Vyznamenání Bakalář designu digitálních zážitků
George Brown College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Toronto, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 20 217 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* domácí školné | 18 190 $ za mezinárodní školné. Všechny poplatky se mohou bez upozornění změnit
Úvod
The Honors Bachelor of Digital Experience Design Degree je čtyřletý program, který produkuje designéry, kteří dokážou řešit problémy pomocí lidsky zaměřených, sociálně uvědomělých a ekonomicky životaschopných digitálních řešení.
Návrh digitálního zážitku zahrnuje související oblasti, jako je návrh služeb, návrh uživatelského zážitku a návrh interakce. Zahrnuje porozumění lidskému chování a interakci mezi člověkem a počítačem, provádění výzkumů a studií použitelnosti, řízení projektů a práci v týmech, uplatnění obchodních dovedností, práci se stávajícími a nově vznikajícími digitálními technologiemi, prototypování nových nápadů a předvídání budoucích trendů.
V tomto programu rozvinete schopnost kriticky analyzovat a přizpůsobit se neustále se měnícím podmínkám technologie a kultury. Základní kurzy rozvíjejí vaše analytické, technické a obchodní dovednosti. V kurzech vyšších ročníků a závěrečných projektech budete spolupracovat na digitálních rozhraních a aplikacích, stejně jako na interaktivních prostředích a objektech.
Tento studijní plán designu se zaměřuje na tři oblasti učení založené na procesu navrhování digitálních zkušeností:
- Myslete: designové myšlení, teorie, kultura a výzkum
- Make: navrhování, vytváření a testování digitálních zážitků
- Loď: podnikání a komercializace digitálních produktů
Interaktivní digitální média jsou rostoucím odvětvím, které se rychle mění díky změnám v chování spotřebitelů a technologiích. Absolventi tohoto programu budou schopni přispívat a případně vést interdisciplinární týmy k řešení problémů v různých oblastech, jako je bezpečnost, doprava, vzdělávání a výroba. Titul také připravuje studenty na postgraduální studium v široké škále akademických oborů.
Proč studovat design digitálních zážitků na George Brown College ?
Škola designu v George Brown má zavedenou pověst pro designové vzdělávání, které se zaměřuje na představivost, zdokonaluje dovednosti kritického myšlení a využívá nejnovější technologie. Naše fakulta přináší kombinaci odborných zkušeností a pokročilého vzdělání, aby nabídla obsah kurzů, který se neustále vyvíjí a odráží trendy v průmyslu a akademické sféře.
School of Design sídlí v novém zařízení o rozloze 103 000 čtverečních stop v Daniels Waterfront – development City of the Arts. Tato moderní budova podporuje akademické programy a průmyslové projekty s funkcemi, jako jsou:
- laboratoř virtuální a rozšířené reality
- použitelnost a testovací laboratoř
- Laboratoř budoucích způsobů života
- peer tutor laboratoř
- digitální pískoviště
- inkubátory
- prototypové a dílenské prostory
- designové a inovační výstavní prostory
Naše zařízení a počítačové laboratoře zahrnují nejnovější hardware a software a jsou doplněny Digital Media and Gaming Incubator a Digifest, každoročním festivalem, který spojuje průmysl, akademiky a veřejnost, aby přemýšleli o tom, jak digitální nástroje a technologie budou utvářet naše životy a naše budoucnost.
Učební plán, který odráží měnící se požadavky průmyslu
Honors Bachelor of Digital Experience Design byl vytvořen po konzultaci s průmyslem, učiteli, absolventy a studenty. Poskytuje specializované školení dovedností, znalosti a praktické zkušenosti s cílem připravit studenty na současné a budoucí požadavky trhu práce a také na postgraduální studium.
Aplikovaný výzkum: The Innovation Exchange a Design Center for Smart Economy
Budoucí budova School of Design bude zahrnovat Innovation Exchange and Design Center for Smart Economy, výzkumné centrum, kde se studenti a podniky budou spojovat a přinášet na trh nové nápady.
Přihlaste se do překlenovacího programu Honors Bachelor of Digital Experience Design
Studenti, kteří jsou v současné době ve druhém nebo třetím ročníku stávajícího tříletého pokročilého diplomového programu George Browna Interaction Design, mohou mít nárok na pokročilý vstup do programu Honors Bachelor of Digital Experience Design.
