Kariéra v senior konceptu umělce se specializací na sochařství a animaci

Všeobecné informace

3 dostupných umístění
Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

Concept-Art Ilustrace

Chtěli byste pracovat ve filmovém průmyslu nebo průmyslu videoher? Přemýšleli jste někdy o tom, jaké vzrušující by bylo pracovat pro skvělou ilustrační společnost? Zde objevíte všechny techniky profesionálů, klíče a jejich triky. Naučíme vás technické znalosti, aby se vaše umění dostalo na jinou úroveň a jak navrhnout fantasy, skutečné nebo fiktivní světy, které se později stanou malými nebo velkými filmovými produkcemi, televize, videohry atd. Vaše představivost nemá žádné limity, objevte, jak zaměřit svůj talent na budoucí povolání.

Animace postav

Od „Základy animace“ přes „Tělesná mechanika“ po „Jednající“ vám tento Magistr dá znalosti, aby nejen zajistil, aby vaše postavy byly skutečné, ne-li důležitější, věrohodné. S využitím současných technik a nástrojů z oboru se naučíme umění animace.

Student se naučí vnitřní struktury a výrobní procesy audiovizuálních společností se zaměřením na animační kino, videohry a reklamu. Svou akademickou přípravu dokončí navijákem své nejlepší animační práce provedené během magisterského studia, což bude jeho úvodní dopis, který vstoupí do odvětví tohoto odvětví a získá tak své první zaměstnání jako animátor postav.

Sochařství extrémní

Naučte se, jak pracovat v režimu „sochařství“ a vytvářet nejsložitější a nejpodrobnější 3D modely na trhu. Naučíte se navrhovat a modelovat postavy pro různé sektory 3d. Naučíte se lidskou anatomii a její sochařské techniky. Od počátečního nápadu k sochařství, podrobné, strukturované a implementace. To vše se vztahovalo na různé styly. Karikatura, realistický design stvoření a jakákoli postava, kterou si dokážete představit pomocí všech technik a tajemství tohoto odvětví.

Naučíte se, jak používat Zbrush do hloubky a kombinovat jej s jinými 3D balíčky, exponenciálně implementovat sílu tvorby.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Osnova: Modul ilustrace konceptu

základy

Měsíc 1

  • Úvod do Photoshopu
  • Základní geometrické tvary
  • Základní pravidla světla
  • Typy světla a stínu
  • Základy perspektivy (1 PF)
  • Základní anatomie
  • Materiály: Základní

Měsíc 2

  • Hodnota (stupně šedi)
  • Materiály: Meziprodukty
  • Základní anatomie
  • Základy perspektivy (2PF)
  • Proporce
  • Složité geometrické tvary

Měsíc 3

  • Základy perspektivy (3PF)
  • Základní anatomie
  • Perspektivy vozidel a složitých předmětů

4. měsíc

  • Pokročilá perspektiva (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Scénáře a úhly kamery
  • Světlo a stín

Měsíc 5

  • Pokročilá anatomie
  • Teorie barev
  • Materiály: Pokročilé
  • Krajinomalba
Koncept Art

6. měsíc

  • Pokročilá anatomie
  • Hledejte reference a generování nápadů
  • Vytváření miniatur (miniatur)
  • Jak vytvořit vlastní štětce a vlastní tvary
  • Složení, zákon o třetinách
  • Design prostřednictvím siluety
  • Props Design

7. měsíc

  • Pokročilá anatomie
  • Design interiéru a exteriéru
  • Prostředí a pozadí pro videohry
  • Zbraňový design
  • Techniky fototexturování a matování

8. měsíc

  • Návrh postavy pomocí siluety
  • Zkoumání postavy přes linii
  • Strategie vrstev ve Photoshopu
  • Okluze projde
  • Otočte kolem postavy

