Bakalářský titul z grafického designu
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 14 600 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
01 Sep 2024
* Studenti s celkovým poplatkem UE: 13 900 EUR - Studenti s celkovým poplatkem za extra UE: 14 400 EUR. Kontaktujte nás ohledně platebních možností a zvláštních podmínek
Úvod
Specializace Grafický design (240 ECTS), itinerář v grafickém designu , připravuje vizuální designéry, kteří jsou schopni navrhovat, programovat a vytvářet vizuální komunikaci, online i offline, aby stimulovali uživatele.
Kultura projektu je hybnou silou didaktiky založené na zkušenostním učení prostřednictvím úkolů od skutečných společností.
IED Barcelona nabízí specializace v designu 4 roky (240 ECTS). Cílem je přeměnit vášeň, talent a kreativitu na znalosti a schopnosti, které umožní budoucím profesionálním návrhářům rozvíjet jejich kariéru.
Foto: Elena Aubà
Cíle
Kurz nabízí výuku tvůrčích procesů zkoumání, interpretace, pojetí a produkce s cílem komunikovat , zdobit a hledat inovativní řešení pro produkt, značku nebo prostor prostřednictvím grafického jazyka.
První ročník tohoto studia je zaměřen na osvojení základních pojmů designu, kultury a projektových metod . Studenti se učí odvážit se vytvářet a komunikovat.
Od druhého roku se zkoumají nezbytné technologické a projektové nástroje pro řízení jednoduchých a efektivních vizuálních sdělení prostřednictvím rozvoje jejich vlastní kreativity a interdisciplinárních metodických procesů. Studenti se soustřeďují na osvojení znalostí o Adobe Photoshopu, Adobe Illustratoru, Adobe After Effect, Apple Final Cut, atd. Také jsou zdůrazněny některé prvky, jako je typografie v redakčním kontextu, narativní jazyk v audiovizuálních dílech a pohybová grafika.
Ve třetím ročníku studenti začínají kontaktovat společnosti a také rozvíjet technické a složitější projekty , včetně prototypů a skutečných nákladů, kromě návrhů firemní identity, balení, značení, plakátů atd.
Během čtvrtého ročníku absolvují studenti povinnou stáž ve společnosti a každý si vybere profesní profil. Kreativní management získává velký význam prostřednictvím projektového řízení a schopnosti implementovat znalosti získané v předchozích letech. Nakonec je diplomový projekt vytvořen ve spolupráci se skutečnými společnostmi, kde se vyrábějí prototypy. V úspěšných případech se tyto prototypy budou vyvíjet a vyrábět tak, aby byly uvedeny na trh.
Metodologie
Metodika je založena na „učení se praxí“ a podporuje interdisciplinaritu mezi oblastmi designu, módy a managementu pro kreativní průmysly prostřednictvím workshopů a společných projektů. a ročních projektů, jakož i příležitost interdisciplinárně pracovat na projektu disertační práce. Program poskytuje strukturované základní učební osnovy, poskytující studentům cíle postupného učení v průběhu čtyř let, což vede k závěrečné diplomové nebo diplomové práci pro skutečné společnosti.
Pracovní příležitosti
Grafický designér, vizuální komunikátor, umělecký ředitel, typograf, specialista brandingu, firemní image, redakce, balení, značení, plakáty, počítačová grafika, webové stránky, pohybová grafika, atd.
Absolventi vizuální komunikace IED pracují na:
Vasava, Bassat Ogilvy, Shackleton Barcelona, H Magazine, Hangar Design Group, Metropolitan Magazine, Martin-Tissera-Lambert, Outline Studio, Zuluz.tv, Peragon, Common Sense, relajaelcoco, Hoet & Hoet, Umbria Jazz, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Podívejte, Sarai Jacobs, Inoxcrom, Phranck, Malý Buddha atd.
Společnosti
Kurz propaguje kulturu projektu se společnostmi, aby vyřešil vzdálenost mezi vzděláváním a světem práce . Studenti nejen uznávají metodologie a nástroje pro svou disciplínu, ale také se učí pracovat a dostat se do kontaktu se skutečnými klienty a briefingy.
