Titul v audiovizuální komunikaci
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Klíčová informace
Umístění kampusu
Valencia, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 7 800 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Oficiální titul: Titul v audiovizuální komunikaci
Délka / ECTS: 4 roky / 240 ECTS
Místa / kampus: 75 / Moncada - Alfara
Vyučováno v: španělštině
Výsledky učení
Čím se lišíme?
1.La zkušenosti a dosavadní výsledky
Studie v oblasti komunikace na univerzitě CEU začaly před více než 30 lety. Podporujeme několik desetiletí školení komunikátorů oddaných jejich profesi.
2.La Forefront zařízení
Naše univerzita vám nabízí ty nejprofesionálnější zdroje a zdroje. Svou kreativitu si můžete vyzkoušet prostřednictvím různých úkolů, které titul nabízí, ať už v učebně nebo mimo ni. Máte k dispozici Audiovizuální a multimediální produkční centrum, kde si můžete procvičit své nové znalosti v digitálních novinách nebo v producentech rozhlasu nebo televize, podílet se také na profesionálních reklamních soutěžích a na festivalu audiovizuálních krátkých filmů, a dokonce vyrábět své vlastní kusů prostřednictvím programu Creators.
3. Zaměřené na novou zaměstnatelnosti
Nabízíme vám možnost vykonávat svůj vlastní titul v oboru komunikace a politického marketingu. Zlepšíte své dovednosti v oblasti veřejného projevu a politického diskurzu v našich televizních přijímačích, v nástrojích politického marketingu a v plánování volebních kampaní. Plus v profesionálních nástrojích: v průběhu studia budete studovat většinu předmětů na základě počítačových nástrojů profese. Nejenže dokončíte titul, abyste věděli, jak s nimi zacházet, ale také získáte kompetence potvrzené certifikáty: Certifikát v grafickém a webdesignu (127 hodin: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) a certifikát v audiovizuálním shromáždění (222 hodin: Avid) , Protools, After Effects, Movie Magic Scheduling).
4. Mezinárodní rozměr
Bezplatné doplňkové školení v angličtině od první do čtvrté pro zlepšení výchozí úrovně. Příležitosti pro mezinárodní stáže (jako je agentura EFE v Paříži, Lisabonu, Ženevě nebo Aténách nebo evropští výrobci, jako je například Jelly Fish Pictures v Londýně). Jednou z nejlepších mezinárodních zkušeností našich studentů komunikace jsou IP (mezinárodní programy).
5. Dvojité stupňů zdvojnásobuje odborné tituly
Můžete navštěvovat dvě univerzitu, zatímco závodní plány kompatibilní se všemi třídami ve stejných zařízeních a samozřejmě, aniž by platit dvakrát. Takže čtyřhře odborné tituly z University ve dvou stupních.
- Audiovizuální komunikace Žurnalistika
- Audiovizuální komunikace a public relations
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual
Osnovy
obecné dovednosti
- OC1- Schopnost přizpůsobit se technologickým, obchodním nebo pracovním změnám.
- OC2- Schopnost týmové práce a sdělování vlastních myšlenek vytvářením příznivého prostředí a také schopnost začlenit se do společného projektu zaměřeného na dosahování výsledků.
- OC3- Schopnost podstupovat výrazová a tematická rizika v rámci dostupnosti a termínů audiovizuální produkce, uplatnění osobních řešení a úhlů pohledu při vývoji projektů.
- OC4 - Schopnost uspět při výběru v situacích nejistoty, převzetí odpovědnosti.
- OC5- Systematický nácvik kritického sebehodnocení výsledků: posouzení důležitosti neustálého napravování a napravování chyb vzniklých v tvůrčích nebo organizačních procesech audiovizuálních produkcí.
- OC6- Schopnost organizovat úkoly, provádět je uspořádaným způsobem, logicky přijímat prioritní rozhodnutí v různých procesech audiovizuální produkce.
- OC7- Solidární respekt k různým lidem a národům planety, stejně jako znalost hlavních kulturních proudů ve vztahu k individuálním a kolektivním hodnotám a respektování lidských práv.
