Bakalářská vědecká vizualizace
Zurich University of the Arts
Klíčová informace
Umístění kampusu
Zürich, Švýcarsko
Jazyky
Němec
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
6 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
CHF 4 320 / per semester
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Studium bakalářského studijního programu Vědecká vizualizace vyjadřuje koncepční, tvůrčí a metodologické základy pro současnou komunikaci vědeckého obsahu: užití realistických iluzionistických prezentačních technik, využití různých médií, jako je interakce, e-learning, 3D animace a virtuální realita a spolupráce s vědou.
kariérní možnosti
Absolventi s bakalářským studiem na vysokých školách, v lékařských zařízeních, v muzeích nebo na archeologických výzkumech. Pracují pro redakce, vydavatele nebo agentury nebo, jako nezávislí ilustrátoři, vizualizaci designu ve vědeckém nebo populárním vědeckém kontextu.
školení cíl
Šestiměsíční bakalářský program Vědecká vizualizace poskytuje základní dovednosti potřebné k přesnému, inovativnímu a atraktivnímu zprostředkování vědeckých poznatků.
struktura
Struktura učebních osnov umožňuje studentům vyzkoušet různé techniky na konkrétních otázkách znalostní komunikace. Zde hrají ústřední roli otázky didaktiky, dramaturgie a médií. Studenti se naučí vysvětlovat vědecké poznatky a přesvědčit je. Praktické výukové projekty umožňují úzkou spolupráci s odborníky z různých vědeckých institucí a společností. Existuje také možnost specializace v oblasti znalostí.
obsah předmětu
Během prvního ročníku studia bude zvláštní pozornost věnována rozvoji a prohlubování technických a technických dovedností. Tím, že pracují nepřetržitě po pozorování, se studenti naučí přesně přeložit prostor, světlo, barvu, strukturu a materiál a zároveň rozvíjet své chápání kondenzace a abstrakce jako základ iluzionistické reprezentace.
Ve druhém ročníku studia se zaměřuje na koncepci a zprostředkování. Chytrý koncept je zásadní pro úspěch přenosu vizuálních znalostí. Spolu s přednášejícími studují studenti konkrétní obsah, aby mohli pracovat na řešeních stávajících problémů s umisťováním. Rozlišené využití obsahu, designu a estetických kritérií se hraje a odráží. Při rozšíření vědomostního obrazu na interakci, 3D animaci a virtuální realitu lze vyvinout a testovat překvapující didaktické strategie a neobvyklé způsoby vidění.
Třetí ročník studia zahrnuje hloubkovou analýzu různých profesních oborů a jejich specifických podmínek. Překlad obsahu do konceptu zprostředkování v osobním kontaktu s odborníky partnerských institucí umožňuje studentům testovat spolupráci a dialog s vědci a také je realizovat v praxi s bakalářskou prací
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář výtvarných umění v designu her a interaktivních médií
- Russellville, Spojené státy americké
Bakalář vědy v Rich Media Design
- Nashville, Spojené státy americké
Bakalář umění v oboru her a designu interaktivních médií
- Lawrence Township, Spojené státy americké