Vyznamenání Bachelor of Early Childhood Leadership
Fanshawe College
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 28 925 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 3 963,01 $ / termín: celkový poplatek pro kanadské studenty. 8 735,94 $ / termín: celkový poplatek pro zahraniční studenty za období. Skutečné náklady na rok 2020/21 se stále určují
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Změňte životy malých dětí s předškolním vzděláním
Vzdělávání a krajina v raném věku se rychle vyvíjí a vyžaduje úspěšné a vášnivé vůdce. Začněte svou cestu pomocí inovativního programu Honors Bachelor of Early Childhood Leadership.
Tento čtyřletý program předškolního vzdělávání vás připraví s pevným základem ve vývoji dětí, pedagogice, lidských vztazích, rozvoji kurikula a vůdčích schopnostech. Budete se podílet na aplikovaném učení, případových studiích, výzkumu a umístění v komunitě. To vše vrcholí v jedné čtrnácttýdenní stáži před posledním rokem studia, po němž následuje váš poslední výzkumný projekt. Vaše studium a zkušenosti v bakalářském programu pro vzdělávání v raném dětství vám poskytnou nejen vaše bakalářské studium v oblasti vývoje dítěte, ale také potřebné dovednosti pro absolvování a postup do různých vedoucích rolí.
Po promoci:
Vaše cesta vás může přivést k dalšímu studiu v bakalářském studiu - učitelské škole nebo magisterském vzdělání. Nebo se můžete rozhodnout pracovat a vést jako registrovaný pedagog v raném dětství nebo jiné pozice v oblasti vzdělávání a vedení v rámci vzdělávacích a sociálních služeb. Ať už si vyberete jakoukoli roli, program předškolního vzdělávání vám pomůže změnit životy malých dětí!
Jiná informace
- Překlenovací program pro absolventy diplomu s předškolním vzděláváním, který se stane způsobilým pro přijetí do přijímacího řízení do úrovně 5 bakalářského programu Leaders of Early Childhood Leadership, je následující:
- Dva složené kurzy (Bridging Course # 1 Evidence-Based Practice in Early Childhood and Bridging Course # 2 Introduction to Early Childhood Leadership) pro celkem šest kreditů
- Plus aplikované metody výzkumu od úrovně 3 programu Honors Bachelor of Early Childhood Leadership
- Plus One Breadth Course Volitelný (doporučuje se to absolvovat na úrovni 6, pokud ne na Bridge Session)
- První dvě terénní zkušenosti na úrovni 2 a 3 jsou dokončeny souběžně s prací na kurzu. Od studentů se očekává, že prokáží svou schopnost aplikovat své rostoucí znalosti o raném učení a vývoji dětí s přihlédnutím k kontextu jejich každodenního života v rodinách, v obytných a kulturních komunitách. Budou také demonstrovat rostoucí schopnosti navrhovat, implementovat a hodnotit kurikulum pro jednotlivce a skupiny dětí. Třetí praxí v terénu je 14týdenní pracovní období v programu raného dětství, související služby pro děti a rodinu nebo příslušné vládní oddělení. Zaměření pracovního termínu je na rostoucím porozumění studentům podmínek, které vedou a propagují efektivní kurikulum a pedagogiku. Profesoři budou po ukončení stáže podporovat individuální učení studentů a přípravu podrobného portfolia. Čtvrté umístění v terénu je souběžné s úrovní 7 a bude sladěno s kurzy raného dětství, vedením kurikula a řízení projektů. Studenti budou pokračovat ve svém pracovním období a dokončit projekt týkající se pedagogiky nebo osnov. Budou s webem hledat problémy a spolupracovat s příslušnými zaměstnanci a rodinami na dokončení projektu.
Výsledky učení
Absolventi spolehlivě prokázali schopnost:
- Analyzujte interagující sociální a biologické síly, které společně formují časný vývoj mozku a připravují půdu pro celoživotní učení, chování a zdraví.
