekonomiky, nucené růst konzumerizace a požadavek na revizi tradičních přístupů k "dodavatelsko-odběratelské vztahy". V prostředí tvrdé konkurence a vyšší nároky zákazníků, by se tyto vztahy dosáhnout zcela jinou úroveň, aby se stal skutečným zdrojem růstu výnosů a snížení nákladů na pořízení nových klientů v dlouhodobém horizontu. Chcete-li uspět v podnikání, je rozhodující pro jakoukoli společnost zejména v high-tech trhy, jako jsou telekomunikace, IT a média budování dlouhodobých vztahů s klienty a udržet si zákazníky.
Zadejte srdce dnešní High-Tech Marketing s Fakulta technologická Management & Technopreneurship (FPTT), Bakalářské studijní programy. Objevte všechny způsoby, které FPTT vám pomohou využít nové příležitosti a úspěšně čelit výzvám a požadavky dnešním vysoce konkurenčním prostředí. Náš program je znovu knowned.
Kurz poskytuje pro vytváření a uvádění na trh high-tech výrobků, nástroje potřebné k úspěšnému zvládnutí problémů a prozkoumat možnosti dnešní turbulentní trhu. Kurz rovněž zkoumá, jak se investice do věrnostních technologie poskytují zachování nejlepší klienta a stát se jedním z hlavních zdrojů růstu tržní kapitalizace firmy. Pokud by firmy investovat? Jak, aby se tyto investice efektivní? Jaké jsou specifické rysy chování zákazníků na high-tech trhu po zakoupení? Jaké nástroje zajištění úspěchu těchto vztahů? Existují nějaké úspěchy a osvědčené postupy?
Proč si vybrat tento program?
Dozvíte se z fakulty se silnými akademické znalosti, stejně jako rozmanité odborné praxe. Třídy jsou dostatečně malé, aby bylo možné blízké osobních kontaktů s lektory a samozřejmě kamarády. Vysoce diverzifikovaná Student kompozice na programu transformuje projekty a pracovat v týmu do drahých multi-kulturní učení zkušeností, které rozvíjí dovednosti, které jsou nezbytné v kariéře v marketingové řízení. Výuka přístup je aplikován, účast: real projekty s podniky jsou prováděny, takže studenti jsou v provozu, a zaměstnatelnosti.
Specializační stopy, velké množství volitelných na nabídku a stáže znamenají, že můžete přizpůsobit program tak, aby vyhovovaly sebe a svou kariéru v high-tech marketing.
Na dokončení studia, budete moci přistupovat na trh s inteligencí a tvořivostí; zvládnout nejistotu; lépe marketingové rozhodnutí na základě pochopení chování spotřebitelů; Účet pro marketingové rozpočty a návratnosti marketingových investic; analyzovat ziskovost zákazníků a segmentů; generovat zisk na trzích na mezinárodní úrovni; používají analytiku jako zdroj skutečné konkurenční výhody; chápat strategické značky a produktový management.
VAŠE budoucí kariéru
Tento program otevírá dveře k řadě kariéru v marketingu, prodeje a obchodní rozvoj: marketingový výzkum, trendů agentury, komunikační a událostí agentury, marketing nebo produktové manažery, obchodní marketing nebo kategorie manažerů, prodej a rozvoj podnikání, klíčové manažery, a kupní. Program připravuje studenty na kariéru ve velkých firmách, kde se začne ve vývoji tržeb a později přesunout do marketingových pozicích.
V malých a středních podniků nebo do provozu, absolventi by se v ideálním případě umístěn se stát obchodní a marketingový ředitel s výrazným přístupu k rozvoji podnikání a vhodná především pro pracovní místa v mezinárodním vývoji trhu.
Objevte všechny způsoby, které Keller vám pomohou využít nové příležitosti a úspěšně čelit výzvám a požadavky dnešním vysoce konkurenčním obchodním prostředí
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář Management a nové technologie
- Évry-Courcouronnes, Francie
Multimedia and Internet Technologies
- Kaunas, Litva
Bachelor in Digital Business Management
- Kaunas, Litva