Keystone logo

Studijní formát

Popular degree type

Popular education type

Bakalář Programy v Biologie

Studenti biologie bakalářských v prospěch Švédska z výzkumu orientovaném prostředí, s profesory a akademických pracovníků zaměřených na poskytování vynikající vzdělávacích příležitostí pro studenty prostřednictvím podpory a propagace současných vědeckých výzkumů. Programy biologie bakalářské poslední tři roky ve Švédsku. Studenti si mohou vybrat specializovat na jeden chemie nebo molekulární biologie v rámci svých bakalářských Life Sciences of Science programu. Učitelé jsou úzce spojeny s předními výzkum v oblasti biochemie, mikrobiologie infekcí medicíny a chemie životního prostředí.

Biologie bakalářské absolventi budou mít řadu profesních příležitostí po ukončení studia, včetně práce s vývojem léčiv a vakcín, forenzní techniky, nových diagnostických a velké množství funkcí v oblasti zdravotnictví věd.Občané EU a studentů ze v rámci Evropského hospodářského prostoru a Švýcarska se nemusí platit aplikace nebo studijní poplatky pro většinu bakalářských programů ve Švédsku.

Máte-li zájem dozvědět se více o tom, jak biologie bakalářský program ve Švédsku může pomoci rozvíjet cenné znalosti a dovednosti nezbytné pro své budoucí kariéře, pak nalistujte a přečtěte si více. Můžete požádat o informace, které mají být zaslány na vás, přímo ze školy podle svého výběru, jen v jedné minutě za použití snadno on-line formulář.