- Respektovat ústřední roli rodin při výchově dětí a raném učení a dopadu rodinných struktur, systémů podpory komunity, kultury a socioekonomického postavení na rodičovství.
- Vést koncepci a implementaci inkluzivních a účinných osnov pro malé děti na základě kritické analýzy historických perspektiv, pozorování, současného výzkumu a porozumění raného vývoje člověka.
- Vypracovat inkluzivní programy včasné intervence, které reagují na děti se zjištěnými zvláštními potřebami.
- Posoudit programy raného dětství, zapojit zúčastněné strany do procesu a řešit rozmanité potřeby malých dětí a rodin.
- Osvojte si sebepoznání, dovednosti kritického myšlení a profesionální návyky mysli nezbytné pro praxi a vedení vzdělávání v raném dětství.
- Aplikovat výzkumné dovednosti, včetně hodnocení výzkumného procesu, formulace výzkumných otázek a shromažďování a interpretaci dat, v různých výzkumných projektech.
- Navázat citlivé a vzájemné vztahy s dětmi, rodinami, kolegy a dalšími zúčastněnými stranami.
- Vykonávat odpovědnosti způsobem, který je v souladu s etickými a profesionálními kodexy chování; v souladu s legislativními a zákonnými požadavky; a v definovaném rozsahu omezení praxe.
- Advokát jménem dětí, rodin, kolegů a širší komunity, prosazování zásad kvality v programech raného dětství.
- Aplikovat principy řízení lidských zdrojů, finančních prostředků a zařízení na činnosti programu raného dětství.
- Spolupracujte s pedagogy raného dětství a dalšími profesionály v multidisciplinárním nebo mezisektorovém prostředí a napříč různými oblastmi praxe.
- Profesionální komunikace ve všech slovních, neverbálních i písemných médiích.
Kurzy
Základní kurzy
Proveďte všechny následující povinné (základní) kurzy:
Minimální kumulativní GPA pro základní kurzy je 2,5 (ECED-7002 a ECED-7001 jsou pouze pro studenty překonávající ECE)
Skupina 1
- Úroveň 1
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte níže uvedený požadavek na základní úroveň 1- Základy lidského rozvoje ECED-7004
- HLTH-7001 Osobní wellness
- ECED-7005 Pozorování, záznam a hodnocení
- COMM-7009 Mezilidská komunikace
- ECED-7024 Principy pro praxi v raných letech
Skupina 2
- Úroveň 2
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte níže uvedený požadavek na základní úroveň 2- ECED-7006 Lidský rozvoj - raná léta
- HLTH-7002 Wellness & Malé dítě
- FLDP-7010 Field Practicum 1
- ECED-7013 Učební plán pro rané vzdělávání
- FLDP-7008 Terénní seminář 1
Skupina 3
- Úroveň 3
- ECED-7009 Lidský rozvoj pro pozdější dospělé
- ECED-7003 Metody aplikovaného výzkumu
- PHIL-7011 Filozofie a historie ECE
- SOCI-7016 Rodinné studie - výzkum a aplikace
Skupina 4
- Další požadavky na úroveň 3
- Vezměte ECED-7008 nebo ECED-7002
- ECED-7008 Reflexe a kritické myšlení
- ECED-7002 Úvod do raného dětství
Skupina 5
- Úroveň 4
- ECED-7012 Vztahy s lidským rozvojem
- Organizační struktura MGMT-7001
- FLDP-7011 Umístění pole 2
- FLDP-7009 Terénní seminář 2
- Inkluzivní praxe ECED-7010
Skupina 6
- Další požadavky na úroveň 4
- Vezměte ECED-7011 nebo ECED-7001
- ECED-7011 Učební plán pro malé děti
- ECED-7001 Prac založené na důkazech v raném dětství
Skupina 7
- Úroveň 5
- ECED-7014 Zajištění kvality v ECE