9. měsíc

  • Pokročilá anatomie
  • Hraje
  • Výrazy
  • Rozložení

Agenda: Sculpting Extreme Module

Měsíc 1
  • Prezentace Mistra a jeho fungování.
  • Aplikovaná teorie vytváření postav
  • Psychologický profil naší postavy
  • Z Brush: Zahájení - cvičení.
  • Sculpt 1: lebka.
  • Anatomie: proporce lidského těla.
  • Výkres: Zajistěte a fit.
  • Anatomie: Lidský trup
  • Z kartáč: postupná pracovní metodologie.
  • Kresba: Lidský trup
  • Sculpt 2: The Human Torso
  • Anatomie: horní končetiny
  • Z kartáč: optimalizace a hardwarové prostředky
  • Výkres: Horní končetiny
  • Sculpt 3: Upper Extremities
  • Dodání: 2. splátka návrhu realistické postavy Úkoly z předchozího týdne
  • Anatomie: Ruce
  • Z kartáč: sochařské techniky
  • Kreslení: ruce
  • Sculpt 4: hands
  • Dodání: 3. a poslední návrh realistické postavy a úkoly z předchozího týdne
Měsíc 2
  • Anatomie: Ruce
  • Z kartáč Z: Blokování sfér a dalších technik
  • Kreslení: ruce
  • Sculpt 5: hands
  • Anatomie: dolní končetiny
  • Z kartáč: sochařské techniky.
  • Výkres: Dolní končetiny
  • Sculpt 2: Lower Extremities
  • Anatomie: chodidla
  • Z kartáč: projekce, vrstvy a morfy
  • Kresba: Nohy
  • Sculpt 2: The feet
  • Anatomie: Ženské torzo
  • Z kartáč: sochařské techniky, promítání, vrstvy a morfy
  • Kresba: Ženský trup
  • Sculpt 2: Ženský trup
Měsíc 3
  • Anatomie: Lidská hlava
  • Z kartáč: Nástroj pro retopologii
  • Kresba: Lidská hlava
  • Sculpt 5: The Human Head
  • Anatomie: Portrét a rozumné podobnosti
  • Z kartáč: vytvoření uv
  • Kresba: Portrét a rozumné podobnosti
  • Sculpt 2: Portrét a rozumné podobnosti
  • Teorie: vlasové techniky
  • Z kartáč Z: detaily kůže a podkoží, póry, vady, žíly a jizvy
  • Úžasný designér: Koncepty
  • Sculpt 2: vlasy a zámek sculpt
  • Teorie: Tkaniny a oděvy
  • Z kartáč: techniky pečení
  • Z kartáč: Z extrahujte techniky a vyřezávejte vlasy a vlákno
  • Úžasný návrhář: Vzory a simulace
  • Sculpt 2: vyřezávat textilie
4. měsíc
  • Aplikovaná teorie vytvoření kreslených postaviček
  • Látka Painter: Initiace
  • Sculpt 5: Blokování
  • Úžasný designér: Personalizace našich modelů.
  • Aplikovaná teorie Tvorba kreslených postaviček, vizuální jazyk.
  • Sculpt 5: Blokování
  • Úžasný designér: Engarment a morphers
  • 3D Max polygonální modelování
  • Nízkoúhelníkových konceptů
  • Retopologie ve 3D Max
  • Retopologie v Mayě
  • Retopologie v mixéru
  • Rozbalte uvw 3D Max
Měsíc 5
  • Substance Painter: vypalovací a texturovací techniky
  • Polygonální modelování tvrdých povrchů
  • Prop modelování
  • Modelování vozidel
  • Substance Painter: texturovací techniky
  • Základní nastavení a charakter představují
6. měsíc
  • Substance Painter: vypalovací a texturovací techniky
  • Polygonální modelování tvrdých povrchů
  • Prop modelování
  • Modelování vozidel
  • Látka Malíř: Techniky texturování Ruční malování znaků
  • Prohlížeč kosmanů: Zahájení
  • Implementace v prohlížeči Marmoset
  • Modelování prostředí
  • Procedurální modelování
  • Prop modelování pro prostředí
  • Stromy, skály a ruiny
7. měsíc
  • Techniky pečení s Xnormal
  • Polygonální modelování tvrdých povrchů
  • Prop modelování
  • Modelování vozidel
  • Substance Painter: Techniky texturování Podložky pro ruční malování
  • Osvětlení prohlížeče Marmoset
8. měsíc
  • Prohlížeč Marmoset Pečení a animace
  • Kosmoset render
  • Modelování prostředí
  • Procedurální modelování
9. měsíc
  • Prohlížeč Marmoset Pečení a animace
  • Kosmoset render
  • Zpětná vazba na konečné projekty
  • Zaměření a tipy pro osobní naviják
  • Post produkce ve Photoshopu a After effects
  • Konečné dodání mistra

Program: Modul animace postav

Měsíc 1

Úvod do animace v Maye

Principy animace

V tomto prvním měsíci se budeme učit, co je nezbytné k pochopení rozhraní programu, se kterým budeme v tomto kurzu pracovat: Maya.

