Titul v oboru reklama a public relations
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Klíčová informace
Umístění kampusu
Valencia, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 7 800 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Oficiální titul: Titul v reklamě a public relations
Délka / ECTS: 4 roky / 240 ECTS
Místa / kampus: 75 / Moncada - Alfara
Vyučováno v: španělštině
Výsledky učení
Čím se lišíme?
1.La zkušenosti a dosavadní výsledky
Studie v oblasti komunikace na univerzitě CEU začaly před více než 30 lety. Podporujeme několik desetiletí školení komunikátorů oddaných jejich profesi.
2.La Forefront zařízení
Naše univerzita nabízí médií a odborné zdroje. Si můžete vyzkoušet svou kreativitu prostřednictvím různých výzev, které nabízejí titrací, ať již uvnitř nebo vně třídě. K dispozici jsou Centrum pro audiovizuální produkce a multimédia, kde si můžete procvičit své nové dovednosti v digitálním novinách nebo rozhlasového nebo televizního producenta, i profesionálních soutěží v oblasti reklamy a dokonce i krátké audiovizuálního festivalu.
3. Zaměřené na novou zaměstnatelnosti
Tte nabízíme možnost získat vlastní titul v oboru komunikace a politického marketingu. Zlepšíte své dovednosti v oblasti veřejného projevu a politického diskurzu v našich televizních přijímačích, v nástrojích politického marketingu a v plánování volebních kampaní. Plus v profesionálních nástrojích: v průběhu studia budete studovat většinu předmětů na základě počítačových nástrojů profese. Nejenže dokončíte titul, abyste věděli, jak s nimi zacházet, ale také získáte kompetence potvrzené certifikáty: Certifikát v grafickém a webdesignu (127 hodin: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) a certifikát v audiovizuálním shromáždění (222 hodin: Avid) , Protools, After Effects, Movie Magic Scheduling).
4. Mezinárodní rozměr
Bezplatné doplňkové školení v angličtině od první do čtvrté pro zlepšení výchozí úrovně. Příležitosti pro mezinárodní stáže (jako je agentura EFE v Paříži, Lisabonu, Ženevě nebo Aténách nebo evropští výrobci, jako je například Jelly Fish Pictures v Londýně). Jednou z nejlepších mezinárodních zkušeností našich studentů komunikace jsou IP (mezinárodní programy).
5. Dvojité stupňů zdvojnásobuje odborné tituly
Můžete navštěvovat dvě univerzitu, zatímco závodní plány kompatibilní se všemi třídami ve stejných zařízeních a samozřejmě, aniž by platit dvakrát. Takže čtyřhře odborné tituly z University ve dvou stupních.
- Reklama a Public Relations žurnalistika
- Reklama a komunikace Public Relations Audiovisual
- Marketing Reklama a Public Relations
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/publicidad-relaciones-publicas
Osnovy
obecné dovednosti
- CG1. Vedení a rozhodování.
- CG2. Schopnost kreativity a řešení problémů.
- CG3. Organizační a plánovací schopnosti.
- CG4. Kapacita pro analýzu a syntézu.
- CG5. Ústní a písemná komunikace.
- CG6. Schopnost spravovat informace.
- CG7. Počítačové znalosti související se studovaným oborem.
- CG8. Etický závazek.
- CG9. Schopnost pracovat v interdisciplinárních týmech.
- CG10. Dovedností v mezilidských vztazích.
- CG11. Schopnost kritického uvažování.
- CG12. Uznání rozmanitosti a Multi.
- CG13. Motivace ke kvalitě.
- CG14. Adaptabilita na nové situace.
- CG15. Kritéria rozvoje schopností.
- CG16. Schopnost samostatného učení.
- CG17. Schopnost iniciativy a podnikatelského ducha.
Specifické kompetence
disciplinární znalosti
- CD1. Teoretické a praktické znalosti profese a jejích organizačních procesů a struktur.
- CD2. Teoretické a praktické znalosti manažerských technik ve společnostech v sektoru, funkčních oblastí reklamní komunikace, public and corporate relations ve veřejných a soukromých společnostech.
- CD3. Studium oddělení komunikace v rámci firem a institucí a dovednosti a techniky potřebné pro jeho řízení. Zejména řízení znalostí a nehmotných statků firmy, trhů a finančních ukazatelů.
- CD4. Znalost procesů a technik výzkumu a analýzy podstaty a vzájemných vztahů mezi subjekty reklamní komunikace: kreativci, firmami, institucemi, reklamními a PR agenturami, médii, supporty a publikem.
- CD5. Znalost struktury reklamních médií: její charakteristiky, typologie a problémy. Analýza a výzkum publika. Analýza a výběr podpor a médií pro plánování šíření reklamy.
- CD6. Studium specifických marketingových metod a technik pro rozhodování v oblastech komunikace obecně a reklamy a public relations, ve firmách a institucích. Znalost a studium marketingových procesů a jejich specifických technik: positioning, segmentace, analytické postupy a měření efektivity, mimo jiné.
- CD7. Znalost škol, metod a technik kreativního myšlení a jejich aplikace v procesu reklamní komunikace.
- CD8. Znalost procesů tvorby reklamních sdělení: metody, kreativní techniky a systémy analýzy kampaní.
