Bakalář marketingu, reklamy a public relations
Edith Cowan University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Joondalup, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
6 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* orientační poplatek za semestr
Úvod
Studujte titul s jedinečnou směsí marketingu, reklamy a public relations, v nejmodernějších zařízeních a využívajícím průmyslovou technologii.
Kombinace marketingu, reklamy a vztahů s veřejností umožňuje studentům diverzifikovat své tvůrčí schopnosti a znalosti strategického řízení podniku a získat dovednosti zaměstnatelnosti, včetně kritického myšlení, týmové práce, komunikace a řešení problémů, které jsou potřebné pro úspěšnou kariéru v průmyslu.
Marketing je zaměřen na tvorbu nejlépe vyhovujících produktů a budování úspěšných značek. Tento kurz poskytuje studentům marketingové dovednosti a znalosti potřebné k analýze potřeb zákazníků, k identifikaci organizačních cílů, tržních podmínek a existující nabídky produktů a umožňuje jim navrhnout, vyvinout a vyhodnotit marketingový akční plán. Reklama kombinuje umění, vědu a strategii, kromě Public Relations, které rozvíjí komunikační praxi v různých kontextech.
Studenti získají dovednosti potřebné k přilákání nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a posílení vztahu s produktem, značkou nebo organizací. Studenti získají praktické zkušenosti v tradičních i digitálních médiích a vytvoří portfolia, která předvedou jejich nadání.
Vstup do kurzu
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 3)
Všichni uchazeči musí splňovat požadavky na přijetí do tohoto kurzu. Orientační nebo zaručená ATAR je zveřejněna (je-li to použitelné) nebo požadavky na přijetí na akademickou půdu mohou být splněny splněním jednoho z následujících:
- AQF Cert IV;
- Úspěšně dokončeno 0,25 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu);
- Speciální terciární přijímací test; *
- Přípravný kurz univerzity; *
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý studentský vstupní test; nebo*
- Schéma vstupu na základě zkušeností. *
* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
U zahraničních studentů zahrnují požadavky vaše výsledky středních škol.
Požadavky na anglický jazyk (pásmo 3)
Anglické požadavky na způsobilost mohou být splněny splněním jednoho z následujících:
- 12. rok Angličtina ATAR / anglická literatura ATAR třídy C nebo lepší nebo ekvivalentní;
- Speciální terciární přijímací test; *
- IELTS Academic Celkové skóre minimálního pásma 6,0 (žádné individuální pásmo méně než 6,0);
- Úspěšně dokončeno 1,0 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni ve Velké Británii, Irsku, USA, NZ nebo Kanadě;
- Přípravný kurz univerzity;
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý vstupní test studentů; *
- Diplom AQF, pokročilý diplom nebo přidružený titul;
- Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu); nebo
- Další testy, kurzy nebo programy definované na stránce English Proficiency Bands.
* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
Headway / Unsplash
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Denní studium na Joondalupu
- Semestr 2: Denní studium na Joondalupu
Struktura kurzu
Marketingové základní jednotky
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
MKT1600 | Marketingové zásady a postupy | 15 |
MKT2605 | Propagační marketing | 15 |
MKT2608 | Chování spotřebitele | 15 |
MKT2700 | Maloobchodní marketing | 15 |
BUS3100 | Postupy podnikového výzkumu | 15 |
MKT3600 | Vývoj nového produktu | 15 |
MKT3601 | Marketingová strategie | 15 |
Plus jedna (1) jednotka od: | ||
MKT2805 ^ | Marketing sociálních médií | 15 |
MKT3606 ^ | Aktuální problémy v marketingu | 15 |
Reklamní základní jednotky
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ADV1116 | Základy reklamy | 15 |
ADV2102 | Kreativní strategie: Proces a provedení | 15 |
ADV2107 | Strategické značky | 15 |
ADV3112 | Mezinárodní reklama | 15 |
ADV3125 | Reklamní praxe | 15 |
ADV3406 | Nákup a plánování médií | 15 |
Základní jednotky pro styk s veřejností
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PRN2110 | Základy public relations | 15 |
PRN2124 | Správa událostí v oblasti public relations | 15 |
PRN2225 | Vztahy s médii | 15 |
PRN3150 | Public Relations: Móda, Hudba a Umění | 15 |
PRN3160 | Sociální a online mediální strategie | 15 |
PRN3223 | Firemní komunikace, problémy a krize | 15 |
Doporučené volby
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
Vyberte 4 jednotky z: | ||
ADV2220 | Správa reklamy | 15 |
ADV3120 | Aktuální problémy v marketingové komunikaci | 15 |
BUS3700 | Business Study Tour | 15 |
CCA3104 | Profesionální umístění | 15 |
CMM3115 | Globální komunikace | 15 |
CMM3116 | Aktuální průmyslová analýza | 15 |
DES2101 | Praxe designu: Identita | 15 |
DES2102 | Designové postupy: Předtisk | 15 |
DES2106 | Designové postupy: Typografie | 15 |
DES3206 | Praxe designu: Informační a reklamní design | 15 |
DES3208 | Praxe designu: Projekt | 15 |
FBL3501 | Obchodní praktikum | 15 |
Nebo jakákoli jednotka Level 2000 nebo Level 3000 se souhlasem koordinátora kurzu.
Poznámka: Zápis do CCA3104, FBL3501, CMM3116 a / nebo BUS3700 (není nabízen každý semestr) je pouze na základě aplikace.
^ Základní možnost
Výsledky výuky kurzu
- Přístup, analýza a kritické vyhodnocení relevantních informací pro systematické řešení náročných obchodních problémů.
- Aplikujte široké a koherentní znalosti na celou řadu obchodních situací, včetně mezinárodních / globálních / kulturních perspektiv.