Specifické kompetence
Disciplíny
- CD1 – Znalost historie a vývoje fotografie, filmu, rozhlasu a televize prostřednictvím jejich estetických a průmyslových návrhů, kromě jejich společenské a kulturní relevance v průběhu času. Současně spojuje technologický a průmyslový vývoj s audiovizuálním jazykem a bere v úvahu teoreticko-praktické koncepty vizuálních a auditivních reprezentací, komunikační systémy a přenos konceptů a jejich reálií, jakož i základní symbolické a kulturní hodnoty. správná interpretace a analýza znaků nebo kódů obrazu jako celku.
- CD2- Znalost a aplikace technik a procesů audiovizuální produkce a šíření v jejich různých fázích, z hlediska organizace a řízení technických, lidských a rozpočtových zdrojů v jejich různých médiích (kino, TV, video, multimédia, atd.), až do jeho komercializace.
- CD3- Teoreticko-praktická znalost organizačních struktur v oblasti vizuální a zvukové komunikace, jejich vývoje a řízení v čase, včetně audiovizuálního zdanění. Zahrnuje také poznání a výzkum podstaty a vzájemných vztahů mezi subjekty audiovizuální komunikace: autory, institucemi, firmami, médii, nosiči a přijímači.
- CD4- Znalost a aplikace technik a procesů audiovizuální tvorby a šíření v jejích různých fázích, jak v kině, tak v televizi, videu a multimédiích z hlediska inscenace od prvotního nápadu až po jeho finální dokončení.
- CD5- Znalost profesní etiky a deontologie i právního systému informací, který ovlivňuje jak odbornou praxi, tak práci komunikátora.
- CD6- Znalost stavu světa, jakož i jeho nedávného historického vývoje, zejména evropské, středomořské, americké a asijské společnosti, kromě pochopení jeho základních parametrů (politických, ekonomických a kulturních).
- CD7- Znalost správného ústního a písemného použití španělštiny a/nebo valencijštiny jako formy profesionálního vyjádření v médiích.
- CD8- Znalost dalších cizích jazyků (zejména těch s větším mezinárodním rozšířením), aby bylo možné analyzovat obecná fakta a témata, která jsou obvykle řešena v mezinárodních médiích.
- CD9- Znalost a aplikace různých mechanismů a prvků konstrukce skriptů s ohledem na různé formáty, technologie a produkční podporu. Součástí jsou také teoretické a praktické znalosti analýzy, systematizace a kódování ikonického obsahu a audiovizuálních informací v různých médiích a technologiích.
- CD10- Znalost, identifikace a aplikace zdrojů, prvků, metod a postupů procesů konstrukce a analýzy audiovizuálních příběhů, lineárních i nelineárních, včetně návrhu, vytváření a vývoje strategií, jakož i aplikací komunikace politiky, přesvědčivá komunikace na audiovizuálních trzích.
- CD11- Teoreticko-praktické znalosti a aplikace technologií aplikovaných na audiovizuální média (fotografie, rádio, zvuk, televize, video, kino, multimediální nosiče).
- CD12- Teoreticko-praktická znalost legislativních mechanismů dopadu v audiovizi či komunikaci, jakož i právního režimu její aplikace v audiovizuální produkci. Včetně znalosti etických principů a deontologických standardů audiovizuální komunikace.
- CD13- Znalost prostorového obrazu a ikonických reprezentací v prostoru, a to jak ve statickém, tak audiovizuálním obrazu, jakož i základních prvků uměleckého směru. Tyto znalosti také pokrývají vztahy mezi obrazy a zvuky z estetického a narativního hlediska v různých audiovizuálních médiích a technologiích. Součástí je také znalost psychologických modelů speciálně vyvinutých pro vizuální komunikaci a přesvědčování prostřednictvím obrázků.
- CD14- Znalost zvukového plánování a akustické reprezentace prostoru, jakož i základních prvků designu a zvukové dekorace („zvukový designér“). Tyto znalosti také pokrývají vztah mezi zvuky a obrazy z estetického a narativního hlediska v různých audiovizuálních médiích a technologiích. Zahrnuty jsou také psychologické modely speciálně vyvinuté pro zvukovou komunikaci a přesvědčování prostřednictvím zvuku.
- CD15- Znalost podmínek a limitů, které reklamní systém klade na funkci audiovizuálního producenta.
- CD16- Znalost tržní společnosti a ekonomických modelů, které řídí činnost audiovizuálních produkcí a společností.
- CD17- Identifikace morálních problémů, které obecně ovlivňují sociální komunikaci v rámci interpretace a analýzy sociální nauky církve.
