Titul v řízení marketingu
IPAM
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Lisbon, Portugalsko
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
6 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cílem tohoto titulu je rozvíjet základní dovednosti pro roli v marketingu.
V průběhu kurzu studenti realizují projekty ve spolupráci se společnostmi, reagují na skutečné obchodní výzvy, účastní se národních a mezinárodních marketingových soutěží IPAM , navštěvují třídy vyučované společnostmi a navštěvují některé organizace, aby se dozvěděli o profesionální realitě manažera Marketingu.
Studenti mají také příležitost připravit se na certifikace digitálního marketingu: Hubspot, Google, Facebook, Instagram, Linkedin, což jim umožňuje absorbovat dnes tak zásadní oblast marketingu.
Společnosti
85% kurikulárních jednotek je založeno na řešení skutečných případů národních nebo mezinárodních společností. Je to jedinečná příležitost uvést do praxe v reálném kontextu teoretické základy získané ve třídě.
V posledních vydáních titulu měli studenti možnost pracovat s renomovanými značkami, jako jsou: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Aga Khan Foundation, Casa Ronald McDonald Foundation, Google, H3, IKEA Matosinhos, Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI.
Mezinárodní zkušenosti
IPAM protokoly o spolupráci s více než 50 mezinárodními vzdělávacími institucemi, které umožňují studentům absolvovat období mezinárodní mobility uvnitř i vně evropského kontinentu.
Přijímací řízení
Osnovy
Prostudujte si strukturu studijního plánu - Titul v marketingovém managementu - Lisabon a titul v marketingovém managementu - Porto
1. semestr
- Základy marketingu
- Metody vyšetřování a výzkumu
- Obchodní jazyk a prezentace
- Kultura, ideologie a trh
- Základy managementu
2. semestr
- Marketing
- Ekonomika společnosti
- Spotřebitelské chování
- Deskriptivní statistika
- Marketingová a spotřebitelská laboratoř A
3. semestr
- Řízení komunikace
- Studie trhu
- Produktový management
- Ekonomika a mezinárodní obchod
- Předpovědní metody
4. semestr
- Organizační chování
- publicita
- Řízení cen
- Manažerské účetnictví
- Marketingová a spotřebitelská laboratoř B
5. semestr
- Skupinová dynamika a animace
- Správa distribučních kanálů
- Vedení prodeje
- Finanční řízení
- Marketingový plán
6. semestr
- Nákupní a prodejní chování
- Informační systémy
- Vedení lidí
- Praxe v marketingu nebo spotřebiteli
Galerie
Kariérní možnosti
Společnosti -- titul v marketingovém managementu - Lisabon
Přibližně 85 % kurikulárních jednotek je založeno na řešení marketingového případu pro národní nebo mezinárodní společnosti.
Jedná se o jedinečnou příležitost uvést do praxe v reálném kontextu teoretické základy získané ve třídě.
V posledních vydáních Degree měli studenti možnost pracovat s renomovanými značkami, jako jsou: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI a další.
- Marketingové oddělení
- Obchodní ředitel
- Sociální média a funkce sociálního prodeje
- Řízení produktu/služby/trhu;
- Řízení obchodního marketingu, přímého marketingu, merchandisingu;
- Zodpovědnost za interní komunikaci v organizacích;
- Prodejní role, jako je Account Management nebo Account Executive
- Web-Marketing / e-commerce;
- Marketingový asistent,
- Komunikační a obrazový asistent;
- Události
- Technik průzkumu trhu;
- Zodpovědnost za spotřebitelské vztahy.
Partneři - Titul v Marketing Management - Porto
85 % kurikulárních jednotek je založeno na řešení skutečných případů od národních nebo mezinárodních společností. Jedná se o jedinečnou příležitost uvést do praxe v reálném kontextu teoretické základy získané ve třídě.
V posledních vydáních Degree měli studenti možnost pracovat s renomovanými značkami, jako jsou: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI a další.
- Produkt / Služba / Řízení trhu
- Ředitel marketingu
- Obchodní ředitel
- Prodejní role, jako je Account Management nebo Account Executive
- Sociální média a funkce sociálního prodeje
- Webový marketing / elektronický obchod
- Marketingový asistent
- Komunikační a obrazový asistent
- Technik průzkumu trhu
- Zodpovědný za vztahy se zákazníky
- Trade Marketing, Direct Marketing a Merchandising Management
Ohlasy studentů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář v oboru Business Management a Marketing
- Vilnius County, Litva
Podnikání v marketingu
- Louisville, Spojené státy americké
Fashion Marketing and Management BA (Hons)
- Bath, Spojené království