Marketing management bsc
The Manchester College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Manchester, Spojené království
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Co je to Marketing Management bakalářský kurz obsahovat?
Tento kurz je vhodný pro studenty, kteří mají zájem pracovat v řídících funkcích v rámci tržního prostředí. Hlavním cílem kurzu je poskytnout důraz na řízení v rámci marketingové funkce a připravit studenty pro širokou škálu manažerských kariéry v rámci tržního prostředí.
Studenti budou mít možnost podniknout průzkum trhu, práci na skupinovém projektu a prezentovat firemní podnikatelský plán. Do konce roku budou studenti vyvinuli analytické a hodnotící schopnosti a schopnost je aplikovat v různých obchodních a manažerských souvislostech. Studenti budou také vyvinuty znalosti a porozumění současných marketingových teorií a praxí, které zvýší jejich účinnost jako manažeři.
BSc (Hons) Marketing Management je dodáván především díky kombinaci přednášek / seminářů, workshopů a výukových sezení. Kurz je dodáván na plný úvazek po dobu tří dní na St Johns Centre.
Kurz se skládá z následujících šesti modulů, z nichž všechny jsou v hodnotě 20 kreditních jednotek:
Firemní strategie
Tento modul umožňuje studentům celkovém pohledu organizací zkoumáním strategických postupů a procesů. Do konce studenty modulu by měl být schopen aplikovat znalosti a porozumění strategie různých reálného života podniků.
Integrované marketingové komunikace
Tento modul by měl pomoci studentům pochopit vztah mezi chování kupujícího a kupující motivací. To by pak mělo umožnit studentům pochopit a ocenit rozhodnutí potřebné pro navrhování a rozvíjet účinné strategie marketingové komunikace.
Chování spotřebitele a výzkum trhu
Tento modul má za cíl spojit chování spotřebitele a výzkum trhu, teorie k aplikacím v oblasti marketingu přes kritické zhodnocení metodiky pro výzkum trhu. Studenti budou mít také možnost vytvořit zhodnocení role metodiky výzkumu trhu.
Mezinárodní marketing
Tento modul vytváří analytické, řešení problémů a prezentační dovednosti pomocí případových studií materiálu. Cílem tohoto modulu je rozvíjet porozumění toho, jak různé kulturní prostředí ovlivnit trhy s výrobky, a jak specifické okolnosti ovlivňují marketingovou politiku a řízení v zahraničním nebo mezinárodním prostředí.
Služby a vztahový marketing
Cílem tohoto modulu je prozkoumat aktuální otázky, které mají dopad na praxi marketingu ve službách. Studenti budou rozvíjet detailní porozumění marketingového procesu přijatého řada organizací veřejného a soukromého sektoru.
Business simulace
Tento modul má za cíl rozvíjet studentům schopnost realizovat, přezkoumat a posoudit obchodní strategie a rozhodnutí managementu v kontextu dynamického, konkurenční prostředí na trhu. Studenti zaměstnatelnost by měla být zlepšena zkušenosti obchodního rozhodování v reálném čase v simulovaném prostředí.
K dispozici jsou dva nebo tři posudky pro všechny moduly. V hodnocení jsou předkládány na čtyři období v rámci celého roku. Řada metod hodnocení jsou používány a příklady hodnocení jsou: - individuální zpráva - Skupinová prezentace - skupina projektu - Podnikatelský plán - Individuální prezentace - zkoušky
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bachelor in Marketing Management
- Groningen, Nizozemsko
BA International Business Administration - Obecné nebo digitální marketingové zaměření
- Berlin, Německo
- Hamburg, Německo
BSc (Hons) Řízení podniku s marketingem s roky založení a umístění
- London, Spojené království
- Manchester, Spojené království + 1 více