2 nebo 4semestrální transferový program architektury pro studenty, kteří budou pokračovat v profesionálním studiu architektury
Přísná designová studia
Kurzy kreslení, skicování a tvorby modelů
Kurzy 3D počítačového modelování a vykreslování
Třídy designu portfolia
Ve spolupráci s West Los Angeles College
Sekvenční 2letý program primárně určený jako transferový program pro studenty, kteří chtějí pokračovat v profesionálním (B Arch) studiu architektury. Na konci programu budou studenti moci požádat o pokročilé umístění na místní univerzitě, aby dokončili studium architektury. Přijetí a pokročilé umístění podléhá kontrole portfolia v cílové škole. Alternativně, po dokončení tohoto programu, mohou studenti v Kalifornii také vstoupit do profese architektury přímo prostřednictvím procesu stáže.
V prvním ročníku jsou (Architecture Transfer 1) architektura a design chápány jako ztělesnění principů a myšlenek designu. Studenti nejprve provedou řadu vzájemně propojených ateliérových projektů, aby identifikovali a vizualizovali určité principy a nápady řazení. Tyto principy a myšlenky jsou pak interpretovány v systematických abstraktních konstrukcích. Další řada ateliérových projektů vyžaduje, aby studenti byli schopni používat nápady na uspořádání k dosažení základních prostorových kvalit, jako jsou otevřené, uzavřené a sekvenční prostory. Od prvního dne vyučování jsou studenti považováni za profesionální designéry a jsou požádáni, aby se zapojili do diskurzu o designu a zapojili se do kultury studia. Přestože jsou uvedeny jako samostatné kurzy, v rámci studia se vyučují přísné kurzy kreslení, modelování a počítačových dovedností.
Projekty ve druhém ročníku (Přenos architektury 2) řeší vztah mezi myšlenkou, strukturou, funkcí a formou. Tyto projekty vyžadují, aby studenti používali organizační nápady a systémy k vytváření konstrukcí, které tvoří základ pro řadu prostorů určených k bydlení a použití, a zabývají se architektonickými aspekty, jako je prostorová definice a sekvence, přechodové oblasti, křižovatky a vztahy v lidském měřítku. Podmínky, principy, nápady a problémy, které jsou zvažovány v rozhodovacím procesu, jsou aplikovány na řešení architektonických problémů. Důraz je kladen na rozvoj osobního architektonického jazyka. Architektonický design jako ztělesnění principů a myšlenek je neustále zdůrazňován. Studenti se seznámí s myšlenkou, že vytvoření architektonické prostorové / organizační myšlenky může korespondovat se základním sociálním nebo ideologickým hlediskem. Pokračující rozvoj v oblasti kreslení, tvorby modelů a počítačových dovedností se vyučuje jako součást studia.
STÁHNĚTE SI BROŽURU PROGRAMU PŘENOSU ARCHITEKTURY