Bakalářský titul v oboru International Business Administration (BBA) Marketing & Communication
New European College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Munich, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 4 900 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
01 Jul 2024
Nejbližší datum zahájení
26 Aug 2024
* za semestr
Úvod
Bakalářský studijní program je navržen tak, aby vás vybavil znalostmi a pochopením základních aspektů teorie a praxe podnikání. Prostřednictvím našich kurzů se studenti ponoří do široké škály témat, jako je marketing, finance, ekonomika, podnikání a komunikace. Případové studie, práce na projektech, firemní návštěvy, hostující řečníci a networkingové akce jsou integrovány do kurzů, což vám umožní testovat a neustále aplikovat to, co jste se naučili v reálném světě, se společnostmi a profesionály z oboru.
K dalšímu zdokonalení vašich dovedností potřebných k tomu, abyste byli úspěšným manažerem, vaše studium doprovází kurzy cizích jazyků a povinná pracovní zkušenost spolu s dalšími komunikačními workshopy a manažerskými semináři.
Ať už jde o globální korporace, malé a střední podniky nebo rodinné firmy – všechny společnosti jsou po úspěšném absolvování našeho bakalářského studijního programu vašimi potenciálními zaměstnavateli.
Specialisté na marketing a komunikaci vezmou produkt nebo službu a spojí tento produkt nebo službu se značkou, stylem domu a filozofií. Marketing lze definovat jako funkci prostředníka mezi vývojem produktu a prodejem.
Obchodní správci, kteří se zabývají marketingovými a komunikačními strategiemi společnosti, neustále sledují existující systémy, lidské zdroje a způsob, jakým jsou řízeny, dodavatelský řetězec a prodejní kanál – všechny oblasti přímo ovlivněné marketingové a komunikační strategie.
Přijímací řízení
Osnovy
Školní rok v New European College je rozdělen do dvou semestrů – zimního semestru a letního semestru a šesti hlavních bloků, z nichž každý trvá šest týdnů. Každý šestitýdenní blok se skládá ze dvou týdnů lekcí, po kterých následuje projektový týden, pak další dva týdny lekce, po nichž následuje zkouškový týden, aby se modul dokončil.
Klíčovými součástmi bakalářského studia jsou jazyky a projektové týdny. Jazykové kurzy jsou nabízeny na začátku každého semestru po celé tři bloky. Během Project Week mají studenti možnost pracovat v týmech na praktickém případu nebo simulaci s cílem prezentovat finální „pitch“ a na konci týdne zhodnotit své zkušenosti.
Program Marketing & Communication je zaměřen na rozvoj dovedností a kompetencí, které moderní pracovník marketingu a vztahů s veřejností vyžaduje.
Studenti se seznámí s moduly jako Masová komunikace, Public Relations a Firemní branding, ale také s oblastmi marketingu, jako je Marketing Research, Specializovaný marketing a E-Presence.
Během posledního ročníku budou studenti požádáni, aby jako součást podnikatelského plánu navrhli firemní komunikační plán nebo marketingovou strategii.
Galerie
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Marketingoví a komunikační specialisté jsou vyžadováni v každé společnosti a v každém odvětví, takže kariérní potenciál je neomezený.
Možnosti zahrnují:
- Průzkum trhu
- Řízení značky
- Reklamní
- Propagace
- Vztahy s veřejností
- Krizový štáb
Mnoho absolventů Wittenborgu našlo přímé zaměstnání v malých marketingových a komunikačních společnostech a někteří založili své vlastní agentury. Tito studenti chápou, že rozvoj marketingových a interních a externích komunikačních strategií pro společnosti může být extrémně lukrativní specializovaná práce a že úspěch se často nachází ve schopnosti měřit řešení. Absolventi také našli kariéru v neziskových a vládních organizacích, pracují v oblastech, jako jsou vztahy s veřejností a mezinárodní komunikace.