
Bakalář in
Bakalář práce s mládeží
Edith Cowan University

Klíčová informace
Umístění kampusu
Bunbury, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
6 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* orientační poplatek za semestr
Úvod
Poskytuje komplexní studijní program o základech práce s mládeží jako zakotvené praktiky v komunitní práci. Kurz zahrnuje specializované jednotky v práci s mládeží a doplňkové studium v komunitní práci.
Studenti si mohou vybrat doplňkové oblasti studia, jako jsou domorodá a interkulturní studia, závislostní studia, komunitní práce, kriminologie, psychologie, poradenství, výtvarné umění, média a komunikace, správa událostí a venkovní dobrodružství.
Vstup do kurzu
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 3)
Všichni uchazeči musí splňovat požadavky na přijetí do tohoto kurzu. Orientační nebo zaručená ATAR je zveřejněna (je-li to použitelné) nebo požadavky na přijetí na akademickou půdu mohou být splněny splněním jednoho z následujících:
- AQF Cert IV;
- Úspěšně dokončeno 0,25 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu);
- Speciální terciární přijímací test; *
- Přípravný kurz univerzity; *
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý studentský vstupní test; nebo*
- Schéma vstupu na základě zkušeností. *
* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
U zahraničních studentů zahrnují požadavky vaše výsledky středních škol.
Požadavky na anglický jazyk (pásmo 3)
Anglické požadavky na způsobilost mohou být splněny splněním jednoho z následujících:
- 12. rok Angličtina ATAR / anglická literatura ATAR třídy C nebo lepší nebo ekvivalentní;
- Speciální terciární přijímací test; *
- IELTS Academic Celkové skóre minimálního pásma 6,0 (žádné individuální pásmo méně než 6,0);
- Úspěšně dokončeno 1,0 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni ve Velké Británii, Irsku, USA, NZ nebo Kanadě;
- Přípravný kurz univerzity;
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý vstupní test studentů; *
- Diplom AQF, pokročilý diplom nebo přidružený titul;
- Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu); nebo
- Další testy, kurzy nebo programy definované na stránce English Proficiency Bands.
* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.

detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Denní studium na Joondalupu
- Semestr 2: Denní studium na Joondalupu
Struktura kurzu
Studenti musí absolvovat 11 základních jednotek. Kromě základních jednotek by studenti měli dokončit všech 12 jednotek hlavních ve škole umění a humanitních věd z disciplín, jako jsou sociální věda, práce s mládeží, design, psychologie, umění, současné umění a média a komunikace; nebo jakoukoli jinou kombinaci velkých, nezletilých nebo volitelných jednotek ze školy umění a humanitních věd nebo jiných škol, jsou-li k dispozici.
Rok 1 - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
YWK1220 | Problémy s mládeží | 15 |
CSV1103 | Mezilidské a pomocné dovednosti | 15 |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | ||
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 |
Rok 1 - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
YWK1101 | Zásady práce s mládeží | 15 |
CSV1203 | Práce se skupinami | 15 |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 | |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 |
2. ročník - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
YWK2113 | Pracovní umístění mládeže | 30 |
CSV2109 | Zranitelní lidé a komunity | 15 |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 | |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 |
Poznámka: YWK2113 je celoroční jednotka.
2. rok - 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
CSV2116 | Etika v lidských službách | 15 |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 | |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 |
3. rok - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
YWK3203 | Teorie mládeže | 15 |
YWK3107 | Ideologie a práce s mládeží | 15 |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 | |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 |
3. rok - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
YWK3231 | Strategie pro sociální změny | 15 |
YWK3211 | Inkluzivní praxe práce s mládeží | 15 |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 | |
Jednotka od Major / Menší / Volitelný | 15 |
Výsledky výuky kurzu
- Analyzovat a hodnotit přínos práce s mládeží pro společnost, komunity a mladé lidi, prokazující mezikulturní odezvu.
- Aplikovat a hodnotit principy udržitelnosti při navrhování a vývoji programů a řešení problémů v kontextu odborné praxe v práci s mládeží.
- Aplikovat chápání sociokulturní a mezinárodní rozmanitosti a dalších hodnot, které jsou oporou práce s mládeží, jako disciplíny.
- Prokázat anglickou gramotnost vhodnou pro profesionální komunikaci s mládeží, včetně všech příslušných forem ústní a písemné komunikace, formální i neformální.