- Efektivně spolupracujte v nastavení týmu a vytvářejte měřitelné výsledky.
- Komunikujte s obchodními znalostmi, koncepty a radami přesvědčivě a jasně v písemné i ústní podobě pomocí příslušné technologie.
- Vytvářejte kreativní nápady pro obchodní inovace, které reagují na příležitosti a neustálé změny.
- Reflexe zpětné vazby a kritiky vlastního výkonu s cílem identifikovat a naplánovat příležitosti pro rozvoj.
- Cení si profesionálního chování a / nebo osobního občanství, které odráží vzájemné vztahy mezi obchodní etikou a společenskou odpovědností společnosti.
Profesionální rozpoznávání
Akreditováno: Australian Marketing Institute (AMI)
Kariérní možnosti
Tato kombinace tří disciplín v jednom kurzu poskytuje absolventům konkurenční kariérní výhodu v celé řadě průmyslových odvětví. Studenti mají navíc schopnost zaměřit se na oblasti zájmu výběrem čtyř volitelných jednotek. Potenciální kariéra existuje v sektorech business-to-business, business-to-consumer, vláda-to-consumer a neziskového sektoru.
Možné budoucí pracovní pozice
Marketingový manažer, Brand Manager, Product Manager, Business Development Manager, průzkum trhu, Media Planner, reklamní a propagační manažer, copywriter, Desktop Publisher, Public Relations Manager.
Přijímací řízení
Osnovy
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Studujte prezenční studium na Joondalup
- Semestr 2: Studujte na plný úvazek na Joondalup
Struktura kurzu
Marketingové základní jednotky
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
MKT1600 | Marketingové principy a postupy | 15 |
MKT2605 | Propagační marketing | 15 |
MKT2608 | Spotřebitelské chování | 15 |
MKT2700 | Maloobchodní marketing | 15 |
BUS3100 | Praktiky obchodního výzkumu | 15 |
MKT3600 | Vývoj nového produktu | 15 |
MKT3601 | Marketingová strategie | 15 |
Plus jedna (1) jednotka od: | ||
MKT2805 ^ | Marketing sociálních médií | 15 |
MKT3606 ^ | Aktuální problémy v marketingu | 15 |
Reklamní základní jednotky
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ADV1116 | Základy reklamy | 15 |
ADV2102 | Kreativní strategie: Proces a realizace | 15 |
ADV2107 | Strategický branding | 15 |
ADV3112 | Mezinárodní reklama | 15 |
ADV3125 | Reklamní praxe | 15 |
ADV3406 | Nákup a plánování médií | 15 |
Základní jednotky Public Relations
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PRN2110 | Základy Public Relations | 15 |
PRN2124 | Public Relations Event Management | 15 |
PRN2225 | Vztahy s médii | 15 |
PRN3150 | Public Relations: Móda, hudba a umění | 15 |
PRN3160 | Sociální a online mediální strategie | 15 |
PRN3223 | Firemní komunikace, problémy a krize | 15 |
Doporučené volitelné předměty
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
Vyberte 4 jednotky z: | ||
ADV2220 | Správa reklamy | 15 |
ADV3120 | Aktuální problémy v marketingové komunikaci | 15 |
BUS3700 | Obchodní studijní cesta | 15 |
CCA3104 | Profesionální umístění | 15 |
CMM3115 | Globální komunikace | 15 |
CMM3116 | Aktuální průmyslová analýza | 15 |
DES2101 | Design Practices: Identity | 15 |
DES2102 | Návrhářské postupy: Předtisková příprava | 15 |
DES2106 | Návrhářské postupy: Typografie | 15 |
DES3206 | Design Practices: Informační a reklamní design | 15 |
DES3208 | Design Practices: Project | 15 |
FBL3501 | Obchodní praktikum | 15 |
Nebo jakoukoli jednotku úrovně 2000 nebo úroveň 3000 se souhlasem koordinátora kurzu.
Poznámka: Zápis do CCA3104, FBL3501, CMM3116 a/nebo BUS3700 (nenabízí se každý semestr) je pouze na základě žádosti.
^ Základní možnost
Galerie
Výsledek programu
Výsledky učení kurzu
- Získejte, analyzujte a kriticky vyhodnocujte relevantní informace, abyste mohli systematicky řešit náročné obchodní problémy.
- Aplikujte široké a koherentní znalosti na řadu obchodních situací, včetně mezinárodních/globálních/kulturních perspektiv.
- Spolupracujte efektivně v týmovém prostředí, abyste dosáhli měřitelných výsledků.
- Sdělujte obchodní znalosti, koncepty a rady přesvědčivě a srozumitelně v písemné i ústní formě s využitím příslušných technologií.
- Vytvářejte kreativní nápady pro obchodní inovace, které reagují na příležitosti a neustálé změny.
- Přemýšlejte o zpětné vazbě a kritizujte svůj vlastní výkon, abyste identifikovali a plánovali příležitosti pro rozvoj.
- Oceňujte profesionální chování a/nebo osobní občanství, které odráží uznání vzájemného vztahu mezi podnikatelskou etikou a společenskou odpovědností podniků.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Tato kombinace tří oborů v jednom kurzu vybavuje absolventy konkurenční kariérní výhodou v celé řadě průmyslových odvětví. Kromě toho mají studenti možnost zaměřit se na oblasti zájmu prostřednictvím výběru čtyř volitelných jednotek. Potenciální kariéry existují v sektorech typu business-to-business, business-to-consumer, Government-to-consumer a neziskového sektoru.
Možné budoucí pracovní pozice
Marketing Manager, Brand Manager, Product Manager, Business Development Manager, Market Research, Media Planner, Advertising and Promotions Manager, Copywriter, Desktop Publisher, Public Relations Manager.