Rozbijeme ruku tím, že vyřešíme pochybnosti, jako je to, co znamená animát, jaká je základní role animátora v oboru, a vytvoříme odpovídající pracovní plán, který nám pomůže při malých cvičeních s dvanácti principy animace:

  • Roztažení a zmenšení
  • Předvídání
  • Časy akcí
  • Animační oblouky
  • Krása postavy
  • Přehnané
  • Pózuje
  • Vedlejší akce
  • Brzdění a zrychlení nebo stupňování
  • Představení
  • Přímá akce a póza představovat
  • Pokračování akce a překrývající se akce
Měsíc 2

Úvod do anatomie

Základem pro vytvoření dobré pozice je pochopení hmotností lidského těla.

Uvidíme anatomický výkres, zcela analytický. Budeme kreslit dobře v tradiční nebo digitální, v závislosti na pohodlí studenta.

Měsíce 3 a 4

Realistické animace a zasvěcení do mechaniky těla

Začneme mechanikou těla, mechanikou lidského těla, porozuměním tomu, jak se oblouky pohybují a proudí. Budeme se ptát sami sebe, například kolik váží tělo, kolik má hmotnost, jak se pohybuje.

Vše převedeme do 3D jazyka.

Poté využijeme znalosti z předchozího měsíce a spojíme lipsync a mechaniku těla, abychom vytvořili cestu pro realistickou animaci.

Měsíc 5

Storyboard

Jakmile jsme viděli dvanáct principů animace, zaměříme se na vytvoření dobré předvýroby: porozumění plánům, znalost toho, jak je aplikovat, pochopení toho, co chceme říct, a jak to uděláme. Nakreslete pózy našich postav a naučte se je zdůrazňovat. Budeme společně studovat filmové scény.

6. měsíc

Lipsync a hraní

V tomto měsíci se zaměříme na výrazy a dialogy. Budeme studovat, jak se naše postavy vyjadřují a jaké fonémy musíme použít k použití audia.

Budeme rozumět tomu, jak obličej pracuje na anatomické úrovni a jak aplikovat principy animace v dialogech, zatáčkách a lidských výrazech.

  • Studium emocí
  • Oči
  • Centrum zájmu
  • Chování
7. měsíc

Animovaná animace

Uvidíme, co odlišuje pohyb realistické postavy od karikatury. Rozumíme nadsázce, kterou to způsobuje, morfologii kreslených postaviček, protože to nemusí nutně podléhat skutečným fyzickým zákonům: mohou být vyrobeny z masa, ale také z gumy nebo skály, a to se musí odrazit v jejich hmotnosti.

Uvidíme, co jsme se naučili v měsících 3, 4 a 5, a přidáme další informace.

8. měsíc

Čtyřnásobná animace

Jak animovat kvadrupedy je složitý úkol, protože nemají stejnou morfologii jako dvojnožci, tento měsíc s nimi zacházíme samostatně, aplikujeme techniky předchozích měsíců a využíváme je ve svůj prospěch tak, aby díky tomu student Naučte se extrapolovat pohyb nejen na čtyřnásobek, ale na všechno.

Felines / canines / equines.

