Bakalářský titul v oboru Business Administration Comprehensive - Marketing Důraz
University Of Nebraska Kearney
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kearney, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 209 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2024
* státní školné za kreditní hodinu; 455 USD za kreditní hodinu – zahraniční studenti
Úvod
Na trh se musí dostat vše, od sportu, dovolené a módy až po finanční služby, zdravotní péči a farmacii.S marketingovým titulem z UNK vystudujete dovednosti a zkušenosti potřebné k nastartování vaší kariéry v tomto rychle se rozvíjejícím, kreativním a náročném odvětví.
Marketingový program poskytuje studentům pevné základy v základech podnikání a komunikace z programu akreditovaného AACSB s kurzy účetnictví, financí, obchodního práva a ekonomie.Důraz na marketing se ponoří hluboko do dovedností, jako je průzkum trhu, management, etika, chování spotřebitelů a další, z nichž se stávají všestranní absolventi se silným pochopením všech aspektů marketingového procesu.
Obchodní lídři uznávají kvalitu našeho programu, přičemž čerství absolventi marketingu dosahují 100% míry umístění do zaměstnání.Získání marketingového titulu z UNK vám umožní vstoupit do své kariéry připravené na odvážné kroky.
Osnovy
Nový kurikulum všeobecného studia UNK vyžaduje méně hodin, usnadňuje převod a poskytuje studentům větší flexibilitu při získávání titulu. To snížilo obecný požadavek na kredit za studium ze 45 hodin na 30 hodin. Níže uvedený 4letý rozvrh hodin je ukázkovým časovým plánem postupu směrem k marketingovému titulu na University of Nebraska v Kearney.
Semestr 1 (13 kreditů)
- BSAD 100 Exploring Business
- Seminář prvního ročníku GS
- ENG 101 nebo ENG 102
- SPCH 100 Základy řečové komunikace
- MATH 102 Vysokoškolská algebra
Semestr 2 (16 kreditů)
- MATH 120 nebo MATH 123
- Vizuální umění nebo umění múzických umění GS
- Humanitní GS
- ECON 270 nebo ECON 271
- Přírodní vědy GS
- Laboratoř, Volitelná volba
Semestr 3 (15 kreditů)
- MGT 233 Obchodní statistiky
- ECON 270 nebo ECON 271
- ACCT 250 Principy účetnictví I
- MGT 301 Principy managementu
- Volný Volitelný
Semestr 4 (15 kreditů)
- ECON 270 Občanská způsobilost a Ing
- ACCT 251 Základy účetnictví II
- MKT 300 principů marketingu
- BSAD 295 Obchodní komunikace
- Volný Volitelný
Semestr 5 (15 kreditů)
- MGT 314 Operations and Supply Management
- MKT 438 Chování spotřebitelů
- Volitelný marketing
- ACCT 311 Obchodní právo
- FIN 308 Principy financí
Semestr 6 (18 kreditů)
- MKT 420 Retail Management
- Volný Volitelný
- Volitelný marketing
- Respekt k lidské rozmanitosti GS
Semestr 7 (16 kreditů)
- Marketingový průzkum MKT 435
- MGT 495 Společenská odpovědnost obchodních záležitostí a etika
- Profesionální připravenost BSAD 400
8. semestr (15 kreditů)
- ACCT 391, CYBR 302 nebo ECON 300
- MGT 495 Správní strategie a politika
- MKT 456 Marketing Management
- Volný Volitelný
- Volný Volitelný
Kariérní možnosti
Absolventi marketingu mají 100% míru umístění mezi kariérou a postgraduální školou.
Kariéra
- Marketingový/nadační ředitel
- Manažer nákladní dopravy
- Odbyt
- Personální koordinátor
- Koordinátor rozvoje obchodu
- Odbyt
- Maloobchodní obchodník
Zaměstnavatelé
- Centrum Viaero
- Ameritrade
- Nebraska Book Company
- Janssen & Sons
- Logistika Gx
- McCarthy Capital
- Zdravotní systém okresu Harlan
Ohlasy studentů
Přijímací řízení
Akreditace
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.