Titul v oboru průmyslového designu a vývoje produktů
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Klíčová informace
Umístění kampusu
Valencia, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 8 020 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Oficiální titul: Titul v oboru průmyslového designu a vývoje produktů
Délka / ECTS: 4 roky / 240 ECTS
Místa / kampus: 60 / Moncada - Alfara
Vyučováno v: španělštině
Výsledky učení
Čím se lišíme?
1.A třída nahlédnout za věci
Průmyslový design je disciplína, která je odpovědná za vytvoření a rozvoj zařízení na svět kolem nás. Máte-li neklidnou mysl, pokud jste někdy nad tím, proč je objekt, který tak či onak, pokud by vás zajímalo, kdo vytvoří věci kolem se vám líbí telefonu, boty, na kole nebo křeslo, kde sedíte, že odpověď je zde. Průmyslový designér je odpovědný za tvorbu a tvarování objektů obklopovat lidskou bytost, od vašeho auta na rozcestí, které jíme každý den.
2. První School of Design
Průmyslový design Valencia má velký národní a mezinárodní prestiž. Naše „Design School“ byl první, kdo by univerzity a její dlouhou historii umožnila nám dnes mít absolventy, kteří jsou významní designéři po celém světě. Mnohé z nich pracují Valencia vytváření vzorů, které jsou prodávány na pěti kontinentech.
3. Profesionální přístup
Naše „škola“ je úzce spojena s firmami jako forma profesionálního odrazový můstek pro studenty. A v našich učebnách dochází kuriózní směs: zažili jsme učitelé a jiní, kteří jsou mladí absolventi, a je to dobrý mix nových nápadů.
4. Dveře zaměstnatelnost
- Profesionální nářadí Plus: pro degree'll vzít většinu subjektů opírající se o vlastní nástroje profesi je. Ale nejen skončit s vědomím rukojeť známku, bude také nést ti pravomoc o čemž svědčí certifikáty: Tools of Product Design (150 hodin: Autocad, Rhinoceros 3D, VRayRendering, Catia), certifikát v grafické nástroje (90 hodin: Adobe Photoshop , Adobe Illustrator, Adobe Indesign) a certifikované nástroje pro navrhování a on-line komunikace (90 hodin: Adobe Flash, Wordpress).
- Portfolio Projekt: Považujeme za nezbytné, aby každý student, který jde na trh pod paží nese své vlastní portfolio projektů, výsledky subjektů projektů balených v jediném dokumentu, který představuje mnohem komplexnější než v případě tradičních osnov. Tak šance na získání pracovního místa se násobí, dává mnohem přesnější obraz o svých schopnostech a zvýraznění vysokou kvalifikaci našich studentů
- „Portfolio, váš konečný nástroj pro přístup na trh práce“
5. Mezinárodní rozměr
Formace z našich studentů, kteří hledají plně profesionální rozvojový designér, musíte být připraveni na mezinárodním trhu.
Nabízíme také další školení v angličtině a kastilské z prvního až čtvrtého zlepšit úroveň komunikace na mezinárodní scéně. Také nabízíme příležitosti pro národní a mezinárodní praxí.
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/ingenieria-diseno-industrial-desarrollo-productos
Osnovy
obecné dovednosti
- CG1. Schopnost analýzy a syntézy, poskytování účinnosti v rozhodování, pro řešení problémů. Dosažení této kompetence znamená schopnost shromažďovat, analyzovat a syntetizovat relevantní data za účelem rozhodování, která zahrnují řešení nastolených problémů nebo jejich odhalování, ať už teoretické nebo praktické povahy, s konečným cílem předat získané závěry. .
- CG2. Schopnost práce v interdisciplinárních týmech, vyjednávací a konsensuální dovednosti. Dosažení této kompetence obnáší schopnost začlenit se do organizací a pracovních týmů, jakož i je vést, umět vyjednávat, řídit a zprostředkovat za předpokladu dohod s cílem dosáhnout co nejférovějšího a nejpohodlnějšího řešení pro navrhované účely. ; asertivně as respektem přispívat k vymezení, plánování a rozvoji navrhovaných cílů.
- CG3. Schopnost zkoumat a spojovat různé oblasti znalostí, které se setkávají v profesionální praxi. Dosažení této kompetence znamená získání globální vize problémů i řešení a možnost a schopnost spojovat různé znalosti, které vedou k nejúčinnějším a nejefektivnějším řešením složitých problémů. Profesionálové vyžadovaní ve společnosti, jako je ta současná, musí nutně převzít komplexnost změn, a tedy i zohlednění mnoha proměnných, které tvoří optimální řešení.