9. měsíc

Interakce mezi 2 a více znaky

Pomocí všeho, co jsme se naučili od mistra, naplánujte scénu mezi dvěma nebo více postavami:

  • Kdo má akci
  • Jaká je vaše motivace
  • Kam jdeš?
  • Jak sekundární znak posiluje aktivní znak

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Modul akcelerátoru

Předvýroba projektu

  • Výstavba plynovodu projektu
  • Struktura potrubí pomocí brokovnice
    • Sledování úkolů
    • Optimalizace Ganttovy tabulky
    • Parametrizace produktivity
    • Načasování úkolů a milníky týmu
    • Sledování výrobních fází
    • Cloud připojení Desktop Zkušenosti osobně a online
    • Online vizualizace projektu
    • Správa akcií
    • Zpětná vazba na obrazovce
    • Multitaskingová recenze
    • Snížení nejistoty v analýze produktivity
  • Metodika SCRUM
Výroba
  • Výpočet kalendáře
  • Metriky proveditelnosti
  • testování
  • Zajištění kvality
  • Herní výška
  • Marketingový plán
Spuštění - předběžné spuštění
  • Hodnocení trhu pro data odjezdu
  • Příprava na spuštění
  • Příprava hřiště
  • Prezentace na akcích
  • Prezentační soud projektu
  • Prezentace pro veřejnost

Učitelé se skutečnými zkušenostmi

Nejlepší učitelé

Jose Mas

  • Lead Animator ve společnosti Ilion Animations Studios
  • Jose Mas, Animator Lead Character Animator ve společnosti Ilion Animation Studios, pracuje v animačním průmyslu více než 18 let. Muf, Keytoon, Kandor, Sony, Mac Guff, Ilion ... všichni mi pomohli být profesionálem a ještě důležitější osobou, jakou jsem dnes.

Anfrank Ponce

  • Animátor 3D postav
  • Pracoval v Baraboom! animující dinosaury pro Felix & Paul Studios v promo pro „Jurský svět - modrý“, 3D VR zážitek. Pracoval v post-vizualizačních animovaných postavách ve filmu "Louskáček a čtyři království" pro Walta Disneye. Spolupracoval na reklamním spotu „Space clones!“, Pro Funko Pop!,. Pracoval v Paříži na Illumination MacGuff, animoval postavy pro krátké filmy pro Minions a The Grinch.

Jorge Momparler

  • Concept Artist ve společnosti Gameloft
  • Koncept-umělec a ilustrátor. Pracoval na desítkách projektů pro videohry a producentech ráže GAMELOFT. Byl ilustrátorem obalů a interiérových obrazů pro komiksy, ConceptArtisty a vedoucí textur v Magoprodukcích pro animovaný seriál „Létající veverky“.

Andros Martínez

  • Senior Concept Artist
  • Pracoval jsem jako marketingový umělec v mobilních studiích a studiích Steam indies jako „Feral Fury“, pracoval jsem jako instruktor pro Animschool, pracoval jsem také v předvýrobě filmů pro London Studios. Strávil jsem měsíc v Torontu jako stáž v Imaginism Studios, kde jsem získal mentoring od lidí jako Bobby Chiu, Key Acedera a Alvin Lee.

Angel Rams

  • Nezávislý ilustrátor a karikaturista
  • Jmenuji se Ángel Rams Figueroa, narodil jsem se ve Valencii ve Španělsku v roce 1982. Přestože jsem vystudoval stavební inženýrství, moje skutečná vášeň byla vždy umění. Několik let mě učil profesionální komiks a poté se učil sám. Moje profesní zkušenosti souvisely s ilustrací, komiksem, scénografií pro hotely, vodní parky, tematickou architekturou.

Juan Antonio Valverde

  • Koncept, vizuální a příběhový umělec
  • Vystudoval výtvarné umění na Polytechnické univerzitě ve Valencii (UPV), v roce 2005, s titulem 2 v oboru programování počítačových systémů a magisterským studiem grafického designu. rok 2012. Měl možnost vystavovat svá díla pětkrát ve svém rodném městě (Valencie) a jednou jako host v Animazing Gallery v New Yorku (USA), v Rodezu (Francie), v oblasti středověkého hradu Belcastel.

Rafa Costa

  • 3D generál v Elite 3D
  • 3D umělec a koncept umělec.
  • Od roku 2003 pracuje pro reklamní agentury, designová studia a architektonické společnosti.
  • Podílel se na různých projektech, jako jsou: události, firemní videa, hudební videa, televizní pořady, dokumenty, filmy, reklamy a videohry, jako je BattleField 4, Mafia III nebo Star Citizen.

