Bakalářský titul v designu výrobků
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 14 600 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
01 Sep 2024
* Studenti s celkovým poplatkem UE: 13 900 EUR - Studenti s celkovým poplatkem za extra UE: 14 400 EUR. Kontaktujte nás ohledně platebních možností a zvláštních podmínek
Úvod
Specializace v oblasti designu výrobků - která odpovídá vysokoškolskému vzdělání (240 ECTS) - poskytuje budoucím profesionálům znalosti a dovednosti, které potřebují k navrhování produktů s ohledem na uživatele a jejich okolí, ergonomii, sociální hodnotu, technologii a potřebné materiály. vytvořit „dobrý design“ . Kurz zahrnuje různé oblasti, jako je osvětlení, spotřební elektronika, nošení, balení, osobní doplňky, náčiní, nábytek, domácí spotřebiče, jídlo, design služeb a další.
Rovněž zkoumá nové finanční a produktivní skutečnosti, jako je společná spotřeba, crowdfunding, digitální produkce, rychlé prototypování a 3D tisk.
Cílem bakalářského studia v designu se specializací na produktový design je poskytovat inovativní a efektivní řešení se závazkem k udržitelnému rozvoji. Studium na IED Design dává studentům možnost pracovat s designovými společnostmi a institucemi v tomto odvětví, jakož is inovačními centry. Všichni učitelé jsou pracujícími profesionály a školní dílny jsou zcela nové a vybavené nejlepšími nástroji a materiály pro vývoj projektů.
Foto: Paula Chacártegui
Cíle
Fyzikální a funkční vlastnosti jsou naučeny získávat produkt, který má být průmyslově vyráběn a vykonávat tak, jak bylo zamýšleno, s nejvyšší účinností a kvalitou. Rovněž získávání dovedností k ocenění a řešení problémů, potřeb a požadavků ovlivňujících formalizaci produktu, určování jeho průmyslové kvality a řádné integrace do trhu.
A konečně, chápání, že design není doporučeno pouze pro společnosti, aby zlepšily svou efektivitu a ziskovost : má také společenskou funkci, kvůli svým intervenčním podmínkám, životnímu prostředí a životu lidí.
První ročník kurzu je zaměřen na osvojení základních pojmů designu výrobku a jeho kultury a metodologie. Studenti jsou vyzváni, aby analyzovali a porozuměli svému prostředí, tvořili a komunikovali.
Druhý ročník se zaměřuje na rozvoj individuální kreativity a studenti se začínají učit nástrojům této specializace, jako jsou výroba forem, mechanické a digitální produkční systémy, skicování, vyprávění příběhů, Rhino, CAD a komunikace prostřednictvím Illustrator, Photoshop a ústní komunikace.
Ve třetím roce začínají trávit čas ve společnostech a vyvíjejí složitější technické projekty zahrnující prototypy a skutečné náklady. Studenti designu výrobků, interiérového designu a designu dopravy pracují společně v meziresortních týmech. Studují také nové materiály, jako jsou udržitelné a inteligentní materiály, nanomateriály atd.
Ve čtvrtém roce absolvují povinné stáže ve společnosti a vybírají své individuální profesní směry. Velký význam je kladen na kreativní řízení, používání projektového řízení a přehodnocení a úpravy toho, co se dělá, aby to uživatelé i trh skutečně potřebovali. Nakonec realizují konečný projekt kurzu se skutečnými společnostmi, ve kterém nejprve staví prototypy a poté, pokud budou úspěšné, uvidí je vyráběné a uváděné na trh.
Metodologie
Produktový design nabízí formativní cestu, která učí studenty pochopit a předvídat požadavky trhu vyjednáváním s obchodními záměry a jejich přeměnou na správně definovaný projekt, který lze vyrobit. Zdůrazňuje význam tohoto konceptu, aby předpovídal spotřebitelské trendy a styly, založené na pochopení požadavků trhu a sociálních potřeb.