- MGMT-7002 Vedení ve vzdělávacích organizacích
- Vedení MGMT-7003 ve světě techniky
- ECED-7017 Zdravé společenství - advokacie a vedení
Skupina 8
- Úroveň 6
- ECED-7016 Lidský rozvoj - aktuální témata
- MGMT-7005 Správa projektů
- Vedení kurikula ECED-7020 v programech ECE
Skupina 9
- Úroveň 7
- ECED-7022 Výzkum v raném dětství
- FLDP-7007 Řešení pro vedení raného dětství
- ECED-7018 ECE Program & System Delivery
Skupina 10
- Úroveň 8
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte níže uvedený požadavek na základní úroveň 8- ECED-7023 Aktuální čísla - Vedení kvality
- SOSC-7029 Sociální politika v Kanadě
Skupina 11
Stáž (Co-op Work Term. Obvykle ukončena po 6. úrovni)
- COOP-ECL1W Stáž ECL1
Jiné než základní kurzy
Absolvujte následující povinné (vedlejší) kurzy:
- Převzato v úrovních 1 a 2
Minimální kumulativní GPA pro kurzy jiné než Core je 2,0
Skupina 1
- COMM-7008 Složení a rétorika
- PSYC-7044 Principy psychologie
Skupina 2
Všeobecné vzdělávání - volitelné předměty
Vezměte 6 volitelných kreditů pro všeobecné vzdělávání na úvodní úrovni ze dvou z následujících předmětů - humanitní vědy, globální kultura, matematika, věda - obvykle přijato v úrovních 5 a 6
Skupina 3
Vezměte 9 volitelných kreditů pro všeobecné vzdělávání na vyšší úrovni (bez úvodní části) - běžně v úrovních 6, 7 a 8
Skupina 4
Vezměte 3 volitelné předměty pro všeobecné vzdělávání na úvodní nebo vyšší úrovni - obvykle na úrovni 8
Program Residency
Studenti musí absolvovat minimálně 35 kreditů v tomto programu na Fanshawe College aby splnili požadavky programu pobytu a absolvovat tento program.
ePhotographyAustralia / Pixabay
Požadavky na přijetí
- OSSD s kurzy z University (U) nebo University / College (M) streamujte s :
- Grade 12 English (U)
(Poznámka: požadovaná minimální známka je 65) - Matematika jeden z :
- Matematika stupně 12 pro vysokoškolské technologie * (C)
- Základy 12. stupně vysokoškolské matematiky * (C)
- Pokročilé funkce stupně 12 (U)
- Kvantita a vektorové stupně 12 (U)
- Matematika správy dat (U)
nebo - Každá věda stupně 12 (U) nebo (M)
- Plus čtyři další kurzy stupně 12 University (U) nebo University / College (M); * Uchazeči, kteří se ucházejí o studium na Matematice matematiky na vysoké škole (C) nebo 12 na Matematice na vysoké škole (C), musí mít pět dalších kurzů na univerzitě (U) nebo na univerzitě (M)
- Minimální průměr 65,0% na základě nejvyšších šesti kurzů univerzity 12 (U) nebo univerzity / vysoké školy (M)
- Grade 12 English (U)
nebo
- Zralý žadatel se stáním v požadovaných předmětech a známkách uvedených výše
nebo
- Post-sekundární stání * (je-li použitelné)
Požadavky anglického jazyka
Žadatelé, jejichž prvním jazykem není angličtina, budou muset prokázat znalost angličtiny jedním z následujících způsobů:
- Vysokoškolské kredity třídy 12 University Stream nebo University Stream z Ontario Secondary School nebo jejich ekvivalent v závislosti na požadavcích na přijetí programu
- Test angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) test s minimálním skóre 88 pro internetový test (iBT), s výsledky testů za poslední dva roky
