Výpočty her BSc (Hons)
University of Lincoln
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lincoln, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 6 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* na úroveň, pro zahraniční studenty | domácí/EU studenti: 9 250 GBP za úroveň
Objevte Lincoln, ať jste kdekoli na světě
Naše webináře, mistrovské kurzy předmětů, setkání s otázkami a odpověďmi a panelové přednášky studentů jsou skvělým způsobem, jak zjistit, jaké to je žít a studovat na University of Lincoln .
Úvod
Počítačový program BSc (Hons) Computing v Lincolnu má za cíl rozvíjet dovednosti a atributy potřebné pro roli v konkurenčním výpočetním sektoru. Kurz je navržen tak, aby pomohl studentům rozvíjet všestranné profesionály, schopné prosperovat v široké škále pracovních cílů po univerzitě. Studenti mají také příležitost rozvíjet dovednosti, které se podávají stále se rozvíjejícímu průmyslu videohry ve výši několika miliard liber.
Cílem kurzu je vyvinout soubor schopností, který je použitelný pro širší spektrum digitálního sektoru. Kromě učení, jak rozvíjet software, mohou studenti také rozvíjet pochopení interakce mezi počítačem a jeho uživatelem a jak navrhnout zážitek.
Naším cílem je připravit absolventy, kteří se dokáží přizpůsobit rychle se vyvíjející technologii a hrát klíčovou roli v rámci společností v popředí těchto záloh. Kromě toho, jak rozvíjet technologii, může studenti počítačových her získat také pochopení toho, jak to dělat, aby to bylo zábavné, hravé a zábavné.
Předmět zkoumá informatiku prostřednictvím konkrétního použití her. Studenti mají možnost rozvíjet programovací dovednosti spolu s odbornými moduly v tématech, jako je design her, 3D grafika, matematika a umělá inteligence.
Silné koncepční a metodologické základy jak v herním designu, tak ve vývoji her dává kurzu Lincoln's Games Computing výrazný náskok. Studenti jsou vyzýváni, aby si uvědomili, že softwarové inženýrství je pro úspěch počítačových her a softwarových aplikací stejně důležité jako kreativní design. Kurz také prozkoumá roli hravých systémů mimo herní průmysl a podívá se na to, jak byly hry aplikovány v odvětvích, jako je vzdělávání a fitness. I když se naši absolventi mohou zaměřit na kariéru v průmyslu videoher, jejich dovednosti mohou být také aplikovány na řadu různých pracovních Pathways , včetně systémů a vývojových rolí v NHS, automobilovém průmyslu, vzdělávacím sektoru a designových rolích v různých průmyslových odvětvích.
"Tyto informace byly správné v době zveřejnění (červenec 2023)"
Přijímací řízení
Osnovy
Jak budete studovat
V prvním roce studia mají studenti možnost studovat základní oblasti, včetně herního designu, matematiky pro výpočetní techniku, programování a vývoje her.
Ve druhém ročníku se očekává důkladná studie v oblastech počítačových her, jako je pokročilé programování, vývoj konceptů, návrh uživatelských zkušeností a umělá inteligence.
Kromě dokončení projektu vývoje her ve třetím ročníku si studenti mohou vybrat z řady speciálních volitelných modulů, včetně paralelního programování; Autonomní mobilní robotika; Zpracovávání obrazu; a virtuální a rozšířená realita.
K dispozici je studium na plný nebo částečný úvazek.
První rok
- Algoritmy a složitost (jádro)
- Herní design (jádro)
- Vývoj hry (jádro)
- Herní studia (jádro)
- Matematika pro výpočet (jádro)
- Objektově orientované programování (jádro)
- Základy programování (jádro)
Druhý rok
- Paradigmata aplikovaného programování (jádro)
- Umělá inteligence (jádro)
- Vývoj konceptu (jádro)
- Programování her (jádro)
- Škálovatelné databázové systémy (jádro)
- Týmové softwarové inženýrství (jádro)
- Návrh uživatelského zážitku (jádro)
Třetí rok
- Grafika (jádro)
- Fyzikální simulace (jádro)
- Generování procedurálního obsahu (jádro)
- Projekt (jádro)
- Autonomní mobilní robotika (volitelné)†
- Velká data (volitelné)†
- Vývoj napříč platformami (volitelné)†
- Kybernetická bezpečnost (volitelné)†
- Zpracování obrazu (volitelné)†
- Strojové učení (volitelné)†
- Paralelní programování (volitelné)†
- Virtuální a rozšířená realita (volitelné)†
† Některé kurzy mohou nabízet volitelné moduly. Dostupnost volitelných modulů se může rok od roku lišit a bude záviset na dosažení minimálního počtu studentů. To znamená, že nelze zaručit dostupnost konkrétních volitelných modulů. Výběr volitelného modulu může být také ovlivněn dostupností personálu.
Jak jste vyhodnoceni
Program je hodnocen různými způsoby, včetně testů ve třídě, kurzů, projektů a zkoušek. Většina hodnocení je založena na kurzech a odráží praktickou a aplikovanou povahu počítačových her. Váhy jednotlivých metod hodnocení se mohou v každém akademickém roce lišit. University of Lincoln klade za cíl zajistit, aby zaměstnanci vraceli hodnocení kurzů studentům okamžitě.
Akreditace a přidružení
Tento kurz je akreditován BCS, Chartered Institute for IT, a univerzita je přidružena k Institution of Analysts and Programmers.