Společnosti, které spolupracovaly v této oblasti: PSP Sony, Sónar, Ajuntament de Barcelona, Screen Festival y Feria Loop, Festival Grec, La Mercè, Institut Kultur de Barcelona, Fefè Visual Magazine, IMAGO La Diáspora, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata , Benetton, Brands & Roses, FINA BCN 2013, Ling, Ericsson Response, Benetton atd.
Koordinátor
Ricardo Feriche
Kariéra Ricarda je věnována umění, designu a fotografování. Pracuje jako konzultant pro různé skupiny, agentury a výrobní společnosti včetně National Geographic, El País, RBA, La Caixa, Planeta, Grupo Godo, Grupo Z, BBVA, Le Cool, Fundación Miró, Loewe, Bocento, Matador, RACC, Foment del Treball, Vueling, Hearst, Ara a Edipress.
Jeho práce mu vynesla ocenění Společnost vydavatelů publikací, Společnosti pro design novin a tři roky po sobě, klubu Type Directors. Je spoluautorem všech tří edic Barcelona Design Guide pro Gustava Gil.
Ricardo je přednášejícím na bakalářském studiu grafického designu, kde vyučuje studenty o publikačních projektech.
Galerie
Ideální studenti
Tento kurz je pro zvídavé lidi s otázkami k zodpovězení, kteří chtějí pomocí grafického designu pozitivně ovlivnit společnost.
Pokud jste kreativní člověk, který chce k této profesi přistupovat z kritického, originálního a současného hlediska, pokud se chcete prosadit při vytváření různých návrhů pro různá prostředí, toto je kurz pro vás.
Stipendia a financování
IED Network nabízí 182 stipendií pro své vysokoškolské kurzy pořádané v Itálii a Španělsku.
IED Italia a Accademia di Belle Arti Aldo Galli nabízejí 152 stipendií na kurzy pořádané v Miláně, Cagliari, Florencii, Římě, Turíně a v Accademia di Belle Arti Aldo Galli v Como. Uzávěrka přihlášek 5. května 2022.
IED Spain nabízí 30 stipendií na kurzy pořádané v Madridu, Barceloně a Bilbau.
Uzávěrka přihlášek 5. dubna 2022
Hodně štěstí.
Osnovy
Metodika je založena na „learning by doing“ a podporuje interdisciplinaritu mezi oblastmi designu, módy a managementu pro kreativní průmysly prostřednictvím workshopů a společných projektů. a roční projekty, stejně jako příležitost pracovat interdisciplinárně na projektu diplomové práce. Program poskytuje strukturované základní kurikulum, které poskytuje studentům postupné vzdělávací cíle v průběhu čtyř let, což vede k závěrečnému projektu diplomové práce nebo titulu pro skutečné společnosti.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Grafický designér, vizuální komunikátor, umělecký ředitel, typograf, specialista brandingu, firemní image, redakce, balení, značení, plakáty, počítačová grafika, webové stránky, pohybová grafika, atd.
Absolventi vizuální komunikace IED pracují na:
Vasava, Bassat Ogilvy, Shackleton Barcelona, H Magazine, Hangar Design Group, Metropolitan Magazine, Martin-Tissera-Lambert, Outline Studio, Zuluz.tv, Peragon, Common Sense, relajaelcoco, Hoet & Hoet, Umbria Jazz, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Podívejte, Sarai Jacobs, Inoxcrom, Phranck, Malý Buddha atd.
Společnosti
Kurz propaguje projektovou kulturu s firmami k vyřešení vzdálenosti mezi vzděláváním a světem práce. Studenti nejen uznávají metodiky a nástroje pro svou disciplínu, ale také se učí pracovat a dostat se do kontaktu se skutečnými klienty a brífinky.
Společnosti, které s oblastí spolupracovaly: PSP Sony, Sónar, Ajuntament de Barcelona, Screen Festival y Feria Loop, Festival Grec, La Mercè, Institut de Cultura de Barcelona, Fefè Visual Magazine, IMAGO La Diáspora, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata , Benetton, Brands & Roses, FINA BCN 2013, Ling, Ericsson Response, Benetton atd.