- Mezinárodní anglický jazykový testovací systém (IELTS) Akademický test s celkovým skóre 7,0 bez skóre méně než 6,5 při čtení a poslechu a skóre 7,0 v písemné a mluvené formě, s výsledky testů za poslední dva roky
- Kanadský test anglického jazyka (CAEL) s celkovým skóre 70, s výsledky testů za poslední dva roky
- Pearsonův test anglického akademika (PTE) s minimálním skóre 65, s výsledky testů za poslední dva roky
- Cambridgeský anglický test (FCE / CAE / CPE) s celkovým skóre na Cambridge English Scale 185, bez čtení méně než 176 při čtení a poslechu a 185 v psaní a mluvení, s výsledky testů za poslední dva roky
- Hodnocení anglického jazyka (ELE) na Fanshawe College s minimálním skóre 75% ve všech částech testu s výsledky testů za poslední dva roky
- Studenti Fanshawe College ESL4 / GAP5: Minimální úroveň 80% v ESL4 / GAP5 Úroveň 9 nebo 75% v ESL4 / GAP5 Úroveň 10
Doporučená akademická příprava
- Stupeň 11 Zvyšování zdravých dětí (O)
- Stupeň 11 Práce s kojenci a malými dětmi (C)
- 12. výzva a změna ve společnosti (U)
- Stupeň 12 Rodiny v Kanadě (C) nebo (U)
- Stupeň 12 Lidský rozvoj po celou dobu života (M)
Pokročilé stojící
- Pokročilé postavení bude posuzováno případ od případu na základě předchozí oblasti studia.
Kritéria výběru žadatelů
Pokud počet oprávněných žadatelů překročí dostupné prostory v programu, budou kritéria výběru uchazeče:
- Preference pro stálé obyvatele Ontaria.
- Přijetí přihlášky do 1. února (po tomto datu bude Fanshawe College posuzovat uchazeče podle zásady „kdo Fanshawe College přijde, je Fanshawe College na řadě“, dokud nebude program plný).
- Dosažení požadavků na přijetí.
- Úspěch v postsekundárním studiu * (pokud je to relevantní).
Poznámka:
** Uchazeči, kteří jsou v současné době zapsáni na univerzitu nebo kteří již dříve navštěvovali univerzitu nebo jiné postsekundární instituce a žádají o převod do programu Honors Bachelor of Early Childhood Leadership, se posuzují na základě postsekundárního postavení. Konkrétně uchazeči, kteří jsou v současné době zapsáni na vysokou školu nebo kteří již dříve navštěvovali vysokou školu, musí udržovat minimální průměr 65,0% z posledních deseti plných kreditů nebo ekvivalentů s plným kreditem, aby byli považováni za přijímací. Uchazeči s méně než deseti úplnými úvěrovými kurzy musí udržovat minimální průměr 65,0% na všech kurzech, aby byli považováni za přijímací. Uchazeči, kteří se ucházejí o studium na univerzitě v komunitě, musí úspěšně dokončit diplomový program s celkovým GPA 2,5 v dokončeném programu. Kromě toho musí všichni studenti, kteří se ucházejí o studium na vysoké škole nebo univerzitě, absolvovat předepsané kurzy angličtiny, matematiky a / nebo vědy, jak je uvedeno v přijímacích požadavcích.
Kariérní možnosti
Toto vyznamenání předčasné dětství vedení (ECL) baccalaureate připraví absolventy průvodce a vést učební plán a pedagogiku v Ontario časných dětských nastaveních, jiných rodinných podpůrných programech a službách rané intervence. Cílem programu je připravit profesionály z dětství s programovým vedením, aby se mohli přesunout do pozice supervizora / ředitele v celé řadě programů v raném dětství a / nebo dále studovat v postgraduálních programech, jako jsou bakalářské a magisterské programy .
