Vývoj her BA (Hons) s rokem 0
Ravensbourne University London
Klíčová informace
Umístění kampusu
Greenwich Peninsula, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* domácí studenti na plný úvazek; 16 500 GBP/rok: zahraniční studenti na plný úvazek
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Rok 0 ve vývoji her podporuje kreativitu, představivost a nové způsoby tvorby, myšlení a dokumentování.
Pokud nejste na první rok našeho tříletého bakalářského studia zcela připraveni, pak je tento kurz pro vás.
Kurz je zaměřen na to, aby studentům porozuměl vývoji her, tvůrčímu procesu a technickým znalostem, aby je mohl realizovat. Titul zkoumá současný herní průmysl v celé řadě zkušeností; od nejnovějších konzolových trháků po virtuální realitu (VR) a rozšířenou realitu (AR).
Co pro mě může tento kurz udělat?
Rok 0 ve vývoji her není samostatný kurz, je to první fáze úplného bakalářského titulu a po úspěšném dokončení budete moci plynule postupovat do vývoje her BA (Hons).
Hlavní důvody pro podání žádosti
- Připravte se na postup do prvního roku.
- Získejte znalosti základních, praktických, intelektuálních a přenosných dovedností potřebných pro vstup do světa vývoje her.
- Rozvíjejte znalosti hardwaru a softwaru vhodné pro vývoj her.
- Pochopení širokých kulturních souvislostí kreativního průmyslu.
- Získejte vizuální povědomí a zkušenosti s řadou mediálních a technických schopností souvisejících s vývojem her.
Klíčová studijní témata
Kurz pokrývá klíčové oblasti včetně animace, vyprávění příběhů, grafického designu, 3D grafiky, video produkce, tvorby interaktivního obsahu a digitální kompozice.
Zkoumá také historický, kontextuální a budoucí potenciál pohybového grafického designu.
Pomocí nejnovějšího standardního specializovaného softwaru vytvářejí studenti současnou pohyblivou grafiku, 2D i 3D pro film, digitální televizi, mobilní zařízení, web, hry a další kreativní výstupy.
Mezi klíčová studijní témata patří:
- Krátký příběh (animace a živá akce)
- Animace
- Vizuální komunikace a typografie
- Žívá akce
- Informační design
- Branding
- Vývoj konceptu mezi médii
- Historie, kontext a budoucí potenciál pohybového grafického designu
Ideální studenti
Pro koho je tohle?
Year Zero je vynikajícím vstupním bodem do našeho kurzu vývoje her BA (Hons), který vám může vyhovovat, pokud:
- máte pocit, že budete mít prospěch z rozvoje vašich dovedností před vstupem do vysokoškolského studijního kurzu
- budete se snažit splnit vstupní požadavky.
Osnovy
Rok 0
Rok 0, první rok čtyřletého studia, trvá přes jeden akademický rok, během kterého studenti absolvují čtyři jednotky.
V termínu jedna, zahájí jednotku ve studiích Explorative Media and Design. Dokončí také jednotku v anglickém jazyce. Který pokračuje po celý semestr 1 a 2 a poskytuje základní přenositelné dovednosti nezbytné k tomu, aby podpořily jejich praktickou a teoretickou práci.
V semestru dva, studenti zahájí svou specializovanou studijní jednotku a zapojí se do řady projektů určených k rozšíření jejich zvolených disciplinárních znalostí a dovedností v herním designu. Ty se stanou náročnějšími, když se přesunou do třetího období a zahájí závěrečný hlavní projekt.
Rok 1
Studenti se seznámí se základy herního programování, architekturou a příslušnými mediálními dovednostmi nezbytnými pro vývoj her.
Po celý rok, studenti se učí postupy a konvence průmyslových protokolů spolu s atributy osobního rozvoje požadovanými pro úspěch na univerzitě a ve světě práce.
Rok 2
Postupuje od základních základů vývoje her, zaměření v roce 2 směřuje ke specifickým technickým dovednostem nezbytným pro vývoj her v celé škále kreativních možností.
Tady, studenti začnou růst v požadovanou specializaci - usnadňuje ji řada volitelných předmětůPathways, které uvidí spolupráci se studenty a profesionály z příbuzných a dalších akademických oborů.
Rok 3
Studenti v posledním ročníku mají možnost realizovat významný a trvalý individuální rozvojový projekt.
To bude táhnout dohromady všechny předchozí zkušenosti prameny jejich studia, a poskytnout přizpůsobení portfolia práce, která bude působit jako vaše profesionální vizitka do průmyslu.
Přijímací řízení
Kariérní možnosti
Vystudujete solidní škálu vyhledávaných dovedností a komplexním portfoliem připraveným pro kariéru v jakékoli oblasti herního průmyslu, včetně designu, Výroba, umělecká díla, vývoj, analýza a výzkum.
Absolventi mohou pokračovat v řadě kariér v herním průmyslu, mezi ně patří, ale nejsou omezeny na:
- Vývojáři her
- Herní prostředí design
Absolvujete silné koncepční dovednosti a technické znalosti. Absolventi pracují v oblastech jako typografie, redakční design, balení, informační design, wayfinding, výstavní design, UX/UI, výtvarný směr a designová strategie.
Poplatek za studium programu
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář v programování her
- Berlin, Německo
- Munich, Německo + 3 více
Bakalář v animaci herních umění
- Berlin, Německo
- Munich, Německo + 3 více
Bakalář Kultura a umění, Game Design
- Mikkeli, Finsko
- Kouvola, Finsko