5 Bakalář Programy v Módní management v Itálie pro 2024
Filtry
Filtry
- Bakalář
- BSc
- BA
- BBA
- Itálie
- Management
- Módní management
5 Bakalář Programy v Módní management v Itálie pro 2024
Popular study format
Popular education type
Bakalář Programy v Módní management
Jste nadšení pro módní průmysl a toužíte spojit svůj kreativní talent s obchodními dovednostmi? Fashion Management je jedinečný obor, který spojuje umělecké prvky módy s praktickými aspekty podnikání a managementu. Tento titul si klade za cíl produkovat profesionály, kteří se dokážou orientovat ve složitosti módních trendů, chování spotřebitelů a dynamiky trhu.
Kurikulum Fashion Management se liší v závislosti na programu. Můžete však očekávat, že se ponoříte do předmětů, jako je historie módy, textil, vývoj produktů, marketing a řízení obchodu s módou.
Absolventi módního managementu mají na dosah ruky velké množství kariérních příležitostí v módním průmyslu. Jako manažer módní značky můžete dohlížet na vývoj, marketing a pozici módní značky. Pokud je vaší vášní tvorba produktů, můžete spolupracovat s designéry a výrobci jako vývojáři produktů a uvést do života nové módní položky. Těm, kteří mají smysl pro trendy, vám kariéra nakupujícího módy umožňuje identifikovat a získávat módní produkty pro maloobchodní prodejny nebo online platformy.
S titulem Fashion Management budete dobře vybaveni pro orientaci v rozmanitém a dynamickém prostředí módního průmyslu.
Oficiálně známý jako Italské republiky, země je nalezené v jižní Evropě. Úředním jazykem je italština a kulturní kapitál je bohatý Řím. Mnoho univerzit na světě 's nejstarší se nachází v Itálii, zejména na univerzitě v Bologni (založena v roce 1088). K dispozici jsou tři Superior vysokých škol s "univerzitní status ", tři instituce se statutem doktorských škol, které fungují na absolventa a postgraduální úrovni.
Bakalářský 's stupeň je věnována studentům, kteří splňují potřebné požadavky dané vysoké školy nebo univerzity, které navštěvují. Požadavky zahrnují tři až sedm let zaostřit na objekt, typicky odkazoval se na jako hlavní nebo soustředění.