Přečtěte si více o tomto programu na stránkách instituce
Úvod
Chtěli byste pracovat po celém světě? Chtěli byste být na mezinárodní scéně sebevědomí a být globálním občanem? Mnoho společností potřebuje odborníky, kteří jsou v multikulturních týmech dobře v angličtině a seznámí se se zvláštnostmi jiných zemí a kulturních skupin.
Náš bakalářský studijní program International Business Management (BA) vás připraví na úspěšné nastartování vaší kariéry v globálním světě. Všechny moduly jsou vyučovány v angličtině, aby absolventi mohli plně pracovat pro mezinárodní společnosti založené v Německu i v jiných zemích. Vedle základních principů podnikání a ekonomiky se program zaměřuje zejména na interkulturní řízení a digitální transformaci.
Studenti se mohou specializovat výběrem různých specializací a dalších cizích jazyků.
Studijní program na první pohled
Obsah
Váš bakalářský studijní program International Business Management (BA) dokonale demonstruje rozmanitost podnikatelského světa. V prvních třech semestrech se studenti zaměřují na základní principy řízení mezinárodního obchodu. Obsah čtvrtého a pátého semestru závisí na vybraných velikostech. Program končí závěrem bakalářské práce v šestém semestru.
Obchodní administrativa, ekonomika a právo
Mezinárodní obchod
Vedení účetnictví
Financování
Finanční účetnictví
Mikroekonomie a makroekonomie
Smluvní právo
Matematika a statistika
Dovednosti, praktické zkušenosti a mezikulturní kompetence
Obchodní vyjednávání
Interkulturní kompetence
Akademické psaní
Já
Rétorické dovednosti: Diskuse
Sítě, politické dovednosti
Osobní branding
Angličtina nebo němčina: Teorie a praxe
Mandarin pro začátečníky
Případová studie
Řízení mezinárodního obchodu
Moderní řízení lidských zdrojů
Digitální transformace
Aktuální věci v globálním podnikání
Mezinárodní obchodní etika
Manažerské hry / Podnikatelské
Znalost
Marketing
E-Commerce
Specialisté majors
Výběr dvou odborných specializací jako součásti vašeho diplomu je dokonalým způsobem, jak začít svou kariéru. Chcete-li získat mezinárodní zkušenosti, dokončíte každý z vašich specializací na integrovaném semestru v zahraničí v Šanghaji, New Yorku nebo Sydney.
Mezinárodní management (Shanghai): Tento hlavní se zaměřuje na manažerské role a strategie v rámci mezinárodních společností a organizací. Rovněž zkoumá mezinárodní obchodní vztahy.
Mezinárodní trh, spotřebitelská a mediální psychologie (Šanghaj): Tato kapitola vás seznámí s různými přístupy a metodami průzkumu trhu. Rovněž se zabývá spotřebitelským chováním a využíváním médií z psychologického hlediska.
Mezinárodní marketingový management (New York): Tento hlavní se zaměřuje na strategické a aplikované marketingové řízení. Naučíte se také implementovat a analyzovat marketingové strategie s mezinárodním zaměřením.
Mezinárodní finance a účetnictví (New York): Tento hlavní se zaměřuje na strategické, mezinárodní účetnictví. Budete také studovat globální finanční toky a mezinárodní finanční sektor.
Mezinárodní řízení lidských zdrojů (New York): od značky a náboru zaměstnavatelů k rozvoji lidských zdrojů - tento hlavní se intenzivně zabývá různými oblastmi a úkoly v rámci řízení lidských zdrojů se zvláštním zaměřením na mezinárodní
Mezinárodní organizační psychologie a poradenství (Sydney): Tento hlavní zkoumá oblast psychologie práce a naučí vás o různých konceptech a metodách v poradenství a koučování.