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Základní kurzy
Absolvujte všechny následující povinné (základní) kurzy: Minimální kumulativní GPA pro základní kurzy je 2,5 (ECED-7002 a ECED-7001 jsou pouze pro studenty přemostění ECE)
Skupina 1
Úroveň 1
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte požadavek Non-Core Level 1 níže
- ECED-7004 ---- Základy lidského rozvoje
- HLTH-7011 ---- Holistické wellness
- ECED-7025 ---- Pozorování pro pedagogickou dokumentaci
- COMM-7009 ----- Interpersonální komunikace
- ECED-7024 ----- Principy praxe v raných letech
Skupina 2
Úroveň 2
Kromě následujících povinných kurzů se prosím podívejte na požadavek Non-Core Level 2 níže
- ECED-7006 ----- Lidský rozvoj - Raná léta
- HLTH-7002 ----- Wellness a malé dítě
- FLDP-7015 ---- Terénní cvičení 0-3 roky
- ECED-7026 ----- Učební plán pro malé děti: 0-3 roky
- FLDP-7016 ---- Oborový seminář 0-3 roky
Skupina 3
Úroveň 3
- ECED-7009 ----- Lidský vývoj pro pozdní dospělé
- PHIL-7011 ---- Filozofie a dějiny EHK
- SOCI-7016 ---- Rodinné studie-Výzkum a aplikace
Skupina 4
Úroveň 3 Dodatečný požadavek
Vezměte ECED-7008 nebo ECED-7002
- ECED-7008 ---- Reflexe a kritické myšlení
- ECED-7002 ---- Úvod do vedení raného dětství
Skupina 5
Úroveň 4
- ECED-7012 ---- Vztahy mezi lidským rozvojem a vývojem
- MGMT-7001 ---- Organizační struktura
- FLDP-7017 ---- Terénní cvičení 3-6 let
- FLDP-7018 ---- Terénní seminář 3-6 let
- ECED-7010 ---- Inkluzivní praxe
Skupina 6
Úroveň 4 Dodatečný požadavek
Vezměte ECED-7027 nebo ECED-7001
- ECED-7027 ---- Učební plán Early Learning: pro 3-6 let
- ECED-7001 ---- Prac založená na důkazech v raném dětství
Skupina 7
Úroveň 5
- ECED-7014 ---- Zajištění kvality v ECE
- MGMT-7002 ---- Vedení ve vzdělávacích organizacích
- MGMT-7003 ---- Vedení v technologickém světě
- ECED-7017 ----- Zdravá komunita-advokacie a vedení
- ECED-7003 ---- Metody aplikovaného výzkumu
Skupina 8
Úroveň 6
- ECED-7016 ---- Lidský rozvoj-Aktuální témata
- MGMT-7005 ---- Řízení projektů
- ECED-7028 ---- Pedagogické vedení v programech ECE
- FLDP-7012 ---- Seminář stáže
Skupina 9
Úroveň 7
- ECED-7029 ---- Výzkum vrcholů 1
- FLDP-7007 ----- Řešení pro vedení v raném dětství
- ECED-7018 ---- ECE program a dodávka systému
Skupina 10
Úroveň 8
Kromě následujících povinných kurzů si prosím přečtěte požadavek Non-Core Level 8 níže
- ECED-7030 ---- Výzkum vrcholů 2
- SOSC-7029 ---- Sociální politika v Kanadě
Skupina 11
Stáž (Kooperativní pracovní termín)
Obvykle dokončeno po úrovni 6
- COOP-ECL1W ---- ECL1 Stáž
Non-Core kurzy
Absolvujte následující povinné (jiné než základní) kurzy:
Přijato v úrovních 1 a 2
Minimální kumulativní GPA pro mimojádrové kurzy je 2.0
Skupina 1
- COMM-7008 ---- Složení a rétorika
- PSYC-7044 ---- Principy psychologie
Skupina 2
Vezměte 9 volitelných kreditů pro všeobecné vzdělávání na vyšší úrovni (neúvodní) - obvykle přijímáno v úrovních 6,7 a 8
Skupina 3
Všeobecné vzdělávání - volitelné předměty
Vezměte 6 volitelných kreditů pro všeobecné vzdělávání na úvodní nebo vyšší úrovni ze dvou z následujících předmětů - Humanitní vědy (HUMA), Globální kultura (GBLC), Matematika (MATH) a Přírodověda (PHYS) - obvykle v úrovních 3 a 6
Skupina 4
Vezměte 3 volitelné kredity pro všeobecné vzdělávání na úvodní nebo vyšší úrovni - obvykle přijaté v úrovni 8
Program Residency
Studenti musí splnit minimálně 36 kredity v tomto programu Fanshawe College na splnění požadavku na pobyt v programu a absolvování tohoto programu
Výsledek programu
Absolvent spolehlivě prokázal schopnost:
- Analyzujte interagující sociální, a biologické síly, které společně formují časný vývoj mozku, a připravit půdu pro celoživotní učení, chování, a zdraví.