- Prokázat schopnost profesionálně spolupracovat s ostatními prostřednictvím týmové práce v akademickém a profesionálním prostředí.
- Prokázat široké a soudržné teoretické a technické znalosti teorie práce s mládeží, metod, principů a hodnot pomocí multidisciplinárního výzkumu.
- Prokázat znalosti, dovednosti a porozumění nezbytné pro rozhodování na základě jejich úplných environmentálních, sociálních, kulturních a ekonomických důsledků souvisejících s prací s mládeží.
- Prokázat znalost numerické gramotnosti vhodné pro profesionální práci s mládeží, včetně počítačové gramotnosti dostatečné pro vývoj a čtení rozpočtů na poskytování služeb a pro interpretaci a tvorbu zpráv, které obsahují kvalitativní a kvantitativní údaje.
- Prokázat použití technologií vhodných pro odbornou praxi práce s mládeží.
- Identifikujte, jak globální kontext formuje podobnosti a rozdíly v práci s mladými lidmi v jiných zemích.
- Plánovat, navrhovat, vyvíjet, implementovat a hodnotit programy a služby, které odpovídají potřebám mladých lidí a požadavkům zaměstnavatelů a financujících subjektů.
- Profesionálně a eticky komunikovat znalosti práce s mládeží mezi různými skupinami publika, včetně mladých lidí, rodin, kolegů a veřejnosti.
- Přezkoumejte, analyzujte a syntetizujte znalosti práce s mládeží a komunitou zapojením se do kritického myšlení a reflexivní praxe k vyřešení problémů, s nimiž se setkává v profesionální práci jako začínajícího mladistvého pracovníka s mládeží.
Kariérní možnosti
Tento kurz připravuje absolventy na rozmanitou škálu pozic v práci s mládeží. Pozice na základní úrovni mohou být ve službách péče o mládež, včetně podpůrných služeb pro bezdomovce, zdraví mládeže, poradenství pro mládež, advokačních a podpůrných programů. Absolventi také najdou uplatnění v prázdninových programech pro mládež, střediscích pro mládež, neformálním vzdělávání s mladými lidmi, školních podpůrných programech a kaplanství. V závislosti na výběru doplňujících studií studentů si mohou přát kariéru se zvláštním zaměřením na rekreaci, sport, dobrodružné programy, umění pro mládež, poradenství pro mládež, závislostní služby, služby v oblasti duševního zdraví mládeže nebo spravedlnost mládeže. Mezi zaměstnavatele absolventů práce s mládeží patří místní, státní a federální vláda, národní charity a organizace místních komunit.
Možné budoucí pracovní pozice
Pracovník pro mládež, Pracovník pro podporu mládeže, Důstojník pro mládež, Důstojník pro mládež, Pracovník pro péči o mládež, Zprostředkování mládeže a rodiny, Pedagog o zdraví mládeže, Důstojník pro politiku mládeže, Pracovník pro pomoc s mládeží, Pracovník pro zapojení mládeže, Pracovník pro duševní zdraví mládeže, Školní kaplan, Mental Mental Koordinátor zdravotní péče, pracovník pro mládež a komunitu, pracovník pro komunitní vzdělávání (mládež), důstojník pro mládež, styčný pracovník pro mládež, úředník pro udržení školy a účast.
Přijímací řízení
Osnovy
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Studujte prezenční studium na Joondalup
- Semestr 2: Studujte na plný úvazek na Joondalup
Struktura kurzu
Studenti jsou povinni dokončit 11 základních jednotek. Kromě základních jednotek by studenti měli absolvovat 12 specializovaných oborů na School of Arts and Humanities z oborů, jako jsou sociální vědy, práce s mládeží, design, psychologie, umění, současné umění a média a komunikace; nebo jakákoli jiná kombinace hlavních, vedlejších nebo volitelných jednotek ze School of Arts and Humanities nebo jiných škol, pokud jsou k dispozici.
1. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
1220 YWK | Problémy mládeže | 15 |
CSV1103 | Interpersonální a pomocné dovednosti | 15 |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | ||
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 |
1. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
YWK1101 | Principy práce s mládeží | 15 |
CSV1203 | Práce se skupinami | 15 |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 | |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 |
2. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
YWK2113 | Profesionální umístění v práci s mládeží | 30 |
CSV2109 | Zranitelní lidé a komunity | 15 |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 | |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 |
Poznámka: YWK2113 je celoroční jednotka.
2. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
CSV2116 | Etika v lidských službách | 15 |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 | |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 |
3. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
YWK3203 | Teorie mládí | 15 |
YWK3107 | Ideologie a praxe práce s mládeží | 15 |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 | |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 |
3. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
YWK3231 | Strategie pro sociální změnu | 15 |
YWK3211 | Inkluzivní praxe práce s mládeží | 15 |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 | |
Jednotka z major/vedlejší/volitelná | 15 |
Výsledek programu
Výsledky učení kurzu
- Analyzujte a vyhodnoťte přínos práce s mládeží pro společnost, komunity a mladé lidi, kteří prokazují mezikulturní vnímavost.
- Uplatňovat a vyhodnocovat principy udržitelnosti při navrhování a vývoji programů a řešení problémů v kontextu profesionální praxe práce s mládeží.
- Uplatňovat chápání sociokulturní a mezinárodní rozmanitosti a dalších hodnot, které jsou základem práce s mládeží jako disciplíny.
- Prokázat anglickou gramotnost vhodnou pro profesionální komunikaci s mládeží, včetně všech relevantních forem ústní a písemné komunikace, formální i neformální.
- Prokázat schopnost profesionálně spolupracovat s ostatními prostřednictvím týmové práce v akademickém a profesionálním prostředí.
- Prokázat široké a ucelené teoretické a technické znalosti teorie, metod, principů a hodnot práce s mládeží pomocí multidisciplinárního výzkumu.
- Prokázat znalosti, dovednosti a porozumění nezbytné k rozhodování na základě jejich úplných environmentálních, sociálních, kulturních a ekonomických důsledků souvisejících s prací s mládeží.
- Prokázat znalost numerické gramotnosti vhodnou pro profesionální práci s mládeží, včetně numerické gramotnosti dostatečné k sestavení a čtení rozpočtů na poskytování služeb a k interpretaci a tvorbě zpráv, které obsahují kvalitativní a kvantitativní údaje.
- Ukázat používání technologií vhodných pro profesionální praxi práce s mládeží.
- Identifikujte, jak globální kontext utváří podobnosti a rozdíly v práci s mladými lidmi v jiných zemích.
- Plánujte, navrhujte, vyvíjejte, implementujte a vyhodnocujte programy a služby, které splňují potřeby mladých lidí a požadavky zaměstnavatelů a financujících orgánů.
- Profesionálně a eticky sdělujte znalosti práce s mládeží mezi různorodým publikem včetně mladých lidí, rodin, kolegů a veřejnosti.
- Přezkoumejte, analyzujte a syntetizujte znalosti práce s mládeží a komunitou zapojením se do kritického myšlení a reflexivní praxe, abyste vyřešili problémy, se kterými se setkáte v profesionální práci začínajícího absolventa práce s mládeží.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Tento kurz připravuje absolventy na různorodé pozice v práci s mládeží. Pozice na základní úrovni mohou být v sociálních službách pro mládež, včetně podpůrných služeb pro bezdomovce, zdraví mládeže, poradenství pro mládež, advokacie a podpůrné programy. Absolventi nacházejí uplatnění také v prázdninových programech pro mládež, v centrech aktivit pro mládež, v neformálním vzdělávání s mládeží, ve školních podpůrných programech a v kaplanství. V závislosti na výběru doplňkového studia studenti mohou chtít pokračovat v kariéře se zvláštním zaměřením na rekreaci, sport, dobrodružné programy, umění pro mládež, poradenství pro mládež, služby v oblasti závislostí, služby duševního zdraví mládeže nebo spravedlnost pro mládež. Mezi zaměstnavatele absolventů práce s mládeží patří místní, státní a federální vláda, národní charity a místní komunitní organizace.
Možné budoucí pracovní pozice
Pracovník s mládeží, Pracovník pro podporu mládeže, Pracovník pro rozvoj mládeže, Pracovník pro aktivity s mládeží, Pracovník pro péči o mládež, Zprostředkování pro mládež a rodinu, Vychovatel pro zdraví mládeže, Pracovník pro politiku mládeže, Terénní pracovník pro mládež, Pracovník pro zapojení mládeže, Pracovník pro duševní zdraví mládeže, Školní kaplan, Duševní mládež Koordinátor zdravotní péče, pracovník s mládeží a komunitou, pracovník komunitního vzdělávání (mládež), pracovník pro mládež, styčný pracovník s mládeží, pracovník pro udržení školy a participaci.