- CG4. Schopnost sebevzdělávání, zodpovědnost za vlastní učení. Závazek k dokonalosti. Dosažení této kompetence vyžaduje schopnost navrhnout pracovní plán a také provést jeho dokončení v plánovaném čase s vytrvalostí a flexibilitou, předvídat a překonávat obtíže, které se vyskytnou při jeho vývoji, a integrovat do plánu požadované úpravy. proces rozvoje, a to profesionálním a kvalifikovaným způsobem.
- CG5. Schopnost přizpůsobit se technologickým změnám. Citlivost k potřebě aktualizovat znalosti. Adaptace na nové situace. Dosažení této kompetence znamená uvědomovat si současnou realitu a výzvy, které vyvstávají, předpokládat změny jako konstantu, předpokládat potřebu neustálého učení po celý život a nutné přizpůsobování se profesnímu prostředí, které se neustále mění. rychlé a konstantní, a tento trend bude být stále zřetelnější.
- CG6. Etické a profesionální povědomí. Aktivní respekt k lidem i k životnímu prostředí. Profesní etika. Postoj navrhovat řešení citlivá k sociálním potřebám a posuzovat jejich dopad. Dosažení této kompetence znamená mít přístup k hledání pravdy z různých řádů poznání, o lidské přirozenosti a důstojnosti lidí společné všem mužům a ženám, se zvláštním zřetelem na etické a morální důsledky. Respekt a informovanost při udržování udržitelných životních podmínek se zvláštním důrazem na environmentální aspekty.
- CG7. Umět se správně a efektivně vyjadřovat jak ve španělštině, tak v cizím jazyce. Dosažení této kompetence vyžaduje schopnost rozvíjet dovednosti potřebné k tomu, abyste mohli plynule a efektivně fungovat, a to jak písemně, tak ústně, v úředním jazyce, stejně jako v angličtině, protože je to globální jazyk, a obvykle navštěvovat třetí a čtvrtou třídu. jazyky.
- CG8. Mít dobře podložená a přísná kritéria o současné společnosti a kultuře. Dosažení této kompetence znamená osvojit si kritéria, která nám umožní porozumět a ocenit současnou společnost a kulturu na základě důsledného zohlednění současné reality a jejích historických kořenů, což nám pak umožní odpovědně se podílet na společenském životě.
- CG9. Být schopen porozumět a syntetizovat složité návrhy s kritickým smyslem v kontextu, ve kterém jsou prezentovány. Dosažení této kompetence předpokládá schopnost definovat, rozlišovat a spojovat jak základní pojmy, tak premisy, na nichž je výklad jakéhokoli argumentu postaven, a také formulovat a zdůvodňovat jeho obsah syntetickým a kritickým způsobem v kontextu. - vědecké, politické, mediální, organizační atd. - ve kterých jsou prezentovány.
Specifické kompetence
- CE1. Instrumentální kapacita a schopnosti, které spojují znalosti, obeznámenost a zvládnutí komunikačních technik a nástrojů, technik a systémů vizuální reprezentace (kreslení, pokročilý a specifický počítačový software, layout a modelování). Získejte znalosti a dovednosti potřebné k transformaci abstraktních myšlenek a konceptů do rozpoznatelných formalizací ve dvou a třech dimenzích.
- CE2. Schopnost uplatnit estetické základy designu: barva, tvar, struktura, prostor, objem. Získat a aplikovat znalosti související s esteticko-formálními základy, které zasahují do objektů nebo grafických podkladů, aby bylo možné vyvíjet produkty.
- CE3. Schopnost rozhodování od výrobních kritérií a výběru materiálů až po konstrukční problémy. Osvojit si a uplatňovat v konstrukčních procesech znalosti technických vlastností, s odkazem na materiály a výrobní procesy, nezbytné při vývoji nových průmyslových výrobků.
- CE4. Schopnost aplikovat a integrovat multidisciplinární znalosti: dějiny umění a designu, teorie a metodologie designu, humanitní vědy, ekonomika a marketing, produktová komunikace, právní aspekty, organizace práce atd. Získat a uplatňovat vyváženým a správným způsobem znalosti týkající se různých oborů zapojených do jakéhokoli projektového procesu pro vývoj nových průmyslových produktů.
