Bakalář věd v marketingu
Fairleigh Dickinson University - Silberman College of Business
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Madison, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 33 264 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Marketingové obory jsou vystaveny interdisciplinárním kurzům, které rozvíjejí širokou škálu obchodních dovedností. Učební plán marketingu je navržen tak, aby připravil studenty na kariéru v oblasti prodeje, maloobchodu, reklamy, produktového managementu, přímého marketingu a výzkumu. Tato příprava je realizována prostřednictvím nabídky kurzů v základních marketingových konceptech a doplněna o kurzy specifické pro kariéru. Proces učení je obohacen o projekty, případové studie a stáže.
Osnovy
Požadavky na titul
Všichni studenti zapsaní do studijního programu bakalářského studia musí doplnit základní vzdělávací programy pro univerzitu a podnikání kromě hlavních požadavků uvedených níže.
Požadované kurzy
- MKTG3344 Marketingový výzkum
- MKTG4272 Spotřebitelské chování
- MKTG4405 Pokročilé řízení marketingu
Volitelné předměty (vyberte čtyři kurzy)
- MKTG3341 Profesionální řízení prodeje a prodeje
- MKTG3360 Digitální marketing
- MKTG3371 Principy mezinárodního marketingu
- MKTG3383 Sociální mediální marketing
- MKTG3501 Marketing pro udržitelný svět
- MKTG4344 Vztahy s veřejností
- MKTG4345 Sportovní a marketingové akce
- MKTG4365 Marketingové komunikace
- MKTG4499 Pracovní stáž v marketingových studiích
Koncentrace digitálního marketingu
S tolika pokroky v technologii je dnešní marketingová aréna složitější než kdykoli předtím. Obchodníci se snaží držet krok s informacemi, které jejich zákazníci sdílejí a používají na různých platformách. Marketingový úspěch spočívá ve schopnosti porozumět těmto digitálním a sociálním platformám a ve schopnosti bezproblémově integrovat řadu nových funkcí s některými z těch tradičnějších.
Bakalářský titul v oboru marketing se zaměřením na digitální marketing na Silberman College of Business vás připraví na kariéru v této dynamické oblasti a vybaví vás znalostmi a dovednostmi k plánování, navrhování a řízení dobře integrované marketingové strategie.
Požadavky na koncentraci digitálního marketingu
Učební plán je navržen tak, aby vám umožnil dosáhnout podstatnějšího učení o vznikající oblasti digitálního marketingu. Studenti, kteří chtějí tuto koncentraci absolvovat, budou muset absolvovat celkem 21 kreditů, které zahrnují následující šest požadovaných kurzů, po kterých bude absolvovat stáž v oblasti marketingu digitálních a / nebo sociálních médií.
- MKTG4272 Spotřebitelské chování
- MKTG3344 Marketingový výzkum
- MKTG4365 Marketingové komunikace
- MKTG4405 Pokročilé řízení marketingu
- MKTG3360 Digitální marketing
- MKTG3383 Sociální mediální marketing
- MKTG4498 Marketingová stáž v oblasti související s digitálními a/nebo sociálními médii. Studenti musí splňovat kritéria vysoké školy pro stáže.
Studenti se specifickými otázkami týkajícími se hlavních požadavků by měli kontaktovat svého poradce ve svém domácím areálu.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář přírodních věd v oboru digitálních umění a designu
- Winter Park, Spojené státy americké
Bachelor of Science in Marketing: Health Care Administration concentration
- Online USA
Bakalář přírodních věd v sociálních médiích a digitálním marketingu
- Nashville, Spojené státy americké