- CD18- Znalost sociálního prostředí ve Španělsku a hispánském světě a jeho historické návaznosti.
- CD19- Rozpoznání specifičnosti a odlišností hlavních současných politických systémů v analytickém kontextu sociální nauky církve.
- CD20- Znalost literárních proudů a hnutí a intertextuality mezi literaturou a kinem, rozhlasem a televizí a porozumění diferenciálním proměnným díky jejich odlišným výrazovým kódům.
- CD21- Znalost různých audiovizuálních žánrů.
odborné dovednosti
- CP1 – Schopnost a schopnost plánovat a řídit lidské, rozpočtové a technické zdroje v různých fázích produkce kinematografického nebo videografického příběhu.
- CP2 – Schopnost vytvářet a řídit komplexní inscenaci kinematografických a videografických audiovizuálních produkcí, převzít odpovědnost za režii herců a přizpůsobit se scénáři, pracovnímu plánu nebo předchozímu rozpočtu.
- CP3- Schopnost plánovat a řídit technické a lidské zdroje v jednokamerových a vícekamerových produkcích pro TV, stejně jako techniky a procesy tvorby a produkce v různých fázích televizní produkce.
- CP4- Schopnost a schopnost řídit produkční, nahrávací a diseminační techniky a procesy v organizaci rozhlasových, nahrávacích a jiných zvukových produktů.
- CP5- Kapacita a využití technik a procesů v organizaci fotografické produkce, stejně jako techniky a procesy tvorby v oblasti statických snímků obecně, jak v analogovém, tak digitálním prostředí.
- CP6- Schopnost používat techniky a procesy při organizaci a tvorbě v různých fázích výstavby multimediální produkce a interaktivních materiálů.
- CP7- Schopnost aplikovat techniky a postupy kompozice obrazu na různé audiovizuální nosiče, založené na znalosti klasických zákonitostí a estetických a kulturních pohybů v historii obrazu prostřednictvím nových informačních technologií.
- CP8- Schopnost vyvinout měření spojená s kvantitou světla a chromatickou kvalitou během procesu konstrukce obrazu na základě teoretických a praktických znalostí vědeckých základů optiky.
- CP9- Schopnost vyvinout měření spojená s množstvím a kvalitami zvuku během procesu konstrukce zvuku, založená na teoretických a praktických znalostech vědeckých základů akustiky.
- CP10- Schopnost plynule psát texty, scénáře nebo scénáře v oblasti kinematografie, televize, videa, rozhlasu nebo multimediální fikce.
- CP11- Schopnost analyzovat audiovizuální příběhy s přihlédnutím k základním parametrům analýzy audiovizuálních děl, považovat ikonická sdělení za texty a produkty sociopolitických a kulturních podmínek dané historické epochy.
- CP12- Schopnost identifikovat procesy a techniky zapojené do řízení a řízení audiovizuálních společností v jejich průmyslové struktuře: produkce, distribuce a vystavování, stejně jako interpretovat statistická data audiovizuálního trhu. Tato kompetence zahrnuje řízení a organizaci lidských týmů pro stávající audiovizuální produkci.
- CP13- Schopnost aplikovat procesy a techniky zapojené do organizace a řízení technických zdrojů v jakékoli ze stávajících zvukových a vizuálních podpor.
- CP14- Schopnost aplikovat techniky a procesy tvorby a šíření v oblasti grafického designu v jeho různých fázích, z teoretického i praktického hlediska.
- CP15- Schopnost aplikovat techniky a procesy tvorby a technické či lidské zdroje nezbytné pro komplexní produkční návrh audiovizuálního díla od scénografických prvků a image značky až po jeho grafický marketingový projekt.
- CP16- Schopnost aplikovat produkční techniky a procesy při organizaci kulturních akcí prostřednictvím plánování lidských a technických zdrojů, přizpůsobení předchozímu rozpočtu.
- CP17- Schopnost vyhledávat, vybírat a systematizovat jakýkoli typ audiovizuálního dokumentu v databázi, stejně jako jeho použití v různých audiovizuálních podporách pomocí digitálních metod.
- CP18- Schopnost aplikovat principy a funkce vizuální identity pro vytvoření standardního manuálu pro firemní vizuální identitu konkrétní společnosti.
- CP19- Schopnost provádět analýzu struktur, obsahu a stylů televizních a rozhlasových programů, jakož i různých vlivných proměnných v jejich konfiguraci a jak komunikačních, tak spektakulárních procesů jimi generovaných.