Po zimním semestru (leden–duben) budou studenti, kteří úspěšně dokončili druhý ročník Interaction Design and Development (G113) s GPA 3,2 (75 %) nebo vyšší, způsobilí dokončit program Fall bridge. Po úspěšném absolvování mostu studenti vstoupí do semestru 5 studijního programu.
Vaše možnosti terénního vzdělávání
Studenti musí v období jaro/léto mezi třetím a čtvrtým rokem absolvovat 420hodinovou placenou kooperativní práci.
Studenti mají možnost absolvovat toto kooperace doma a/nebo v zahraničí, podle příležitostí. Většina kooperačních pracovních podmínek je dokončena v oblasti Greater Toronto, kde je sektor designu robustní a kde se nachází většina interakčních pracovních míst.
Tým School of Design Field Placement spolupracuje s mnoha významnými školícími partnery, včetně agentur jako Publicis, K9 Strategy + Design, Trevor/Peter a Relish Interactive; větší, známé značky jako Nelvana (Corus Entertainment), Rogers Media, Mozilla, Crayola a PUR Gum; a řada průmyslových institucí v oblasti umění a designu, včetně Mezinárodního filmového festivalu v Torontu (TIFF), Asociace registrovaných grafických designérů (RGD) a užitého umění.
Pracovní termín umožňuje studentům uplatnit dovednosti, schopnosti a znalosti, které získali v programu, na pracovišti nebo prostřednictvím vhodného výzkumného projektu nebo iniciativy v oblasti designu interakce. Studenti získávají cenné zkušenosti a možnost zamyslet se nad aplikací předchozího učení. Vyučující hodnotí studenta na základě zpětné vazby poskytnuté zaměstnavatelem.
Studenti vytvoří digitální portfolio demonstrující artefakty dokončené během semestru spolupráce.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Stipendia pro zahraniční studenty na George Brown College jsou obecně ocenění v rámci programu na základě akademického výkonu studentů (a dalších kritérií) v George Brown College po zahájení akademického programu.
Osnovy
Požadované kurzy
Semestr 1 | Semestr 2 | Semestr 3 |
|
|
|
Semestr 4 | Semestr 5 | Semestr 6 |
|
|
|
Mezi 6. a 7. semestrem na jaře/v létě | Semestr 7 | Semestr 8 |
|
|
|
Výsledek programu
Absolvent prokáže schopnost:
- Integrujte teorie a metodiky návrhu digitálních zkušeností k řešení skutečných problémů a řešení společenských problémů.
- Vysvětlete vztahy mezi digitálními interaktivními zážitky a produkty a dalšími oblastmi praxe a studia.
- Poskytujte řešení zaměřená na člověka a založená na výzkumu a možnosti navrhování napříč sektory.
- Určete použitelnost interaktivních systémů pro optimalizaci výkonu produktu nebo služby.
- Zahrňte klíčové teoretické koncepty designu, abyste mohli informovat o plánování, výrobě a kritice interaktivních digitálních zážitků.
- Vyvíjejte aplikace založené na trendech v designu digitálních zážitků.
- Zahrnout příslušné technologické systémy do procesu rozvoje digitálních zážitků.
- Použijte principy designu zaměřeného na člověka k vývoji a testování digitálních produktů, systémů a služeb, abyste zlepšili estetický a funkční zážitek.
- Vyberte vhodné nástroje, které umožňují navrhování, vytváření, vizualizaci a programování digitálních interaktivních zážitků.
- Vytvářejte interaktivní produkty, systémy a služby pomocí vhodných technologií, materiálů a výrobních metod.
- Spolupracujte a veďte interdisciplinární návrhářské týmy a zúčastněné strany v procesu navrhování produktu nebo služby.
- Spravujte designový projekt uplatněním obchodních, právních a etických zásad.
- Koncipujte ekonomicky životaschopné projekty s doprovodnými obchodními modely.
Kariérní možnosti
Možnosti kariéry
Absolventi tohoto programu získají dovednosti potřebné pro uplatnění v designérských a digitálních mediálních studiích, kreativních laboratořích, in-house designu a digitálních odděleních v rámci větších korporací napříč sektory nebo pro samostatnou práci či start-up.