- CD8. Teoreticko-praktická znalost prvků, forem a procesů reklamních jazyků a dalších forem komunikace s využitím úředních jazyků státu a cizích jazyků, zejména angličtiny.
- CD9. Studium strategií a procesů zaměřených na vytváření přidané hodnoty ve značkách.
- CD10. Znalost etiky a deontologie profesní činnosti, jakož i jejího právního řádu, který ovlivňuje jak praxi, tak etické jednání, kterým se musí řídit práce odborníka.
- CD11. Studium a vývoj průmyslových, sociálních a estetických aspektů, které ovlivňují proměny prvků, forem a procesů reklamní komunikace.
- CD12. Znalost a analýza základních psychologických, vyšších kognitivních, psychosociálních a emočních procesů v komunikaci a ve spotřebiteli a specifické psychologické modely vyvinuté pro komunikaci a přesvědčování.
- CD13. Zdůvodnění historického rámce a koncepčního vývoje strukturálních principů sociálního magisteria církve.
- CD14: Seznámení se správou různých dokumentárních zdrojů, které tvoří sociální nauku církve v jejích různých žánrech.
- CD15: Školení pro kritickou a reflektivní analýzu hlavních dokumentů současného učitelského úřadu církve, odkazujících na fenomén sociální komunikace.
- CD16: Schopnost analyzovat hlavní aspekty související s ekonomickými vztahy na základě velkých historických textů sociálního magisteria církve.
odborné dovednosti
- CP1. Schopnost a schopnost nést odpovědnost za komunikační oblast organizace nebo společnosti.
- CP2. Schopnost a schopnost sestavit komunikační plán.
- CP3. Schopnost a způsobilost pro svobodný výkon povolání.
- CP4. Vztahová a manažerská kapacita pro vytvoření plynulé a kompetentní interakce mezi inzerentem a agenturou.
- CP5. Kapacita a schopnost vykonávat povinnosti stratéga, plánovač a mediální kupce.
- CP6. Schopnost definovat a spravovat komunikační rozpočty.
- CP7. Schopnost a schopnost vymýšlet a kreativně utvářet sdělení sdělení.
- CP8 Schopnost a schopnost vytvářet a vyvíjet grafické prvky, obrázky, symboly, zvuky a texty.
- CP9. Schopnost a schopnost jednat jako odborníci ve strategickém řízení firemní image a reputace.
- CP10. Kapacita a schopnost identifikovat, vyhodnocovat, řídit a chránit nehmotný majetek společnosti.
- CP11. Schopnost řídit vztahy mezi organizacemi a jejich zainteresovanými stranami, stejně jako související nástroje.
- CP12. Schopnost a schopnost používat komunikační technologie a techniky a všechny typy nástrojů analýzy, měření, informačních systémů atd.
Akademické dovednosti
- CA1. Základní znalost komunikace. Znalost teorií, metod a problémů reklamní a public relations komunikace a jejich jazyků, které slouží jako podpora jejich činnosti, na základě požadavků stanovených jako disciplinární znalosti a odborné dovednosti.
- CA2. Schopnost převzít vedení v projektech, které vyžadují lidské zdroje a jakékoli jiné povahy, efektivně je řídit, převzít principy společenské odpovědnosti a kapacity a adaptace na multidisciplinární týmy.
- CA3. Schopnost porozumět a interpretovat prostředí, přizpůsobit se změnám, čelit krizím a pracovat v nátlakových situacích.
- CA4. Znalost ekonomického, psychosociálního, kulturního a demografického prostředí.
- CA5. Schopnost kreativity a inovace.
- CA6. Schopnost přizpůsobit se organizačním cílům.
Další specifické kompetence
- CE1. Schopnost vztahu k lidem a životnímu prostředí bez ztráty autonomie.
- CE2. Schopnost pracovat v týmech.
- CE3. Schopnost vhledu, vynalézavosti a tvořivosti.
- CE4. Příprava na riskování.
- CE5. Schopnost analýzy, syntézy a kritického úsudku.
- CE6. Vědět, jak řídit svůj čas.
- EC7. Schopnost svobodně a odpovědně jednat.
- CE8. Kapacita pro ekonomické a rozpočtové řízení ve svém oboru činnosti.
- CE9. Schopnost objektivně analyzovat realitu a extrahovat platné úvahy.
Galerie
Kariérní možnosti
zaměstnanost
kariérní vyhlídky
Profesní možnosti tohoto titulu se v posledních letech významně rozšířily do všech organizací, ve kterých je možné rozvíjet komunikační funkce chápané jako deštník, který zahrnuje rozmanitost technik. Pracovní příležitosti přesahují klasickou orientaci na tradiční reklamní agentury, i když se nadále zaměřují v podstatě na dva světy, Advertising a Public Relations.
- Reklama: tento aspekt lze rozvíjet v každé společnosti, jejíž činnost se zaměřuje na tvorbu, plánování a distribuci sdělení a kampaní na jakémkoli médiu.
- Public Relations: druhým oborem je aplikace znalostí získaných v oblasti public relations a komunikačních kanceláří.
Obě strany mohou být vyvinuty ve firmách, jako jsou:
- Reklamní agentury
- média
- mediální agentury
- Designové společnosti
- Tam, kde mohou firmy uplatnit a aplikovat znalosti závodu
- Marketing a reklama oddělení inzerenti
- DIRCOM
- instituce
- nevládní organizace
- Atd.