Předmět také poskytuje studentům znalosti o výrobních materiálech a technologiích , aby mohli své projekty oživit. Kromě teoretického porozumění projektu se studenti zaměřují na analýzu technologií, funkce, ergonomie a použitelnosti.
Pracovní příležitosti
Samostatně výdělečně činní návrháři, návrhová oddělení, marketing, barva a čalounění nebo inovace pro společnosti a ateliéry designu, inženýrství a architektury, společnosti zabývající se inovacemi a strategiemi, kreativní a umělecká oddělení v reklamních agenturách, výzkumná oddělení ve společnostech a institucích.
Studenti bývalého designu IED pracují pro:
Bertone, Frecan, Capmar, Projeckta, Zicla, Lamborghini, Hyundai, Grupo Pangea, Sídlo, Fun Lab, Orbitel, Cazaly Sylvain, Domácí design, Značky MTL, BMW, McLaren, Design BM Lightning, Design Dies, Ubica, Estudi Interiorisme Salietti, Pia Capdevila, VMoto Europa, Scutum Logistics, Gama Ubica, Tarrago Cortés Interioristes, Ibisland Invest, Interiodista Decoración Digital, atd.
Společnosti
Kurz propaguje projektovou kulturu se společnostmi, aby překlenul propast mezi vzděláváním a světem práce. Studenti se nejen naučí metodologii a nástrojům různých oborů, ale také se naučí pracovat a budovat vztahy prostřednictvím briefingu s klienty v reálném životě.
Oddělení spolupracovalo s následujícími společnostmi: Ferrari, iniciativa BMW, Seat, Lékaři bez hranic, Mercedes Benz, Casa Decor, Volvo, Gira, Unopiù, Frecan, Primavera Sound, Orbea, Panasonic, Derbi, Renault, Zicla, Roca, Decoexpo, Alstom, Hyundai, Toyota, Panatta Sport, Illy, Capmar, Piquadro, Entitat Metropolitana del Transport, Japan Tobacco International, AHEC, Elite Gourmet, Vmoto, Omega Z, I ED Lab, Idearideas, Architecture for Humanity, Consorzio Tecnologie Meccaniche Centro Italia, Volta Motorky, Casa Gracia BCN a Los Cármenes.
Koordinátor
Sebastián Alberdi
Bývalý student IED Barcelona, vyhrál soutěž Antonio Miró v roce 2004, získal druhou cenu v soutěži Bombay Sapphire Spain a vítězem soutěže „La Incubadora“ od FAD v roce 2006.
V současné době kombinuje svou profesi v rámci bakalářského studia produktového designu s několika projekty realizovanými Outofstockem, ateliérem se sídly v Barceloně a Singapuru, jehož je zakládajícím členem, Soulad mezi formou a funkcí, inovace, překvapení a elegance jsou charakteristickými znaky jeho produktů, které jsou navíc přítomny na významných mezinárodních obchodních výstavách. Mezi jeho klienty patří Ligne Roset, Foundry, Metalarte nebo Bolia.
Jeden z jeho posledních projektů byl uveden na výstavě The Weight of Blue at Any Tokyo, na výstavě, kde se objevilo několik návrhů vyvinutých technikou foukání skla. Další významné projekty jsou U okraje, Denní krajina na šířku, o Police na mosty.
Galerie
Ideální studenti
Tento kurz je pro ty, kteří chtějí naplno projevit svůj tvůrčí talent, prozkoumat svět produktového designu, získat hluboké znalosti o tom, jak produktový design funguje a jak může pomoci zlepšit způsob, jakým žijeme v moderním světě.
Tento kurz je určen zejména pro lidi, kteří chtějí být proaktivní při hledání řešení environmentálních, technologických, estetických a kulturních problémů našeho moderního světa a maximálně využít tuto příležitost pracovat v profesionálním sektoru, který je dnes zaměřen více než kdy dříve. o plnění udržitelných požadavků uživatelů produktů.
