Promoce v designu
ESPM – Brasil
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
São Paulo, Brazílie
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
BRL 5 205 / per month
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Mar 2024
Úvod
ESPM Design je pro ty, kteří spojují kreativitu, inovace, kulturu a trh. V matici kurzů pracujeme na designu v jeho širokém tržním potenciálu, který pokrývá vše od strategické a inovační vize až po praktický vývoj projektů, jako je identita značky, časopisy, obaly, typografie, 3D, UX, UI, produktový design, služby. design, spojující kreativitu, citlivost, ovládání jazyků a sociálně-ekologickou odpovědnost až po schopnost řešit problémy a požadavky dnešní společnosti.
Síla širokého hřiště
Na ESPM, kromě solidního zázemí, které pokrývá oblasti grafického designu, digitálního a multimediálního designu, získáte strategický a kritický pohled na požadavky současné společnosti, budete schopni porozumět kreativním, projektovým, kulturním, socioekonomickým a marketing designu jako profese.
Čtyři roky absolvování vás připraví na práci s designem služeb, produktovým designem*, UX, UI, brandingem, balením, redakčním, environmentálním designem, 3D, mimo jiné oblastmi kreativního průmyslu, ať už v národních, nadnárodních společnostech, v designových studiích. , komunikačních vozidel, startupů nebo k zahájení vlastního podnikání. Základní předměty ESPM Ekonomika, Marketing, Finance a Branding, doplňující školení v projektech, vám pomohou pracovat v oblasti řízení designu.
Díky robustnímu učebnímu plánu, který je přizpůsoben flexibilitě volitelného programu pro všechny kurzy ESPM, doplníte své školení na základě vašich vlastních zájmů a povolání a stanete se jedinečným profesionálem, aktuálním stavem a oddaným kreativním řešením s postupy spolupráce a se schopností řešit problémy a požadavky dnešní společnosti.
*Produktový design je nový termín používaný pro digitální produktový design.
Diferenciály
ESPM je jiný, takže zde jsou také vyškolení profesionálové!
Kromě typického školení v oblasti designu budete na ESPM mít:
- Strategický design / Důraz na marketing
- Laboratoře s nejmodernějšími médii a technologiemi
- Multidisciplinární výuka / Volitelné předměty
- Partnerství s velkými společnostmi
- Zkušení a aktivní profesoři na trhu
Osnovy
Diferenciály
ESPM je jiné, takže i zde vyškolení profesionálové!
Kromě typického školení v oblasti designu budete na ESPM mít také:
- Marketing
- kreativní průmysly
- Digitální vesmír / multiplatformy
- kolaborativní praktiky
- Integrované projekty společností
Volitelné
Od 2. semestru si můžete vybrat předměty (semestrálně), které jsou součástí ostatních kurzů školy. Máte tak možnost rozšířit své profesní vnímání a dozrát na svá rozhodnutí.
LifeLab
ESPM LifeLab si klade za cíl přidat do vašeho tréninku technické, behaviorální a kognitivní znalosti. Po absolvování tak budete mnohem lépe připraveni pracovat jak v tradičních profesích, tak v těch, které vyžadují vztahové a sebepoznávací dovednosti, jako jsou vědci, manažeři a kreativci. Během kurzu budete mít možnost vybrat si mezi cyklem disciplín, uspořádaných do tří pilířů:
Metacognitivní
Sebevzdělávání
- učební laboratoř
- Tvořivost
- vědecké myšlení
Techquant
digitální plynulost
- Logika a vizualizace dat
- výpočetní uvažování
Socioemotional
Sebepoznání
- Účel, kariéra a seberealizace
- Prezentace nápadů a projektů
- Obchod
- Umění
- Vedení a multikulturní práce
Tréninkové čáry
Zde si můžete vybrat, se kterou tréninkovou linií se nejvíce ztotožňujete:
Vizuální komunikace
Design a vizuální plánování grafického designu, jako je branding a systémy vizuální identity, obaly, redakční design (design knih, časopisů nebo novin), signage a digitální zážitky.
Animace
Návrh 2D a 3D animovaných filmů, autorská práva, reklama, pohyblivá grafika a vizuální efekty pro kina. Koncept umění, tvorba a modelování postav pro animaci, kino a hry.
Tréninkové čáry
Výběr linie školení vám umožní specializovat se a vstoupit na trh práce podle vašich schopností. Zde si můžete vybrat mezi:
Audiovizuální
Design a plánování v designu a komunikaci pro transmediální systémy se zaměřením na kritický kreativní vývoj, produkci a inovace současných jazyků aplikovaných na trh.
Vizuální komunikace
Projekt a plánování, vizuální design, zejména značky a systémy vizuální identity, obaly, redakční segment (projekt knihy, časopis nebo novin), environmentální značení, POS a digitální média.
Móda
Návrh a plánování designu pro módní systém, od koncepčního výzkumu po kompletní vývoj kolekce, přes modelování, výrobu, budování značky a prezentaci produktů.