Tento program připravuje absolventy na pozice, jako jsou:
- Návrhář digitálních zážitků
- Návrhář zkušeností uživatelů
- Návrhář uživatelského rozhraní
- Návrhář lidského rozhraní
- Interaction Designer
- Informační architekt
- Digitální návrhář
- Digitální produktový designér
- Vizuální návrhář
- Mobilní designér
- Web Designer
- Uživatelský zážitek z výzkumu
- Tester použitelnosti
- Podnikatel
Průmysl
Design digitálních zkušeností
Návrh digitálních zážitků začleňuje a ovlivňuje lidskou zkušenost prostřednictvím nových a interaktivních forem digitální technologie, která kombinuje hardware, software a design. Termín „zkušenost“ odkazuje na mnohostrannou interakci mezi lidmi a technologií, která respektuje kontextové a situační rysy každého z nich. Budoucnost digitálního designu spočívá v pochopení této interakce.
Design digitálních zážitků získává na poli výzkumu a praxe stále větší ohlas. IDEO, přední globální designová konzultační společnost, uvádí „Digital Experiences“ jako jednu ze svých klíčových oblastí odborných znalostí. IDEO vnímá „digitální zážitky“ jako ty, ve kterých neexistují hranice mezi platformami. Používají hardware, software, webové a mobilní prvky a interaktivní média k vývoji účinných prostředků pro lidi, jak sdílet, tvořit a komunikovat. Digital Experience Design je tedy dynamická oblast, která se neustále přizpůsobuje novým technologiím a rozhraním, jako jsou chytrá zařízení, senzory, adaptivní architektury, smíšené reality (AR/VR), pohlcující prostředí, víceobrazovkové a vícesmyslové displeje. Návrh digitálních zážitků přináší revoluci do toho, jak organizace slouží zákazníkům a jak interagujeme mezi sebou navzájem a se světem kolem nás.
Interaktivní digitální média (IDM)
Canadian Interactive Alliance definuje interaktivní digitální mediální společnosti jako tvůrce „digitálního obsahu a prostředí, které uživatelům poskytují bohatý interaktivní zážitek – buď s obsahem samotným, nebo s ostatními uživateli – pro účely zábavy, informací nebo vzdělávání, nebo které poskytují služby, které tyto produkty/služby přímo umožňují“ (2012 Canadian Interactive Industry Profile). IDM v Kanadě je rostoucí odvětví, které se rychle mění a je poháněno změnami v chování spotřebitelů a technologiích. Komplexní sektor IDM zahrnuje společnosti, které produkují interaktivní obsah, i společnosti, které poskytují různé typy produktů nebo služeb umožňujících produkci interaktivního obsahu. Někdy se jim říká „core“ a „periferní“ IDM. Základní obsah IDM zahrnuje, ale není omezen na video a mobilní hry, multiplatformní zábavu, webové série, e-learning a školicí produkty (Interactive Digital Media, OMDC).
The Greater Toronto Area (GTA) vede Severní Ameriku v nabídce rozmanitých, talentovaných pracovníků s interaktivními digitálními médii. GTA má 15 000 technologických společností, které zaměstnávají více než 168 000 lidí, což z Toronta dělá největší technologické centrum v Kanadě a třetí největší severoamerické centrum pro technologické firmy, kromě toho je třetím největším centrem designu na kontinentu.
Vzdělávací Pathways
Pokud jste student George Brown College , který dokončil druhý nebo třetí rok Interaction Design and Development Advanced Diploma (G103) s průměrem známek 3,2 (75 %) nebo vyšším, můžete mít nárok na ukončení studia. Pathway k tomuto programu.
Možnosti budoucího studia
Absolventi programu Honors Bachelor of Digital Experience Design se mohou kvalifikovat pro další postgraduální studium v příslušných programových oblastech. Studenti by měli kontaktovat univerzity přímo, aby prozkoumali možnosti postgraduálních škol.
Příklady potenciálních oblastí postgraduálního studia a výzkumu zahrnují design, interakční design, digitální/interaktivní média, digitální zkušenost, interakci člověka s počítačem, systémový design, elektronické zdravotnictví, e-learning, herní design, interaktivní umění a kritickou praxi.