Nacho Lapuente

  • Character Artist ve společnosti Elite 3D
  • Speciality: Digitální sochařství, vykreslování, kůže, vlasy, textilie, texturované, animace, Zbrush, VRay, MentalRay, Marmoset Toolbag 2, Unreal Engine 4.
  • Pracoval na projektech jako Call of Duty Infinite Warfare nebo Hitman.

Hector bohyně

  • Senior Animator ve společnosti Blue Sky Studios
  • Héctor Godoy začal ve světě 3D animace, když se stále plazil po zemi. Jeho kariéra přešla z národních produkcí s Filmax Animation na Senior Animator v Blue Sky Studios (Ice Age, Robots, Rio, Epic).

Objevte náš exkluzivní program Accelerator

V loňském roce si užijete náš 9měsíční akcelerační program, který nabízí rady a školení nezbytné pro rozvoj všech druhů podnikatelských projektů. Využijte naše know-how a všechna naše zařízení. Dokončete svůj výcvik úspěšným projektem a profesionálním demo navijákem.

Pracujte ve skutečném studiu

V 9 měsících urychlovače budete pracovat na skutečném projektu, projektu s jeho cíli, jeho načasování, jeho termínech jako ve skutečné produkční společnosti. Budete vědět, jak pracovat ve videohře nebo ve filmovém vývojovém studiu, které dělá skutečný projekt, váš projekt.

Vaše vlastní spuštění

Chcete vytvořit svůj vlastní projekt? Pokud máte dobrý nápad, můžete to provést. Nebo pokud ne, můžete se vždy připojit k mnoha nápadům, které navrhujeme a uvádíme na trh, ať už jako grafik, modelář, programátor atd.

Skuteční vydavatelé

Hlavním cílem je, aby projekty viděly světlo. Z tohoto důvodu máme různé systémy financování, distribuce a propagace, jako je PlayStation Talents, které financují projekty až do výše 200 000 EUR

Odborný dohled

Protože víme, že pracovat samostatně a bez dohledu je obtížné. Z tohoto důvodu budou studenti akcelerátoru počítat od prvního dne za pomoci našich učitelů a profesionálů, kteří budou dohlížet na vývoj projektu a poskytovat mu neustálou pomoc.

Vlastní instalace

Práce doma je velmi pohodlná, ale není plodná, to všichni víme. V našich zařízeních budete pracovat se svým týmem v profesionálním prostředí, v zasedací místnosti, herně, strojích na jídlo / pití a všech službách společnosti v tomto odvětví.

Multidisciplinární tým

Budete pracovat s velmi odlišnými studenty kariéry. Experti na videohry, herní design, programování, 3D modelování, animace, kino, koncept, všichni pracují jako tým a vytvářejí spojení pro budoucí projekty a nápady.

Volná pracovní místa

Postaráme se o osobní vyhledávání a správu pracovních nabídek, které mohou odpovídat situaci a preferencím našich studentů, a to jak na národní, tak na mezinárodní úrovni.

Demo naviják

A to vše proto, abyste měli profesionální demo kotouč, konkrétní demo kotouč pro práci, kterou chcete vyvinout, kterou můžete připojit v průvodním dopise nebo pokračovat, což ujišťujeme, že otevřete všechny dveře do své profesionální budoucnosti.

Zaregistrujte se zdarma v našem virtuálním kampusu

Nejpokročilejší školní areál na světě

Jsme jediná škola, která otevřela náš areál na celém světě. Tisíce lidí, ať už studentů nebo ne, denně vstupují na náš intranet, kde si mohou prohlížet videa, návody, přednášky, ukázky, provádět mise a obecně komunikovat s ostatními studenty a profesionály v tomto odvětví. Celý virtuální svět na vás čeká s nekonečnými možnostmi.

  • Vytvořte si avatar
  • Přizpůsobte si svůj pokoj
  • Odborné vzdělávání
  • O úroveň výš
  • Promluvte si se svými spolužáky
  • Konference a webináře
  • Cvičení a domácí úkoly
  • HD videa
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Čtěte více

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Méně
Los Angeles , Valencia , Valencia + 2 Více Méně