Media Communications BA (Hons)
Bath Spa University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Bath, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 15 450 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Úvod
n/a
Ideální studenti
Hledáme nadšené studenty, kteří chtějí uspět v komunikačním průmyslu, se zvláštním zaměřením na reklamu, návrh kampaní a výzkum. Ceníme si kreativního myšlení, ale také klademe důraz na to, abychom byli společensky uvědomělí v otázkách, jako je rasa, nerovnost a zastoupení v médiích. Schopnost čelit médiím a identifikovat nové způsoby komunikace s publikem jsou proto důležité vlastnosti, které u kandidátů hledáme.
Kariérní možnosti
Náš kurz Mediální komunikace je určen pro ty, kteří chtějí uspět v rámci neustále se rozvíjejícího komunikačního odvětví a napříč ním, rozvíjejí velmi žádané dovednosti v oblasti digitálního marketingu, kreativní strategie, PR, žurnalistiky a správy sociálních médií.
Naši absolventi se uplatňují jako lídři reklamy, brandingu a marketingu, návrháři a výzkumníci kampaní, tvůrci a manažeři sociálních médií, weboví a grafičtí designéři, kreativní stratégové a tvůrci mediální politiky, stejně jako kurátoři a koordinátoři akcí.
Absolventi mediálních komunikací získali zaměstnání v mnoha mediálních a marketingových společnostech, charitativních a kulturních organizacích, jako jsou Marvel Studios, ITV, Newbury Racecourse, Save the Children UK, Cognisses, Q Magazine a Komedia.
Galerie
Vybavení
Osnovy
Budete rozvíjet praktické dovednosti v marketingu, kreativní strategii, žurnalistice a správě sociálních médií prostřednictvím eticky angažovaného mediálního aktivismu, vyvážení kreativní a designérské práce s výzkumem online influencerů a mediální etiky.
V průběhu studia prozkoumáte roli imerzivních médií, feministického aktivismu, komunikace AI, výstav a veřejného publika a mnohem více při utváření budoucnosti mediální komunikace.
Spojíte svou schopnost přehodnotit média se svými hluboce zakořeněnými znalostmi komunikačních sektorů a budete pracovat na všem, od krátkého obsahu Instagramu až po rozsáhlé mediální kampaně s našimi průmyslovými partnery.
Struktura kurzu
První rok: publikum, aktivismus a přístup
Otevřete oči a staňte se mediálním aktivistou. Seznámíte se s analytickými nástroji ke kritice současných médií, jako je gender a nerovnost. Naučíte se nové dovednosti v oblasti grafického designu a vývoje projektů a také jak zkoumat mediální publikum.
Druhý rok: průmyslová odvětví, inkluzivita a influenceři
Pochopte komunikační průmysl. Naučíte se marketingové, influencerské a brandingové praktiky a identifikujete příležitosti k převratu v tom, jak tvůrci médií komunikují s publikem. Naučíte se dovednosti v oblasti webdesignu, prozkoumáte základní komunitní média, procvičíte si strategie komunikace napříč platformami a zvýšíte své povědomí o etice médií.
3. rok: nově se objevující hlasy, technologie a příležitosti
Staňte se profesionálem v oblasti komunikace a realizujte svou vizi pro inkluzivnější mediální prostředí. Budete pracovat za hranicemi univerzity, připojíte se k The Studio, našemu inovačnímu centru pro kreativní mediální technologie, a budete spolupracovat s Immersive Promotion Design, naší interní společností pro pohlcující marketing, a zároveň spolupracovat s uměleckými a kulturními organizacemi. Dozvíte se, jak mohou působivá média, feministický aktivismus, komunikace AI a veřejné výstavy utvářet budoucnost médií.
Jak budu hodnotit?
Budete produkovat druh mediálního obsahu, který definuje náš étos „komunikace pro změnu“, budete pracovat na kreativních mediálních kampaních, marketingových strategiích, funkcích investigativní žurnalistiky, tvorbě politických médií, obsahu sociálních médií, PR balíčky a dokonce i stezkách rozšířené reality.
Jak se budu učit?
Vyučovat vás bude tým předních světových výzkumníků a kreativních mediálních odborníků. Naši lektoři jsou průkopníky v tom, jak nabízíme VR a AR zážitky novému publiku, nově definují postupy muzejního kurátorství pro průmysl videoher a publikují knihy o úloze médií při utváření toho, jak společnost chápe mateřství a problémy neplodnosti.
Přednášky uvádějí klíčové postupy a nové trendy v mediální komunikaci, jako je gender na sociálních sítích, rasová nerovnost v žurnalistice nebo jak globální mediální společnosti definují své publikum. Dozvíte se také prostřednictvím workshopů věnovaných dovednostem, včetně webdesignu a mediálního brandingu, a v projektových laboratořích budete spolupracovat se zaměstnanci a studenty na společném návrhu větších kampaní.
Odborná stáž roč
Tento volitelný rok stáže vám poskytuje příležitost identifikovat, požádat o a zajistit si odbornou praxi, která obvykle zahrnuje jedno až tři stáže po dobu minimálně devíti měsíců. Úspěšné absolvování tohoto modulu prokáže vaši schopnost zajistit a udržet zaměstnání na úrovni absolventů.
Dokončením modulu budete mít nárok na přidání „roku profesionálního umístění“ k titulu vašeho titulu.
Před rokem profesního umístění budete pracovat na zajištění svého umístění a sestavíte plán rozvoje s vedoucím modulu a koordinátorem umístění z našeho týmu pro kariéru a zaměstnatelnost.
Po návratu na univerzitu do posledního ročníku odešlete své portfolio umístění s podrobnostmi o vašem vývoji na umístění.
Pracovní stáže, průmyslové vazby a stáže
Jedinečným aspektem titulu Media Communications je to, že studenti mají možnost připojit se k Immersive Promotion Design, naší vlastní interní marketingové společnosti, která podporuje kreativy VR a AR při komunikaci s jejich publikem. To znamená, že naši studenti mohou pracovat na marketingových kampaních pro nově vznikající VR a AR zážitky v regionu. Všichni studenti posledního ročníku se také připojí k The Studio, Bath Spa University pro kreativní mediální technologie.
Naše moduly posledního roku jsou dodávány ve spolupráci s průmyslovými partnery a poskytují studentům vhled do některých z nejinovativnějších a kulturně nejvýznamnějších uměleckých, mediálních a komunikačních organizací v regionu a jejich praktické zkušenosti.
Mezi naše partnery patří:
- Národní muzeum videoher v Sheffieldu
- Časopis F Word
- Bath Royal Literary and Scientific Institute.
V poslední době naši studenti vytvořili články, kampaně, strategické zprávy a obsah na sociálních sítích pro jako:
- Bathscape
- Hlasy
- Filmový festival Stroud
- Velký stát
- Victoria Art Gallery v Bath
- Mary Shelley's House of Frankenstein v Bath.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.