Naučíte se chápat stále globálnější a hyperpropojenou realitu našeho světa a vyvinete se, abyste se stali klíčovým hráčem v kolektivním úsilí o dosažení univerzálního blahobytu, vytvářením produktů, které kombinují hodnoty inkluzivity, udržitelnosti, funkčnosti, inovace a krásy.
V neposlední řadě vám multidisciplinární prostředí komunity IED pomáhá zprostředkovat vaše nápady na nový produkt tím nejlepším možným způsobem, ve vizuálních, verbálních a písemných prezentacích.
Stipendia a financování
IED Network nabízí 182 stipendií pro své vysokoškolské kurzy pořádané v Itálii a Španělsku.
IED Italia a Accademia di Belle Arti Aldo Galli nabízejí 152 stipendií na kurzy pořádané v Miláně, Cagliari, Florencii, Římě, Turíně a v Accademia di Belle Arti Aldo Galli v Como. Uzávěrka přihlášek 5. května 2022.
IED Spain nabízí 30 stipendií na kurzy pořádané v Madridu, Barceloně a Bilbau.
Uzávěrka přihlášek 5. dubna 2022
Hodně štěstí.
Osnovy
Metodologie
Produktový design nabízí formativní cestu, která učí studenty chápat a předvídat požadavky trhu tím, že vyjednává s obchodními záměry a převádí je do správně definovaného projektu, který lze vyrobit. Zdůrazňuje důležitost konceptu, aby bylo možné předvídat spotřebitelské trendy a styly na základě pochopení požadavků trhu a společenských potřeb.
Předmět také poskytuje studentům znalosti o výrobních materiálech a technologii, aby mohli své projekty uvést do života. Kromě teoretického porozumění projektu se studenti zaměřují na analýzu technologií, funkce, ergonomie a použitelnosti.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Samostatně výdělečně činní návrháři, návrhová oddělení, marketing, barva a čalounění nebo inovace pro společnosti a ateliéry designu, inženýrství a architektury, společnosti zabývající se inovacemi a strategiemi, kreativní a umělecká oddělení v reklamních agenturách, výzkumná oddělení ve společnostech a institucích.
Studenti bývalého designu IED pracují pro:
Bertone, Frecan, Capmar, Projeckta, Zicla, Lamborghini, Hyundai, Grupo Pangea, Seat, Fun Lab, Orbitel, Cazaly Sylvain, Home Design, MTL Brands, BMW, McLaren, BM Lightning Design, Design Dies, Ubica, Estudi Interiorisme Salietti, Pia Capdevila, VMoto Europa, Scutum Logistics, Gama Ubica, Tarrago Cortés Interioristes, Ibisland Invest, Interiodista Decoración Digital atd.
Společnosti
Kurz propaguje projektovou kulturu se společnostmi, aby překlenul propast mezi vzděláváním a světem práce. Studenti se nejen naučí metodologii a nástrojům různých oborů, ale také se naučí pracovat a budovat vztahy prostřednictvím briefingu s klienty v reálném životě.
Oddělení spolupracovalo s těmito společnostmi: Ferrari, the BMW Initiative, Seat, Doctors without Borders, Mercedes Benz, Casa Decor, Volvo, Gira, Unopiù, Frecan, Primavera Sound, Orbea, Panasonic, Derbi, Renault, Zicla, Roca, Decoexpo, Alstom, Hyundai, Toyota, Panatta Sport, Illy, Capmar, Piquadro, Entitat Metropolitana del Transport, Japan Tobacco International, AHEC, Elite Gourmet, Vmoto, Omega Z, I+ED Lab, Ideariideas, Architecture for Humanity, Consorzio Tecnologie Meccaniche Centro Italia, Volta Motorbikes, Casa Gracia BCN a Los Cármenes.