BA (Hons) v digitální reklamě
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kuala Lumpur, Malajsie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 22 615 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* celkem pro malajské studenty: 81 800 RM | celkem pro zahraniční studenty: 88 200 RM/22 615 USD
Úvod
APU-Duální studijní program DMU
Studenti, kteří jsou v bakalářském studijním programu, budou mít možnost přihlásit se do programu APU -DMU Dual Degree Scheme. V rámci tohoto programu studenti po absolvování obdrží 2 diplomy a přepisy: 1 z Asijsko-pacifické univerzity ( APU ), Malajsie a 1 z De Montfort University (DMU), Velká Británie.
Více než jen titul z digitální reklamy
APUTitul BA (Hons) v oboru digitální reklama je navržen tak, aby vám poskytl výhodu s nejnovějšími technologiemi, které jsou v souladu s průmyslovou revolucí 4.0.
Přijímací řízení
Osnovy
Obrys programu
Tento program je speciálně navržen tak, aby studentům poskytoval:
- Znalosti a výrobní disciplína digitální reklamy, prostřednictvím reklamních principů, plánování účtů, a kreativní aplikace pro výrobu.
- Současná teorie a principy aplikace dovedností při efektivním rozvoji reklamních kampaní spolu s požadovanými kolaterály a měřením efektivity.
- Logické a analytické dovednosti k identifikaci hlavních problémů ovlivňujících globální reklamní průmysl z hlediska mediálního plánování, distribuce obsahu, a strategie při zvažování výsledku konečného velkého projektu digitální reklamy.
Stupeň úrovně 1
Studenti si osvojí základní dovednosti ve vztahu k praktikám digitální reklamy. Nabízené moduly seznámí studenty s oblastmi týkajícími se tvůrčích dovedností požadovaných v digitální reklamě. Rozvíjet studenty porozumění praktikám digitální reklamy, moduly zaměřené na marketingové základy a projektový management budou rozvíjet základní dovednosti kritického myšlení.
Společné moduly
- Trendy a vizuální myšlení
- Pohyblivá grafika
- Kreativní projekt
- Projektový management
- digitální, ilustrace
Specializované moduly
- Úvod do grafického designu
- Principy reklamy
- klient, stručný, pojem
- Základy marketingu, chování spotřebitelů, a kreativní praxe
Stupeň úrovně 2
Bude naučena širší škála dovedností, ve kterém studenti lépe porozumějí tradičním oblastem reklamních praktik, kultura, a vedení agentur. Studenti se také ponoří do postupů tvorby obsahu, aby dále rozvíjeli dovednosti v kreativní produkci digitální reklamy prostřednictvím copywritingu, film, a mediální plánování.
Společné moduly
- Ze skriptu na obrazovku
- Digitální filmová produkce
- Kreativita a inovace
- Vizuální kultura
Specializované moduly
- Reklama: Průmysl, kultura a praxe
- Odborná praxe: Management klientů a agentur
- Strategie a aplikace značky
- Reklama: Plánování a nákup médií
- Digitální a zážitková reklama
- Copywriting a kreativní směr
Stáž (16 týdnů)
Studenti absolvují krátkou stáž/průmyslovou přípravu po dobu minimálně 16 týdnů, aby je připravili na hladký přechod z učebny do pracovního prostředí.
Stupeň úrovně 3
Studenti využijí svých předchozích studií a průmyslových zkušeností, aby se dozvěděli o strategických a globálních perspektivách digitální reklamy, s cílem je připravit je jako vůdce v oboru. Větší důraz bude věnován příslušným budoucím sadám dovedností v oblasti digitální reklamní analytiky a integrované marketingové komunikace, aby studenti mohli plně zahrnout požadavky globálního odvětví digitální reklamy.
Společné moduly
- Zpráva o výzkumném projektu
- Výstavní design
- Navrhněte futures
Specializované moduly
- Integrovaná marketingová komunikace
- Digitální reklama: individuální profesionální projekt
- Analytika digitální reklamy
- Digitální reklama: Team Professional Project
MQA povinné předměty*
- Etnické vztahy (M'sian studenti)
- &Islámská asijská civilizace (M'sian studenti)
- Malaysian Studies (Int'l studenti)
- Malajský komunikační jazyk (Int'l studenti)
- Pracoviště Profesionální komunikační dovednosti
- Trendy& zaměstnanosti zaměstnanců
- Společné osnovy
(*Všichni studenti jsou povinni úspěšně dokončit tyto moduly, jak stanoví malajská kvalifikační agentura.)
Ať už chcete pracovat v kreativním týmu, být textař, plánovač účtů, nebo manažer značky, získáte zásadní praktické zkušenosti, které jsou velmi atraktivní pro budoucí zaměstnavatele.
Bakalář umění v digitální reklamě je založen na 360° přístupu k kreativní a strategické reklamě pro digitální ekosystém. Tento program je navržen tak, aby:
- Rozšiřte porozumění a znalosti technologie digitální reklamy, tvorba konceptů, a kreativní myšlení, abyste zvýšili schopnost aplikovat tyto znalosti v průmyslových odvětvích.
- Získání důkladných znalostí o digitálních reklamních technologiích pro další rozvoj kompetencí a schopnosti aplikovat je jako nedílnou součást programu.
Naučí vás zkušený programový tým, a pracovat s přidruženými lektory, kteří jsou v současné době kreativními řediteli a agenturními odborníky. K vašemu vývoji budou přidána také umístění v oboru a návštěvy agentur. Naučíte se vytvářet reklamní kampaně studiem klíčových oblastí kreativního myšlení, strategie, a plánování, stejně jako generování nápadů, integrovaná komunikace, umělecký směr, a copywriting.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Možnosti kariéry
- Výkonný ředitel digitální reklamy
- Tvůrce digitálního obsahu
- Komunikátor značky
- Marketingový manažer
- Plánovač médií
- Správce účtu
- Výkonný ředitel sociálních médií
- Vizuální designér
- Textař
- Umělecký ředitel