Bakalářský titul ve výuce mezistupně
University of Johannesburg
Klíčová informace
Umístění kampusu
Johannesburg, Jihoafrická republika
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
ZAR 41 661 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jan 2025
* Odhad školného za rok Odhad ubytování: 2500 USD ročně
Úvod
Bakalář vzdělávání v mezifázové výuce připravuje studenty k výuce studentů od 4. do 7. ročníku. Účelem kvalifikace je poskytnout profesionálně kvalifikované začátečníky pro střední fázi. Toho se dosahuje tím, že studentům učitelů poskytujeme dobře oblé vzdělání, které je vybavuje požadovanou znalostní základnou obsahu předmětu, učitelskou kompetencí, spolehlivým a jemným porozuměním integrované povaze teorie a praxe ve vzdělávání a kontextu učitelské profese v Jižní Afrika.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Co je k dispozici finanční podpora?
Funza Lushaka Bursary Program pro učitele umožňuje studentům s vysokým akademickým potenciálem a odhodláním absolvovat přípravné učitelské vzdělávání a po získání kvalifikace vstoupit do služeb provinčních ministerstev školství. Stipendia jsou navržena tak, aby pomohla splnit celostátní potřebu vysoce kvalitních učitelů v prioritních oblastech.
Více informací naleznete na www.funzalushaka.doe.gov.za.
National Student Financial Aid Scheme (NSFAS) lze kontaktovat na
011 559 3642/3906 v Auckland Park Kingsway Campus (APK) a
011 559 5507/5509 v areálu Soweto (SWC).
E-mail: [email protected]
www.bursaries.co.za
Výsledek programu
- Studenti, kteří absolvují tento program, budou schopni:
- Vyučujte angličtinu jako první a další jazyk a komunikujte buď v Sotho, nebo Zulu.
- Vyučujte alespoň tři školní předměty z následujících oborů: matematika, přírodní vědy a technika, společenské vědy, životní dovednosti a jazyk Zulu/Sotho v souladu s potřebami žáků a požadavky školního vzdělávacího programu.
- Podpora a podpora učení a rozvoje v různých vzdělávacích kontextech.
- Naučte se základní matematické pojmy, které jsou základem učebních osnov střední fáze.
- Identifikovat a řešit překážky učení ve třídě.
- Formulovat osobní filozofii výuky a kriticky přemýšlet o jejich filozofii výuky a o tom, jak to souvisí s vyučovacím chováním