- CP20- Schopnost provádět technickou organizaci zvukových a obrazových materiálů podle nápadu pomocí narativních a technologických technik nezbytných pro zpracování, kompozici, dokončení a zvládnutí různých audiovizuálních a multimediálních produktů.
- CP21- Schopnost navrhnout a pojmout estetickou a technickou prezentaci inscenace prostřednictvím přirozeného nebo umělého světla a akustických zdrojů s přihlédnutím k tvůrčím a výrazovým charakteristikám navrženým režisérem audiovizuálního projektu.
- CP22- Schopnost nahrávat zvukové signály z jakéhokoli zdroje zvuku: akustického nebo elektronického; digitální nebo analogové a míchat tyto materiály s konkrétním záměrem s přihlédnutím k úrovním, efektům a rovinám finálního mastering mixu.
- CP23- Schopnost znovu vytvořit zvukové prostředí audiovizuální nebo multimediální produkce na základě záměru textu a vyprávění pomocí zvukové stopy, zvukových efektů a zvukové stopy.
Akademické dovednosti
- CA1- Znalost teorií, metod a problémů audiovizuální komunikace a jejích jazyků, které slouží jako podpora jejich činnosti, na základě požadavků stanovených jako disciplinární znalosti a odborné dovednosti.
- CA2- Schopnost správně používat technologické nástroje v různých fázích audiovizuálního procesu tak, aby se studenti vyjadřovali prostřednictvím obrazů nebo audiovizuálních projevů s nezbytnou technickou kvalitou.
- CA3- Schopnost adekvátně prezentovat výsledky výzkumu ústně nebo audiovizuálními nebo počítačovými prostředky v souladu s kánony komunikačních disciplín.
- CA4- Schopnost definovat výzkumná témata nebo inovativní osobní tvorbu, která může přispět ke znalosti nebo rozvoji audiovizuálních jazyků nebo jejich interpretace.
- CA5- Schopnost připojit se k profesionálnímu audiovizuálnímu týmu a přizpůsobit se mu, čímž se jejich vlastní konkrétní zájmy a zájmy kolektivního projektu, do kterého se zapojili, slučují a dokonce jsou synergické.
- CA6- Schopnost kriticky vnímat novou vizuální a sluchovou krajinu nabízenou komunikativním vesmírem, který nás obklopuje, považovat ikonická sdělení za plod specifické společnosti, produkt sociopolitických a kulturních podmínek konkrétní historické éry.
- CA7- Schopnost převzít vedení v projektech, které vyžadují lidské zdroje a jakékoli jiné povahy, efektivně je řídit, převzít principy společenské odpovědnosti.
- CA8- Schopnost kritické a reflektivní analýzy hlavních dokumentů současného učitelského úřadu církve odkazujících na fenomén sociální komunikace.
- CA9- Schopnost analyzovat hlavní aspekty související s ekonomickými vztahy na základě velkých historických textů sociálního učitelského úřadu církve.
- CA10- Schopnost analyzovat primární a sekundární zdroje historických událostí.
- CA11- Rozlišení hispánské zvláštnosti v západním kontextu.
Galerie
Kariérní možnosti
zaměstnanost
kariérní vyhlídky
Práci absolventů oboru audiovizuální komunikace lze realizovat v následujících oblastech odborné praxe:
- Reklamní agentury
- Kino
- Výuka
- Komunikační společnosti
- Nahrávací studia
- Výzkum
- Nové technologie
- Audiovizuální produkční společnosti
- Rádio
- Televize
- Událost
Různé profesní profily absolventa audiovizuální komunikace jsou:
- Fotoaparát
- Stiskněte Oddělení
- Vedení reklamní agentury
- Řízení komunikačních společností
- Vedení produkční společnosti
- Ředitel
- Umělecký ředitel
- Castingový ředitel
- výrobní designér
- Výuka
- Speciální efekty ve filmech a televizních seriálech
- Fotografie a kinematografie
- Komunikační skříně
- Scenárista
- Výzkumník v oblasti audiovizuální a sociální komunikace
- Editor
- Provozovatel zařízení
- Příprava a návrh příběhové desky
- Producent
- Televizní a rozhlasový programátor
- Ředitel
- Zvuk
- Kostýmy, styling
- Návrh produkce audiovizuálních akcí
- Tvůrce multimédií