- Respektujte ústřední roli rodin v výchově dětí, a rané učení, a dopad rodinných struktur, komunitní podpůrné systémy, kultura, a socioekonomický status na rodičovství.
- Vede design, a implementace inkluzivních, efektivní učební osnovy pro malé děti, na základě kritické analýzy historických perspektiv, pozorování, současný výzkum, a porozumění ranému lidskému rozvoji.
- Vypracovat inkluzivní programy včasné intervence, které reagují na děti se stanovenými zvláštními potřebami.
- Vyhodnoťte programy raného dětství, zapojit zúčastněné strany do procesu, a řešit rozmanité potřeby malých dětí, a rodiny.
- Získat sebepoznání, dovednosti kritického myšlení, a profesní návyky mysli nezbytné pro praxi, a vedení vzdělávání v raném dětství.
- Aplikovat výzkumné dovednosti, včetně hodnocení výzkumného procesu, formulace výzkumných otázek, a sběr, a interpretace dat, v různých výzkumných projektech.
- Navázat responzivní, a vzájemné vztahy s dětmi, rodiny, kolegové, a další zúčastněné strany.
- Provádět povinnosti způsobem, který je v souladu s etickým, a profesionální kodexy chování; v souladu s legislativou, a právní požadavky; a, v definovaném rozsahu praktických omezení.
- Advokát jménem dětí, rodiny, kolegové, a širší komunita, podpora zásad kvality v programech raného dětství.
- Aplikovat principy lidských zdrojů, finanční, a správa zařízení na provoz programu v raném dětství.
- Spolupracujte s pedagogy v raném dětství, a další profesionálové v multidisciplinárním nebo meziodvětvovém prostředí, a napříč různými oblastmi praxe.
- Komunikujte profesionálním způsobem ve všech verbálních, neverbálních a písemných médiích.
Kariérní možnosti
Fanshawe vyznamenání vedení raného dětství (ECL) maturita připravuje absolventy, aby převzali vedoucí roli v prostředí raného dětství v Ontariu, programy podpory rodiny, nebo služby včasné intervence. Cílem programu je připravit profesionály z dětství s kapacitou vedení programu na přechod na pozice vedoucích/ředitele v celé řadě programů raného dětství a/nebo k dalšímu studiu v postgraduálních programech, jako jsou programy Bachelor of Education a Master of Education.
Zde je několik příkladů kariérních příležitostí pro absolventy programu Fanshawe Honours Bachelor of Early Childhood Leadership:
Pedagog v raném dětství
Nadšený a vášnivý pro práci s dětmi ve věku od tří měsíců do čtyř let.
Au Pair
Péče o děti pracující se soukromými rodinami na různých mezinárodních místech včetně Anglie, Nizozemí, Francie, Španělsko, Itálie, Čína, Austrálie, a Nový Zéland.
Pedagog v raném dětství
Spolupracujte s učitelem ve třídě na plánování a implementaci programu raného učení.
Ohlasy studentů
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Child Development - General Elective
- Carson, Spojené státy americké
Bakalář sociálních služeb, vzdělávání v raném dětství
- Salo, Finsko
Bachelor of Teaching (BTchg) in Early Childhood Education
- Dunedin, Nový Zéland