Bakalářský luxus - obchod
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Klíčová informace
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Francouzština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 9 400 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Luxury Bachelor - Business Trades, které je na prvním místě v nejlepších licencích na luxus, je školení, které splňuje potřeby luxusních značek z hlediska prodejních profilů a poskytuje základní znalosti luxusního marketingu.
S výukou základů společnosti a technických oborů obchodu s výrobky s vysokou přidanou hodnotou dávají tři roky tohoto bakaláře přednost přenosu know-how a know-how odvětví: umělecké kultury , umění žít, techniky chování, multikulturní otevřenost ...
Jedná se tedy o tři roky odborné přípravy, všeobecné a odvětvové s mnoha stážemi a odbornými setkáními.
Tato pravidelná setkání s profesionály v tomto odvětví přinášejí tomuto programu to, co činí Sup de Luxe tak úspěšným již 30 let: uznání značek a domů a zájem, který mají o poskytování budoucích zaměstnanců.
Luxusní Sup de Luxe Bachelor je jediným školením v oblasti obchodu, které těží z takového sponzorství a profesionálního prostředí. Je to ideální odrazový můstek pro vstup do MBA Sup de Luxe nebo do profesionálního světa značek a domů.
Tento program vede k získání titulu Marketing and Promotion Officer, certified level II (6 European), NSF Code 312p, zveřejněného v Úředním věstníku ze dne 24. 4. 2020, vydaného společností Formatives.
Přijímací řízení
Osnovy
První rok
Objev a porozumění luxusnímu sektoru
- Obecná kultura, historie a výzvy odvětví
- Ekonomika a civilizace
- Základy práva
- Prodejní techniky a vztahy se zákazníky
- Metodika a redakční hry
- IT nástroje
- LV1: angličtina / LV2: čínský začátečník
- Workshop profesionální integrace
- Současná etiketa / Savoir -vivre - vyučuje Philippe Lichtfus
- komunikace
- Úvod do marketingu / Luxusní marketing
- Obchodní konference
11 týdnů stáže v obchodě nebo v místě prodeje
Druhý rok
Objevování a porozumění obchodům v luxusním sektoru
- Geopolitika
- Mezinárodní vývoj mezinárodních luxusních značek
- Luxusní a digitální: sociální sítě, elektronický obchod, elektronický marketing a digitalizace prodejních míst
- CRM - vztahy se zákazníky
- Interkulturní a sociologie klienta
- Vizuální merchandising
- Vedení účetnictví
- IT nástroje
- Zákon o ochranných známkách
- komunikace
- LV1: angličtina / LV2: čínština
- Nábor a hodnocení dovedností
- Kreativita a změny v průmyslových trendech
- Úvod do managementu a řízení podniku
- Workshop profesionální integrace
- Obchodní konference
- Volitelné sektorové kurzy dle vašeho výběru:
- Móda / Šití / Doplňky
- Jídlo a nápoje
8 týdnů „komerční“ stáže ve Francii nebo v zahraničí
Třetí rok
Porozumění obchodním a marketingovým strategiím luxusních značek
- Strategický / operativní marketing
- finance
- Sociální právo
- Vizuální merchandising
- Specializace na obchod
- Řízení ziskového centra
- LV1: angličtina / LV2: čínština
- Workshop profesionální integrace
- Obchodní konference
- Úvod do řízení lidských zdrojů
- Volitelné sektorové kurzy dle vašeho výběru
24 týdnů „profesionální“ stáže ve Francii nebo v zahraničí
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář v luxusním a hodinovém podnikání
- Geneva, Švýcarsko