- CE5. Být schopen přenášet informace, nápady, koncepty, řešení přizpůsobená jakémukoli konstrukčnímu problému prostřednictvím různých vizí oboru. Dosažení této kompetence vám umožní přizpůsobit získané dovednosti a zdroje ke komunikaci s ostatními jak o řešeních, tak o faktorech, které jsou součástí procesu vývoje produktu. Profesionální designér musí být schopen efektivně komunikovat aspekty související s jejich návrhy.
- CE6. Přístup a řešení konstrukčních problémů: analýza podmínek a definice kritérií, hodnocení využití a funkcí, schopnost nalézat alternativní konstrukční řešení a vyhodnocovat je. Dosažení této kompetence vám umožní provádět nezbytný výzkum ke sběru a interpretaci dat relevantních pro každý projekt průmyslového designu a vývoje nových produktů.
- CE7. Být schopen samostatně, profesionálně a kvalifikovaně provádět a dokončit inovativní projekty. Dosažení této kompetence nám umožňuje autonomně převzít rozvoj profesionálních a kvalifikovaných projektů s vysokou mírou hodnoty a diferenciace prostřednictvím hledání inovací.
- CE8. Schopnost estetického a kreativního ocenění. Schopnost inovovat. Dosažení této kompetence vám umožní uplatnit a propojit znalosti oboru a poskytnout navrženým produktům kreativitu a inovace.
- CE9. Experimentální kapacita. Dosažení této kompetence umožňuje v komplexním kontextu nedávat naučená řešení nových problémů, ale spíše umět prostřednictvím získaných dovedností experimentovat s novými řešeními nových problémů, a to v kontextu, který je rovněž zcela nový.
- CE10. Schopnost projektovat průmyslové výrobky. Metodologické a kulturní dovednosti designu. Dosažení této kompetence nám umožňuje přijmout výzvu navrhování nových produktů s aplikací získaných znalostí as autonomní metodologickou a kulturní kapacitou zahrnutou v procesech návrhu.
- CE11. Kapacita řízení designu a inovací. Integrace do obchodních strategií. Dosažení této způsobilosti umožňuje, aby byla odborná činnost zaregistrována v podnikatelském prostředí, ve kterém bude probíhat, přičemž je relevantní schopnost integrovat činnost se zbytkem obchodních činností se silnou složkou řízení. Design je pro společnosti stále více základním strategickým prvkem, profesionál v oblasti designu musí být schopen integrovat a řídit svou činnost prostřednictvím znalosti obchodní dynamiky.
- CE12. Poskytněte studentovi konkurenční a inovativní profesionální profil, který integruje nejnovější kritéria designu, jeho komunikaci a aplikaci. Dosažení této kompetence umožňuje studentovi spojit důležitost jak dobrého vývoje produktu, tak jeho komunikace na trhu.
- CE13. Schopnost strategicky komunikovat produkty jako faktor inovace a přínos hodnoty. Umožňuje studentovi získat teoretické a praktické nástroje pro rozvoj kreativních a komunikačních dovedností a dovedností strategické analýzy.
- CE14. Schopnost projektovat produkty, služby a aplikace prostřednictvím digitálních médií. Dosažení této kompetence umožňuje studentovi zaregistrovat svůj produktový design a vývojovou činnost v nových digitálních médiích.
Galerie
Kariérní možnosti
zaměstnanost
kariérní vyhlídky
Možnosti výkonu povolání designéra jsou různé a pestré. Na jedné straně je možnost pracovat jako designér na volné noze s vlastním ateliérem a na straně druhé jako designér začleněný do oddělení firmy.
Profesní příležitosti závisí jak na vlastních dovednostech a školení, tak na různých příležitostech, které se objeví.
Návrh stanovil několik oblastí činnosti nebo specialit, které také určují obsah akademických titulů vyučovaných na škole.
Na jedné straně průmyslový nebo produktový design zahrnuje design nábytku, osvětlení, dopravy, hraček, spotřebičů, obalů, obuvi atd.
Grafický design se zabývá vizuální komunikací sdělení. Zahrnuje design značek, log a plakátů, definici corporate identity firem, redakční design, obaly, ilustrace, signage atd.
Profesní profil, který definuje školení ve škole, je všeobecný designér, schopný řešit projekty v různých oblastech, stejně jako ty, které byly zmíněny, a který proto bude připraven věnovat se globálnější a ucelenější vizi profese.
Mezi profese související s titulem inženýrství v průmyslovém designu a vývoji produktů patří:
- Produkty: průmyslové a strategické
- Průmyslová odvětví: nábytek, osvětlení, textil, keramika, technologie, automobilový průmysl.
- Komunikace produktu: grafický návrh a balení.