BA (Hons) v reklamě
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kuala Lumpur, Malajsie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 20 380 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Mezinárodní studenti Rok 1: RM 26 300 (USD 6 840) 250 liber Rok 2: RM 27 800 (USD 6 240) 250 za rok 3: RM 28 100 (USD 7 300) 250 liber Celkem: RM 82 200
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Přehled
Náš 360 ° přístup k tvůrčí a strategické reklamě a řízení značky rozvíjí odborníky s širokou škálou dovedností, které rozvíjejí možnosti zaměstnatelnosti. Naše prostředí kreativního studia odráží prostředí agentury, vytváří flexibilní pracovní zóny a prostory projektu s průmyslovým standardním softwarem. Náš dynamický inzertní program zaměřený na nápady vám poskytne dovednosti a porozumění pro rozvoj kariéry v kreativním průmyslu. Ať už chcete pracovat v kreativním týmu, být copywriter, plánovač účtu nebo manažer značky, získáte zásadní praktické zkušenosti, které jsou pro budoucí zaměstnavatele velmi atraktivní. Programový tým má zkušenosti s průmyslem a naši spolupracovní pedagogové jsou současnými kreativními řediteli a praktiky agentury. Umíme kreativní myšlení a myšlenky uprostřed našeho 360 ° přístupu k reklamní studii prostřednictvím digitálních a tradičních reklamních platforem, prozkoumat sociální média, virální marketing a ambientní reklamu. Návštěvy v průmyslu a návštěvy agentur přispějí k vašemu vývoji. Naučíte se vytvářet reklamní kampaně studiem klíčových oblastí tvůrčího myšlení, strategie a plánování, jakož i vytváření nápadů, integrované komunikace, uměleckého směru a copywritingu.
Vstupní požadavky
Trasa 1: Vstup do roku 1
- Úspěšné dokončení STPM s 2 úplnými průkazy nebo ekvivalentní s minimální CGPA 2.0 a dokončením SPM nebo ekvivalentu; nebo
- Úspěšné absolvování úrovně A s minimálně úspěšným absolvováním 2 předmětů a úspěšné dokončení úrovně O nebo ekvivalentu; nebo
- Uznávaná maturita nebo nadace s CGPA 2.0 na úrovni SPM; nebo
- Kvalifikace, kterou společnost APIIT považuje za rovnocennou s výše uvedeným.
A
Portfolio může obsahovat:
- Skicáky.
- Fotografie modelů.
- Umělecká díla.
- Počítačové dovednosti.
- Výzkum.
- Knihy nápadů atd. A
- Tři příklady inzerátů, které jste našli v časopisech nebo novinách, které se vám líbí a které jsou zajímavé, budou projednány v rozhovoru.
Trasa 2: Vstup do roku 2
- Úspěšné dokončení příslušného diplomu APIIT, nebo
- Úspěšné ukončení studia v jiné uznávané instituci s akademickými kredity rovnajícímu se prvnímu ročníku titulu vyznamenání v příslušných oborech
Všichni studenti musí prokázat, že splnili ekvivalent IELTS 6.0 buď prostřednictvím formálního hodnocení anglického jazyka, nebo úspěšně absolvovat předchozí studium na úrovni "A" nebo ekvivalent v angličtině.
Programový obrys
Témata, které zažijete, zahrnují:
Rok 1
- Klientský koncept I
- Krátký koncept klienta II
- Předmět Úvod I
- Úvod do předmětu II
- Informování omší
- Úvod do grafického designu
- Základy marketingu
- Trendy a vizuální myšlení
- Úvod do mediálních praktik
Rok 2
- Reklama a balení
- Implementace značky I
- Implementace značky II
- Digitální a zážitkové
- Plánování účtů a médií
- Odborná praxe
- Copywriting a kreativní směřování
- Kreativní praxe
- Tvořivost
Stáž
Rok 3
- Budoucí myšlení
- Budoucí myšlení II
- Hlavní projekt I
- Hlavní projekt II
- Hlavní projekt III
- Zpráva o výzkumu reklamy a managementu značky I
- Zpráva o výzkumu reklamy a řízení značky II
- Design futures pro ABM
Vedle výše uvedených skutečností jsou všichni studenti povinni úspěšně absolvovat moduly všeobecných studií, jak stanoví Malajská agentura pro kvalifikaci, a také splnit požadavky na zápočet pro aktivity společné výuky.
Absolvent zaměstnání
Kvůli našemu 360stupňovému kreativnímu a strategickému přístupu k inzerci naši absolventi jsou připraveni v průmyslu. Na všech úrovních a modulech se snažíme poskytnout našim absolventům kritické vědomí prostřednictvím učení založeného na dotazování, získávání znalostí a získávání dovedností. Během tří let studia studenti rozvíjejí své chápání prostřednictvím reflexní praxe a řešení problémů a jsou stále více povzbuzováni a schopni převzít odpovědnost za vlastní učení, a to jak jako jednotlivci, tak jako členové týmu, kde je schopnost komunikovat s důvěra, efektivní komunikace a práce s kolegy a kolegy. Zaměstnavatelé oceňují odborné dovednosti a pracovní etiku, které demonstrovali naši studenti, zejména příležitosti v rámci celého programu pro zapojení agentur do živých slibů, pracovních míst a stáží, což je základní kámen vzdělávacího zážitku, který zde nabízíme. Naši podnikatelé a tvůrčí absolventi jsou inovační myslitelé, kteří se kreativně snaží o řešení založená na zkušenostech, dovednostech a znalostech vyvíjených v oblasti řízení reklamy a značky.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Business and Management (Marketing) BA (Hons)
- Bath, Spojené království
Bakalářský management značky
- Berlin, Německo
Bakalář v oboru Branding a správa reklamy
- Vilnius, Litva