Bachelor of Business Administration v marketingové komunikace a sociálních médií
European University Cyprus
Klíčová informace
Umístění kampusu
Nicosia, Kypr
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
BBA Marketingové komunikace a sociální média v sobě spojuje teorii a praxi marketingu s pochopením role komunikace při prosazování obchodních zájmů v nové mediální prostředí. Studenti získají základy v zásadách chování spotřebitelů, jak se tvoří trhy produktů a služeb a změny, a organizačních reakcí na potřeby a preference zákazníků. Program si klade za cíl rozvíjet bohatý mix schopností požadovaných efektivních marketingových manažerů, včetně analytických a správy dat dovedností a pokročilých komunikačních dovedností digitální marketingové strategie a řízení sociálních médií a online komunit.
Cíle a výstupy
Obecné cíle
- Rozvíjet schopnost studenta přemýšlet, psát a efektivně a kreativně mluvit.
- Chcete-li rozvíjet porozumění a respektování sociální, morální a etické hodnoty jako základ něčí vztah k ostatním a něčí odpovědnost ke komunitě.
- Rozvíjet analytické, rozhodovací a komunikační schopnosti studenta společně s těmito kvalitami samostatnosti, odpovědnosti, integrity a sebeuvědomění, které bude podporovat osobní úspěch a přínos pro organizace.
- Chcete-li vytvořit šíři pohledu přes požadavků obecné vzdělávání a poskytnout dostatečné specializaci splnit základní odborné a profesní požadavky.
- Poskytnout studentovi s nezbytnými požadavky na akademické a / nebo kariérní postup.
Specifické cíle
- Poskytnout studentům základ v podnikání obecně a všech způsobů komunikace v oblasti marketingu, zejména.
- Poskytnout důkladnou studii každého z prvků propagačního mixu, tedy reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej a přímý marketing.
- Poskytnout in-hluboké porozumění, proč a jak jsou integrovány prvky komunikačního mixu.
- Poskytnout základy sociální Media Marketing pro studenty, kteří chtějí kariéru v rychle se měnícím oboru marketingové komunikace.
- Poskytnout studentům znalosti a dovednosti navrhnout a implementovat efektivní marketingové komunikační kampaň.
- Poskytnout studentům s in-hluboké znalosti o úloze marketingových komunikací a proces rozvíjení vztahů se zainteresovanými stranami.
- Chcete-li vycentrovat pozornost přímo na dovednosti a znalosti požadovaných marketingové komunikace odborníků a pomoci studentům získat znalosti a rozvíjet své dovednosti v systematickým způsobem.
- Na pomoc studentům při rozvoji vůdčích schopností, které mohou být použity při dosahování řešení problémů podnikání obecně, a v oblasti marketingové komunikace, zejména.
Získané dovednosti, znalosti
Po úspěšném absolvování programu by studenti měli být schopni:
- Prokázat povědomí a schopnost analyzovat prostředí (ekonomické, sociální, politické, právní a technologické) trendy a jejich dopad na jednotlivce a podniky.
- Kriticky zhodnotit a aplikovat koncepty, techniky, strategie a teorie z jakéhokoliv vhodného oboru v obchodních souvislostech
- Prokázat svou schopnost efektivně komunikovat v obchodních situacích prostřednictvím mluvení, psaní, a díky většímu využívání elektronických médií.
- Rozlišit a analyzovat zdroje spotřebitelských dat a metody sběru přes empirického výzkumu přístupu.
- Popsat použití manuálních a počítačových kvantitativních a kvalitativních nástrojů a metod při identifikaci a řešení problémů a rozhodování v obchodních situacích.
- Demonstrovat důkladné pochopení jednotlivých prvků komunikačního mixu a význam jejich integrace.
- Aplikovat poznatky z obchodních a komunikačních disciplínách vyvinout účinný integrovaný komunikační plán v dynamickém prostředí.
- Popište koordinaci výroby vizuálně efektivní tisk, grafika a elektronické komunikace.
- Demonstrovat důkladné pochopení principů sociální média a jak jsou tyto platformy jsou re-formulace obchodní komunikaci.
- Prokázat svou schopnost budování a udržování profesionální vztahy s různým publikem organizace.
- Promítat schopnost pracovat v souladu s profesní etiky, standardů, postupů a příslušných zákonů.
- Prokázat schopnost budovat týmy a efektivně pracovat v nich.
Pracovní příležitosti
Digitální marketingové strategie, Social Media / Management společenství, Public Relations, reklama, média, přímý marketing, komunikace Consulting.
Kariéra a zaměstnání
Absolventi programu Marketing Communications & Social Media využít své znalosti k vytvoření a podporovat firemní image organizace. Prostřednictvím poznatky mohou používat různé prostředky komunikace zprostředkovat cílené a správné zpráv svým zákazníkům pro výrobky či služby, které nabízejí. Absolventi budou také naučit, jak rozvíjet vztahy se zákazníky a různé zúčastněné strany prostřednictvím tradičních sítí a sociálních médií platformy.
Dovednosti
- Týmová práce
- Komunikační dovednosti
- Řešení problémů
- Vynikající použití počítače
- Analýza a výzkum
- Organizace a efektivita
- vedení
- Iniciativa a tvořivost
sektory zaměstnání
- Public & Private
- Reklama
- Vydavatel
- SME
- telekomunikace
- vzdělání
kariérní možnosti
- Nezávislý
- komunikační důstojník
- Tisková zástupce
- Inzerent
- Officer Public Relations a marketingu
- Vzdělávací
Postgraduální / odborných studií
Mezinárodní organizace mohou žádat jako další akademické kvalifikace Master of Business Administration (MBA) nebo jiným postgraduálním diplomem v určité oblasti v komunikaci.
Na kariéru v akademické oblasti a v oblasti vysokoškolského vzdělávání, je žádoucí mít doktorát (PhD), který nabízí také zkušenosti a dovednosti, které přímo souvisejí s výzkumem.
Praxe Program - European University Cyprus
Práce Zkušenosti z programu Career Center umožňuje třetího ročníku a čtvrtého ročníku studenti s vysokou akademický úspěch pracovat po dobu tří měsíců v pozicích odpovídajících jejich oboru. Program obohacuje osnovy každého účastníka, po získání pracovní zkušenosti a osobní hodnocení způsobilosti organizace, ve kterém on nebo ona je umístěn. Některé z firem, které se podílejí na programu marketingové komunikace a sociálních médií, v nichž byly umístěny studenti jsou:
- Abacus Ltd.
- AC Nielsen
- Airtrans Group Ltd
- Alico AIG Life
- Aspen Důvěra
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Rohovník Mill Ltd
- Cyprus Trading Corporation Limited
- FBMI BANK LTD (Federal Bank of Středního východu Ltd.)
- Infocredit Group
- Lanitis ES Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Liberty Life Insurance Company
- NP Lanitis Ltd
- Nový Nissan Kypr LTF
- TFI trhy
- Thomson Reuters
- MTN (Cyprus)
- GrantXpert Consulting Ltd
- Kypr ústav práce (§ Zaměstnanost Market)
- WorkForce Kypr
- RTD Talos
- Penta Marketing Art
- O. Shambartas LLC
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Vyznamenání BA v sociální komunikaci
- Ottawa, Kanada
Bakalář v digitálních médiích a marketingu
- Iserlohn, Německo
- Hamburg, Německo + 1 více
Bakalář přírodních věd v sociálních médiích a digitálním marketingu
- Nashville, Spojené státy americké