BA (Hons) v marketingovém managementu
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kuala Lumpur, Malajsie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 22 615 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* celkem pro malajské studenty: 87 000 RM | celkem pro zahraniční studenty: 88 200 RM/22 615 USD
Úvod
APU-Duální studijní program DMU
Studenti, kteří jsou v bakalářském studijním programu, budou mít možnost přihlásit se do programu APU -DMU Dual Degree Scheme. V rámci tohoto programu studenti po absolvování obdrží 2 diplomy a přepisy: 1 z Asijsko-pacifické univerzity ( APU ), Malajsie a 1 z De Montfort University (DMU), Velká Británie.
Více než jen titul marketingového managementu
Akreditováno CMI.
Přijímací řízení
Osnovy
Obrys programu
Tento program je speciálně navržen tak, aby studentům poskytoval:
- Pochopení teorií a konceptů, které podporují efektivní marketing, a praktických dovedností potřebných k zahájení kariéry v marketingu.
- Vystavení klíčovým oblastem, včetně životního stylu a chování zákazníků, hodnoty zákazníků, marketingová komunikace, mezinárodní marketing, marketingové rozhodování, a marketingový management.
- Kombinace s dalšími marketingovými a obecnými obchodními moduly umožňující studentům jasně porozumět zásadní roli marketingu v obchodním kontextu.
- Vystavení tomu, jak marketingová disciplína ovlivňuje v různých kontextech.
Stupeň úrovně 1
Studenti si osvojí základní dovednosti požadované každým odborníkem v oblasti řízení podniku a základní pochopení kontextu, ve kterém podniky působí - management, právo, účetnictví, ekonomika, podnikání, marketing, řízení lidí a účetnictví. Vystavíme je také dovednostem obchodní& komunikace, výpočetní& IT dovednosti a kvantitativní dovednosti, nezávislé učení. Všechny programy Business Management mají společný první rok, takže získají solidní základ v teoriích a postupech řízení podniku.
Společné moduly
- Úvod do managementu
- Účetní dovednosti
- Obchodní a komunikační dovednosti
- Podniková ekonomika
- Digitální myšlení a inovace
- Základy podnikání
- Obchodní právo
- Marketingová
- Vedení lidí
- Kvantitativní dovednosti
Stupeň úrovně 2
Bude získána širší škála dovedností, ve kterých studenti získají lepší pochopení funkčního řízení a řízení podniku, se specializovaným zaměřením na informace (&Research Advertising), Elektronický marketing, Vztahy se zákazníky a& inovace tvořivosti. Budeme dále rozvíjet jejich nezávislé učení, abychom je připravili na pracoviště a pro další výzkumy.
Společné moduly
- Behaviorální věda v organizaci
- Podnikatelská etika a správa
- Kreativita a inovace
- Kritické myšlení v managementu
- Mezinárodní kultura a komunikace
- Metody podnikových výzkumů
Specializované moduly
- Marketingové zpravodajství a výzkum
- Integrovaná marketingová komunikace 1
- B2B Marketing
- Digitální marketing
- Poskytování hodnoty pro zákazníka
- Chování spotřebitelů
Stáž (16 týdnů)
Studenti absolvují stáž/průmyslové školení po dobu minimálně 16 týdnů, aby je připravili na hladký přechod z učebny do pracovního prostředí.
Stupeň úrovně 3
Studenti využijí svých předchozích studií a průmyslových zkušeností k rozšíření své znalosti v marketingových strategiích, objevování nových příležitostí, využívání konkurenční výhody a rozhodovací procesy, s cílem ženich jako marketingových specialistů. Projekt v závěrečném ročníku vyžaduje, aby jednotlivě prozkoumali téma — prokáží akademické a praktické aspekty své schopnosti ve zvolené oblasti studia.
Specializované moduly
- Řízení značky
- Budování vztahů se zákazníky
- Globální marketing
- Řízení inovací a vývoj nových produktů
- Integrovaná marketingová komunikace
- Vyšetřování v marketingovém managementu
- Marketingové rozhodování
- Projekt marketingového managementu
- Teorie vedení a praxe
- Management maloobchodního marketingu
- Strategické marketingové plánování
MQA povinné předměty*
- Etnické vztahy (M'sian studenti)
- &Islámská asijská civilizace (M'sian studenti)
- Malaysian Studies (Int'l studenti)
- Malajský komunikační jazyk (Int'l studenti)
- Pracoviště Profesionální komunikační dovednosti
- Trendy& zaměstnanosti zaměstnanců
- Společné osnovy
(*Všichni studenti jsou povinni úspěšně dokončit tyto moduly, jak stanoví malajská kvalifikační agentura.)
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Možnosti kariéry
- Manažer& reklamních propagací
- Manažer marketingové komunikace
- Manažer značky
- Manažer zákaznického servisu
- Marketingový manažer
- Manažer maloobchodu
- Manažer prodeje
- Produktový manažer
- Marketingový ředitel
- Specialista marketingu obsahu
APU - Přední digitální transformace v podnikání, managementu a marketingu
Budoucnost je technologie - každý podnik potřebuje digitální talenty připravené na budoucnost pro digitální ekonomiku
Jako 4. průmyslová revoluce (IR4.0) přebírá svět, vidíme vzestupný trend sloučení digitální technologie s obchodem. Jak podniky naplňují digitální technologii do svých operací, Digital Transformation zvyšuje zákaznickou zkušenost, a transformuje obchodní modely a provozní modely v rámci organizace.
Aby podniky zůstaly odolné a konkurenceschopné, potřebují inovovat, přijmout digitální produkty, Digitální řešení, mít strategii digitálního růstu, používat technologii pro expanzi a růst, a také vybavit své pracovní síly potřebnými sadami dovedností, aby přijaly rozsáhlou transformaci a digitální revoluci v tomto digitálním věku. Role „technologie v podnikání“ je zásadní a technologie zpochybnila a změnila všechny aspekty způsobu, jakým podniky fungují rychlým tempem. Rychlá globalizace byla možná díky technologii. Kdokoli nyní může podnikat kdekoli na světě s využitím vysokorychlostního internetu, připojení, a přítomnost dobře propojených sociálních médií. Technologie podpořila rozvoj elektronického podnikání,& digitálního marketingu elektronického obchodu a přinesla novou dynamiku globalizace podniků.
Vzestup elektronického obchodu — nákup a prodej bez hranic
Jak globální pandemie narušila svět, internetové nákupní platformy se staly dominantním kanálem pro spotřebitele k nakupování základního zboží a služeb. Předpokládá se, že elektronický obchod a elektronický obchod udrží tento vzestupný trend a budou nadále růst. Jako budoucí profesionálové v oblasti elektronického podnikání, budete vyškoleni k řízení podnikání za tradičními hranicemi, formovat vás v profesionály, kteří jsou schopni čelit budoucím obchodním výzvám.